Beszélgető

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 217
30 266
113
Minden sokkal rosszabbul csinálnak, mint a korábbi kormányok. Gyakorlatilag nem működőképes az ország miattuk. Az oktatás és az egészségügy összeomlóban, több szempontból össze is omlott már, áruhiány mindenhol, lakosság elszegényedett, a mezőgazdaság és a nem multi ipar leromlott, közlekedési infrastruktúra és közműhálózat szétrohadt, földeket és ipart magukra íratták, elvették tisztességes magyaroktól, környezetszennyező multik betelepítése migráns munkaerővel, alacsony adók a multiknak, magas a magyarnak, kiszolgáltatott munkaerő a multiknak, természetvédelmi területek kiárusítása, műemlékvédelmi épületek rombolása, rengeteg tehetséges magyar sportoló elhagyta Mo-ot, honvédelem legyengítése (hiába néhány fegyver, minden más tényező nagyon sokat romlott), tehetséges magyarok már érettségi után elhagyják Mo-ot, külpolitikai helyzetünk súlyos leromlása, nem bízik már bennünk senki, eladósították az országot, felélték a tartalékokat, leépítették a szociális hálót, egymásnak uszítják az embereket, kultúra szétverése ... felsorolni is nehéz, mert gyakorlatilag mindent tönkretettek. Régebben legalább az állam működött alapszinten, ma már az sem.
Ne haragudj, de így, önmagában, egybe ömlesztve ez nagy, és értelmetlen "mindenszarizmus". Vagy nem itthon élsz, vagy nem tudom.

Nézzük részletesebben az infrastruktúrát:

Autóutak egyre több felé rendbe vannak. Tulajdonképen a Keleti határtól a nyugati határig el tudsz menni úgy sokszámjegyű mellékutakon, hogy nincs benne egyetlen kritikán aluli szakasz sem. Már megfordult a tendencia; az a kivétel, ahol még rossz a burkolat és nem az, ahol jó -azért régebben nem így volt.
Közlekedési infrastruktúra annyira "szét van rohadva", hogy jelenleg fővanalakat építenek át, olyan mellékvonalakon is totál felújítják a vasútállomásokat és a pályaszakaszokat, amihez közel 40, de talán 50 éve sem nyúltak nem nyúltak. Habár vannak még talán szükséges legalább gyorsforgalmi szintű utak (pl.: M8-as), de aki akar, az autópályán elég gyorsan viszonylag nagy távolságokat tehet meg. De még némely kisvasutak is -neeem, nem az a bizonyos- teljes pályacserét kapnak (Gyöngyös-Mátra).

Igen, valóban lehetne még fejleszteni pl.: BP környékén a gyorsforgalmi hálózatot, vagy az elővárosi közlekedést; valóban lenne igény egy Kelet-Nyugati gyorsforgalmi útra (amivel talán jelentősen csökkenne az M0-ás forgalma); valóban be kell pótolni ami egy emberöltő óta el lett hanyagolva pl. a vasút terén, valóban több gördülő állomány kellene. De azért így kijelenteni, hogy minden "szét van rohadva"... hááát...

Na a többi állításod is, ilyen csekély igazságtartalommal rendelkező vágyvezérelt szöveg, mint az infrastruktúrát érintő rész.
 
M

molnibalage

Guest
Ne haragudj, de így, önmagában, egybe ömlesztve ez nagy, és értelmetlen "mindenszarizmus". Vagy nem itthon élsz, vagy nem tudom.

