Viszont 110-el autópályázom, és nem vagyok egyedül, nem megy mindenki ott sem 150-el, sőt az a kisebbség. (vannak ugye Teslasok is, ők kamion mögött kavirnyolnak szélárnyékért, ugye)
(a "gyök2 magyar"-t értem én, de ez minden európai nép fiaira igaz, talán most az ukránok kivételek)
Az ilyen 110-el autópályán tökmörgőknek nagyon nincsen helye az autópályan. Menjél vonattal, vagy alsóbbrendű úton, ott mehetsz 90-el szabályosan, mert így csak a forgalmat tartod fel, amit viszont nem tehetnél.
@BJani már elmagyarázta neked (vagy legalábbis megpróbálta), hogy rendszerszinten miért nagyon szar az amit csinálsz.
Mert amíg te ott fillérbasszerkodsz a külsőben, előbb utóbb jön egy kamion, vagy egy még nagyobb fillérbasszer 90-95-el, akit majd le kell előznöd. Látom magam előtt, ahogy bejössz a belső sávba, persze szigorúan továbbra is 110-el, lehetőleg pont akkor, amikor látod hogy jönnek a belsőben, és belekezdesz a 20 perces előzési manőverbe, mert nehogy már azzal is foglalkozz, hogy közben teljesen szabályosan ott jönnek mögötted (vagyis jönnének) egymás után a belsőben 130-140-el óra szerint a többiek, akik pont az ilyenek miatt kénytelenek fékezni, megvárni amíg tökölsz egy sort és visszasorolsz, majd ők gyorsíthatnak vissza…
Ezzel a rákényszerített lassítás gyorsításnál keletkezik a többletfogyasztás nagy része miattad, meg a többi tötymörgő miatt, mert te 110-el akarsz 7-et fogyasztani százon, ezzel megspórolsz legalább 3 decit, bezzeg a belső sávban jövő húsz másik miattad nyugodtan fékezzen-gyorsítson és fogyasszon kétszer ennyivel többet, mármint egyenként.
Miközben adott esetben kevesebbet fogyaszt 130-140-nél, mint te 110-nél…
Szóval vagy húzzál be a kamion mögé 90-el te is vagy húzz le az autópályáról.
Vagy ha ennyire izgat a környezet meg az üzemanyaghelyzet, akkor anglicizmussal élve tedd oda a pénzed ahova a szádat, és ruházz be egy értelmes fogyasztású hibridbe vagy kiskocsiba, a régi torkos járgányod meg mehet a bontóba.
Ja, te erre sem vagy hajlandó. Hanem mindenki más hozzád alkalmazkodjon..