Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
<b>boki</b>
Ez azért elég durva, mivel megy ez?
USS Freedom San Diegoban. Ez is fustol mint a Bisztrij.
<b>boki</b>
Ez azért elég durva, mivel megy ez?
USS Freedom San Diegoban. Ez is fustol mint a Bisztrij.
Még normál üzemben sem euro 1-6-os történet:
"...Elsősorban is ellenőrizzük az üzemanyag hőmérsékletét! A nagy, kétütemű hajódízeleket a kőolajlepárlás melléktermékeként keletkező nehézolajjal hajtják. Ez az anyag szobahőmérsékleten sűrűbb, mint a méz, így ahhoz, hogy egyáltalán szivattyúzni lehessen, 40-50 fokra kell melegíteni..."
http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/11/30/szazezer_loero._tenyleg./1/
"...Közben az üzemanyagszivattyúk is mennek, a viszkoziméter pedig beállítja a viszkozitást. Az üzemanyagot nem adott hőmérsékletre, hanem adott viszkozitás eléréséig melegítjük. A kiadódó hőmérséklet valahol 120 és 140 fok közé esik: minél melegebb, annál könnyebb befecskendezni..."
Nekem leginkább ez tetszett:
"...Helyben próbáltunk turbószerelőt keresni, akik másnap meg is érkeztek – gyanúsan kis csónakkal, gyanúsan kis szerszámokkal. A légszűrő 2x2 méteres, hatalmas a turbó, a szerelők pedig egyszerűen elmentek mellette, mert valami kisebbet kerestek. Talán teherautószerelők lehettek, más méretekhez voltak szokva..."
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/12/21/hajodizel_reloaded/1/
http://mno.hu/kulfold/jovobeli-tabornokot-lottek-1340267
A Nakucani átellenes oldalán, a sárban lapuló Goldfeint rövidesen kimentették az amerikai harci kutató-mentő helikopterek, melyek megsorozták a falu házait, többek között lekaszálva egy rozoga csűrt is. A jugoszláv rendőrök ugyan nem tudták elfogni a pilótát, de néhány sorozatot azért megeresztettek a forgószárnyasokra, a Goldfeint szállító gépet állítólag öt golyó érte.
<blockquote rel="imike">http://mno.hu/kulfold/jovobeli-tabornokot-lottek-1340267
A Nakucani átellenes oldalán, a sárban lapuló Goldfeint rövidesen kimentették az amerikai harci kutató-mentő helikopterek, melyek megsorozták a falu házait, többek között lekaszálva egy rozoga csűrt is. A jugoszláv rendőrök ugyan nem tudták elfogni a pilótát, de néhány sorozatot azért megeresztettek a forgószárnyasokra, a Goldfeint szállító gépet állítólag öt golyó érte.