Nézzük részletesebben az infrastruktúrát:

Autóutak egyre több felé rendbe vannak. Tulajdonképen a Keleti határtól a nyugati határig el tudsz menni úgy sokszámjegyű mellékutakon, hogy nincs benne egyetlen kritikán aluli szakasz sem. Már megfordult a tendencia; az a kivétel, ahol még rossz a burkolat és nem az, ahol jó -azért régebben nem így volt.
Közlekedési infrastruktúra annyira "szét van rohadva", hogy jelenleg fővanalakat építenek át, olyan mellékvonalakon is totál felújítják a vasútállomásokat és a pályaszakaszokat, amihez közel 40, de talán 50 éve sem nyúltak nem nyúltak. Habár vannak még talán szükséges legalább gyorsforgalmi szintű utak (pl.: M8-as), de aki akar, az autópályán elég gyorsan viszonylag nagy távolságokat tehet meg. De még némely kisvasutak is -neeem, nem az a bizonyos- teljes pályacserét kapnak (Gyöngyös-Mátra).

Igen, valóban lehetne még fejleszteni pl.: BP környékén a gyorsforgalmi hálózatot, vagy az elővárosi közlekedést; valóban lenne igény egy Kelet-Nyugati gyorsforgalmi útra (amivel talán jelentősen csökkenne az M0-ás forgalma); valóban be kell pótolni ami egy emberöltő óta el lett hanyagolva pl. a vasút terén, valóban több gördülő állomány kellene. De azért így kijelenteni, hogy minden "szét van rohadva"... hááát...

Na a többi állításod is, ilyen csekély igazságtartalommal rendelkező vágyvezérelt szöveg, mint az infrastruktúrát érintő rész.
Az infra nem csak utakból és városon kívül áll.
Bp-n olyan főútvonalak vannak, amikor 10-20-30 éve nem újítottak fel.
Úgy, hogy busz is jár rajtuk, szét is bassza őket az rázkódás, a konfortérzet is fantaszikus. :)

Az, hogy meg a HÉV-eket hova hagyták lerohadni és szarba fagyni.
A gulyáskommunizmis közeli időutazás az, amit az ember átél, ha felszáll egy ilyenre.
Annyi, hogy a belső most már nem így néz ki...
(Valahogy nekem elképesztően depresszív volt ez a sok magas fal.)
mix.jpg


Meg ahhoz képest, hogy hány nagy híd hiányzik és az M0 bezárása, ahhoz képest ezermilliárdokat szórtak el faszságokra.
 

zeal

Well-Known Member
2014. április 9.
8 032
23 019
113
Tudod mi az erős gép?
Elnézést kérek, rosszul fogalmaztam. Ezek szerint egy sokat fogyasztó régi géppel használsz több energiát, mint más a robogójával. Nekem így sem tűnsz okosabbnak, de azért ítélkezz csak más felett.
Mutogassam meg egyesével a kőolaj tároló tartályokat?
Minek? Ez csak mellébeszélés.
Mert a balfasz árazás miatt az igény is nőtt, de az import sehol.
Mihez képest nőtt az igény? A covidos nulla fogyasztáshoz, amikor negatív ára volt a kőolajnak? Ne viccelj már! A pánikvásárlásra gondolsz? Az minden rendszert megfektetett volna. Ja, hogy idén egy picit több volt a fogyasztás, mint az előző évben... és higgyem el, hogy ettől dőlt be az ellátás? Mint Matolcsynak, hogy a rögzített áras csirkefarhát miatt van infláció... Köszönjük neked is a szakértelmed, de semmire nem megyünk vele.
Látom fogalmatlan vagy, mint sok téren.
Stílus te eszetlen, nem anyuval beszélgetsz!
Remélem nem kapok figyelmeztetést, hogy etetem a (fogalmatlan) trollt...
Ó, neked figyelmeztetés? Ez valami vicc?
Nektek fizet ezért a sok hazudozásér a NER vagy mi?
Miért fizetne bárki is, ha ingyen is idegesítelek. :rolleyes:
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 217
30 266
113
Az infra nem csak utakból és városon kívül áll.
Bp-n olyan főútvonalak vannak, amikor 10-20-30 éve nem újítottak fel.
Úgy, hogy busz is jár rajtuk, szét is bassza őket az rázkódás, a konfortérzet is fantaszikus. :)

Az, hogy meg a HÉV-eket hova hagyták lerohadni és szarba fagyni.
A gulyáskommunizmis közeli időutazás az, amit az ember átél, ha felszáll egy ilyenre.
Annyi, hogy a belső most már nem így néz ki...
(Valahogy nekem elképesztően depresszív volt ez a sok magas fal.)
mix.jpg


Meg ahhoz képest, hogy hány nagy híd hiányzik és az M0 bezárása, ahhoz képest ezermilliárdokat szórtak el faszságokra.
És, ez, hol nem esik egybe azzal, hogy:
"Igen, valóban lehetne még fejleszteni pl.: BP környékén a gyorsforgalmi hálózatot, vagy az elővárosi közlekedést; valóban lenne igény egy Kelet-Nyugati gyorsforgalmi útra (amivel talán jelentősen csökkenne az M0-ás forgalma); valóban be kell pótolni ami egy emberöltő óta el lett hanyagolva pl. a vasút terén, valóban több gördülő állomány kellene. De azért így kijelenteni, hogy minden "szét van rohadva"... hááát..."
 
M

molnibalage

Guest
Elnézést kérek, rosszul fogalmaztam. Ezek szerint egy sokat fogyasztó régi géppel használsz több energiát, mint más a robogójával. Nekem így sem tűnsz okosabbnak, de azért ítélkezz csak más felett.
530W-os táp van a gépemben. Ez a csúcs, amit tud. Átlagban a felét sem fogyasztja.

Egy robogó átlagfogyasztása mennyi? 2,5l /100 km, de a sok szar, ami az úton megy vagy ennél több.
Szaros kétüteműek, büdösek, zajosak.

Na, ha csak évi 5000 km-et megy egy ilyen, akkor az 125L benya.
Ez munkanapokra nézve 20 km.
Ez kb. a nulla használat mellett itt kb. 125L *9 kWh/L = 1125 kWh energia.
De, ha hatásfokkal korrigálva is van 350 kWh, ez ami a hasznos.

A teljes havi villanyunk két főre volt 110 kWh, ebben benne volt a hűtő, fagyasztó, mosás, porszívó, mosogató, főzés, az asszony laptopja és világítás is.
Leszek kegyes és napi 6 óra évi 365 nap a gépem.
Ez alapján a gépem átlagosan, ha 0.2 kW-t ha fogyaszt, mert a VGA igen ritkán megy csutkán és a CPU is.
Ezzel egy hónapban is elég vicces eredmény kapok, mert akkor 36 kWh áram jön ki. Amikor egyedül éltem, akkor volt, hogy a fogyasztásom 45%-a a PC-m, volt? Ej... :)

Na, de a lényeg, ez évi 330 kWh áram.

Ha ez neked több...
És melyik robogó megy csak évi 5000 km-et?

Bocsáss meg de befognád végre a szádat (inkább mocskos pofádat...), ha ennyire nem értesz a középiskolás fizikához sem?
Azt, aki meg napi szinten használ kocsit inkább elő se veszem, mert tényleg elfogna a röhögés.
És a gépem nem büdösíti be az utcát és nem süketülök meg tőle, ha 2 méterre húz egy csutka gázt.
Minek? Ez csak mellébeszélés.
Részedről.
Mihez képest nőtt az igény? A covidos nulla fogyasztáshoz, amikor negatív ára volt a kőolajnak? Ne viccelj már! A pánikvásárlásra gondolsz? Az minden rendszert megfektetett volna. Ja, hogy idén egy picit több volt a fogyasztás, mint az előző évben... és higgyem el, hogy ettől dőlt be az ellátás? Mint Matolcsynak, hogy a rögzített áras csirkefarhát miatt van infláció... Köszönjük neked is a szakértelmed, de semmire nem megyünk vele.
Melyik részét nem érted annak te, hogy kőolaj van elég? Hegyekben áll.
A vegyipar nem állt le olajhiány miatt.
Stílus te eszetlen, nem anyuval beszélgetsz!
Ki nem szarja le? Stíluskártya, eddig terjedsz.
 

zeal

Well-Known Member
2014. április 9.
8 032
23 019
113

donpepe84

Well-Known Member
2013. március 5.
430
1 685
93
nem fogja, mert nincs alternatívája, még mindig ők a legkisebb rossz.
Eljutunk a választások előtt fél évvelig, elkezdi a kampányt az ellenzék, és egy hónapon belül 20 %-al fog vezetni megint a kormánypárt.
Akkor lenne esélye az ellenzéknek ha mától a választás napjáig meg sem szólalnának, akkor talán, de ha elkezdenek kampányolni az csak csökkenti a támogatottságukat.
 

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
29 287
68 352
113
Az infra nem csak utakból és városon kívül áll.
Bp-n olyan főútvonalak vannak, amikor 10-20-30 éve nem újítottak fel.
Úgy, hogy busz is jár rajtuk, szét is bassza őket az rázkódás, a konfortérzet is fantaszikus. :)

Az, hogy meg a HÉV-eket hova hagyták lerohadni és szarba fagyni.
A gulyáskommunizmis közeli időutazás az, amit az ember átél, ha felszáll egy ilyenre.
Annyi, hogy a belső most már nem így néz ki...
(Valahogy nekem elképesztően depresszív volt ez a sok magas fal.)
mix.jpg


Meg ahhoz képest, hogy hány nagy híd hiányzik és az M0 bezárása, ahhoz képest ezermilliárdokat szórtak el faszságokra.
Megis hany hid kene meg nektek Pestre? Van mar vagy 12. Ahogy elhagyod a varostablat meg osszesen nincs annyi a Dunan...
Friscoban 100 eves villamoson csettegnek es meg sok helyen a vilagban. Azert hogy osszegraffitizzek meg szetcsesszek tok felesleges draga jarmuveket venni. A fovarost mi akadalyozza meg abban hogy cselekedjen es sajat nem keves budzsejebol leaszfaltoztasson neha egy egy utcat? Mennyi felesleges dologra, mutyira, premiumra stb - re megy el aszfalt helyett a penz?
 
M

molnibalage

Guest
Megis hany hid kene meg nektek Pestre?
Van mar vagy 12. Ahogy elhagyod a varostablat meg osszesen nincs annyi a Dunan...


Ki beszélt csak Bp-ről?
De köszönjük, hogy sikerült gyök2 és kétbites a négyzeten módon "gondolkodni"...


Friscoban 100 eves villamoson csettegnek es meg sok helyen a vilagban. Azert hogy osszegraffitizzek meg szetcsesszek tok felesleges draga jarmuveket venni. A fovarost mi akadalyozza meg abban hogy cselekedjen es sajat nem keves budzsejebol leaszfaltoztasson neha egy egy utcat? Mennyi felesleges dologra, mutyira, premiumra stb - re megy el aszfalt helyett a penz?
Igazából az egész kommented a "bunkópesti" vonalon mozog, de igazából legalább, hogy te vagy suttyó...
A nagyobb baj, hogy mellé még ostoba is vagy.
Simán odaköltötted, hogy Bp-re kell híd, amikor senk nem mondta, majd ebből ranteltél egyet.

Ez a kemény, nem a kád széle.
 
K

Kopi2000

Guest
Ez a vicces. A MOL a legnagyobb magyarországi üzemanyagnagykereskedő. 2db. haszonkulccsal dolgozik a saját kútjain nagyker+kisker. Ráadásul szinte monopolpozícióban van 90% a részesedése a moi. nagyker piacon.

Ezért mulattam. A kormány, abban az esetben tudna a Molra bármit is ráerőszakolni, ha az nem Rt. lenne.
"
  • 34.62% külföldi befektető (többnyire intézményi)
  • 15,24% - magyar állam (MNV Zrt.)
  • 10,00% - Maecenas Universitatis Corvini Alapítvány
  • 7,14% - Oman Oil (Budapest) Limited
  • 4,90% - OTP Bank Nyrt.
  • 1,24% - OTP Alapkezelő
  • 4,45% - ING Bank N.V.
  • 3,31% - UniCredit Bank AG
  • 0,65% - MUFG Securities EMEA
  • 6,79% belföldi intézményi befektet
  • 3,58% hazai magánbefektető
  • 8,08% - MOL Nyrt. és MOL Investment Kft. (saját részvények) Nos akkor tudna a kormány tenni valamit, ha a 15%a meghatározó lenne, de nem az. Csak, ha átmenetileg átvenné az ellenőrzést felette, miniszteri biztos kinevezésével, vagy a hadsereg alá rendelik.
De, ha még szeretnél röhögni, senkit sem érdekel az a tulajdonosi megoszlás, amit leírsz. Azért, mert azok nagyobb része fidesz közeli tulajok kezében van.. Hallottál már az "aranyrészvényről"? Amikor én pld. MOL-os voltam, az aranyrészvény az állami kézben volt. Ezzel lehetett különleges tulajdonosi jogokkal élni... Pld. azokkal, amin az előbb akkorát nevettél, amikor leírtam. Ma nem tudom, hogy mi van a MOL-nál ez ügyben. De, sejtem, hogy az aranyrészvény most is állami kézben van. Amíg ismertem (belülről) a MOL Rt. privatizációját, lehetett a többségi tulajdon máshol, de az aranyrészvény az állam kezében maradt. Ezért nem vicces, hanem inkább szomorú, hogy olyan statisztikákat hozol, amik erről a fontosabbnál fontosabb dologról nem adnak semmilyen információt.......
 

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
29 287
68 352
113
Ki beszélt csak Bp-ről?
De köszönjük, hogy sikerült gyök2 és kétbites a négyzeten módon "gondolkodni"...



Igazából az egész kommented a "bunkópesti" vonalon mozog, de igazából legalább, hogy te vagy suttyó...
A nagyobb baj, hogy mellé még ostoba is vagy.
Simán odaköltötted, hogy Bp-re kell híd, amikor senk nem mondta, majd ebből ranteltél egyet.

Ez a kemény, nem a kád széle.
Olvasd el akkor amit irtal, az egesz hozzaszolasod Pestrol szólt.
 

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 137
10 465
113
Ne haragudj, de így, önmagában, egybe ömlesztve ez nagy, és értelmetlen "mindenszarizmus". Vagy nem itthon élsz, vagy nem tudom.

Nézzük részletesebben az infrastruktúrát:

Autóutak egyre több felé rendbe vannak. Tulajdonképen a Keleti határtól a nyugati határig el tudsz menni úgy sokszámjegyű mellékutakon, hogy nincs benne egyetlen kritikán aluli szakasz sem. Már megfordult a tendencia; az a kivétel, ahol még rossz a burkolat és nem az, ahol jó -azért régebben nem így volt.
Közlekedési infrastruktúra annyira "szét van rohadva", hogy jelenleg fővanalakat építenek át, olyan mellékvonalakon is totál felújítják a vasútállomásokat és a pályaszakaszokat, amihez közel 40, de talán 50 éve sem nyúltak nem nyúltak. Habár vannak még talán szükséges legalább gyorsforgalmi szintű utak (pl.: M8-as), de aki akar, az autópályán elég gyorsan viszonylag nagy távolságokat tehet meg. De még némely kisvasutak is -neeem, nem az a bizonyos- teljes pályacserét kapnak (Gyöngyös-Mátra).

Igen, valóban lehetne még fejleszteni pl.: BP környékén a gyorsforgalmi hálózatot, vagy az elővárosi közlekedést; valóban lenne igény egy Kelet-Nyugati gyorsforgalmi útra (amivel talán jelentősen csökkenne az M0-ás forgalma); valóban be kell pótolni ami egy emberöltő óta el lett hanyagolva pl. a vasút terén, valóban több gördülő állomány kellene. De azért így kijelenteni, hogy minden "szét van rohadva"... hááát...

Na a többi állításod is, ilyen csekély igazságtartalommal rendelkező vágyvezérelt szöveg, mint az infrastruktúrát érintő rész.
Nincsen igazad, a vasúti pályák nagyon kis százaléka ujjul meg, ez a tempóval ha jól emlékszem a tavalyi számokra pálya több mint száz évente cserélődne a kitérők meg talán 200+, tehát minden évben nő a leromlás.

A közutak 54 százaléka rossz vagy nem megfelelő a Magyar Közút tavalyi adatai alapján. (16 százalék tűrhető, a maradék megfelelő vagy jó)
Ebben az önkormányzati kezelésű utak nincsenek benne.

Áh, itt is van egy adatsor, közben kollegám mondta hogy van ilyen nem pdf-es adat is:
(van az utakon javulás, de még nem jött el a kánaán)
 

Blitz97

Well-Known Member
2020. május 13.
4 619
11 296
113
A közutak 54 százaléka rossz vagy nem megfelelő a Magyar Közút tavalyi adatai alapján. (16 százalék tűrhető, a maradék megfelelő vagy jó)
Ebben az önkormányzati kezelésű utak nincsenek benne.
Egyszer nagyon ajánlom a Bugyi és Kunpeszér közti "utat". Bugyiról kifelé két sávval indul, de pár km megtétele után szűk egy sávra megy össze és akkora kátyúk vannak rajta, hogy a kocsi megfeneklene, ha belemegy az ember... És ezen az úton még volánbusz is közlekedik (valahogy). Nagyon izgalmas út volt. :)
 

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
10 634
32 194
113
Egyszer nagyon ajánlom a Bugyi és Kunpeszér közti "utat". Bugyiról kifelé két sávval indul, de pár km megtétele után szűk egy sávra megy össze és akkora kátyúk vannak rajta, hogy a kocsi megfeneklene, ha belemegy az ember... És ezen az úton még volánbusz is közlekedik (valahogy). Nagyon izgalmas út volt. :)
Jártam arra bringával talán 4 éve. Valóban szörnyű.
 
K

Kopi2000

Guest
Nincsen igazad, a vasúti pályák nagyon kis százaléka ujjul meg, ez a tempóval ha jól emlékszem a tavalyi számokra pálya több mint száz évente cserélődne a kitérők meg talán 200+, tehát minden évben nő a leromlás.

A közutak 54 százaléka rossz vagy nem megfelelő a Magyar Közút tavalyi adatai alapján. (16 százalék tűrhető, a maradék megfelelő vagy jó)
Ebben az önkormányzati kezelésű utak nincsenek benne.
Tudjátok (vagy nem, teljesen mindegy), de a nagyobbik fiam vasúttervezésen dolgozik. Mesélte, hogy az osztrák vasutakhoz fordultak, amiatt, hogy 10 év után, MO-on, kikagylósodások figyelhetők meg a BP-H.halom vonal sínszálain, és tud-e az ÖBB mondani ezzel kapcsolatos tapasztalatot. Erre azt a választ kapták, hogy az ÖBB-nek ilyen irányú tapasztalata nincsen, mert náluk 5 évente megfordítják a sínszálakat, a kopás miatt,míg 10 év (azaz 2 x 5 év után) a használt fővonali sínszálakat, kisebb terhelésű mellékvonalakon építik be.... Azt hiszem, hogy ez a sztori sokat megmond a hazai vasúthálózat megújításának a volumenéről.....