M
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
És szép is, különösen az Air New Zealand "All Blacks" festéssel...
Jó kis gép ez a 777-es
Ugye ez csak filmes hülyeség? Semmi értelme nem lenne oda tenni ilyet...
Besza-behu,erre otthon milyen szabályozás vonatkozik,el lehet vele repülni parizelért a falu másik végére a boltba?
A közeli jövő úgyis az, hogy te csak utas leszel, a gépet meg a Gugli vezeti. Vagy a gyár mesterséges okossága.Persze, hiszen gondold csak el:
-A gépeket pressure refueling-el töltjük, így tökmindegy hol van, felül/alul, mindegy. A pumpa benyomatja az üzemanyagot (amúgy sok gépen van továbbra is gravitációs feltöltési lehetőség);
-ennélfogva, mivel a tömlő amúgy is nehéz és a gép igen nagy, alulra szokás tenni a töltőcsonkot. A tankolónak így könnyebb dolga van, mikor felteszi a csonkot (pilótának ehhez nincs joga, ez a tankolócég kiképzett operátorának feladata);
-alapból nem tenném ilyen közel a hajtóműhöz, egyrészt mert sérülékeny a naccel, másrészt meg lehet hot refuelt végezni, ami ugye nem lenne így egészséges...
-egyébként a tanksapka sem ilyen;
-és alapból a forma aki vezeti a gépet látnia kellett volna valamelyik DOORS visszajelzést - amint egy szerelőnyílás nyitva van, világít a panelja.
Ugyanaz van vele, mint a drónokkal volt, az ICAO/FAA/EASA még csak most dolgozta ki azokra a szabályozást, pedig milyen régóta elterjedtek. Vagyis idő, mire kitalálják, mit lehet ezzel tenni.
Amint elterjed, biztosan lesz rájuk megfelelő szabályozás.
Csakhogy ez neccesebb, mert ez ember vezette cucc, így itt a personal licensing (jogosítás) is képbe kerül, ráadásul ehhez képzés is kell, vagyis ATO-k kellenek, kell rádió rá, ha nem G osztályú légterekben akarnak repkedni vele, éjszaka is mehet vagy csak VFR (látvarepülés), stb.... Ugyanez lesz a városokba tervezett drón-taxikkal.
A kedvükért nem fogják (nem lehet) a teljes pilótaképzési rendszert lebutítani. Mert akkor egy ilyen szarra jogsit szerezni egyszerűbb legyen mint egy utasgépre? Onnantól mi indokolja a merevszárnyú/helikopter szakszó drákói feltételeit? Mikor ezekkel százszor életveszélyesebb repkedni, a kissebb separation és a műszeres környezet hiánya miatt? Egyáltalán hogy állapítasz meg rá minimumokat (obstacle clearance, minimum enroute altitude, stb...)?
Ezek amerikai rémálmok voltak kevés vagy semmi valóságalappal.Sajnos regisztráció nélkül PC-n a képeket nem lehet nézegethetőre nagyítani, cserébe ezeket mobilon ki lehet silabizálni ezen a régi fórumon.
Ami típusokat/projekteket eddig nézegettem a fórumon, elég sok, általam még nem látott kép/ábra megtalálható ezen az oldalon az adott típusról/tervről.
Így csodálkoztam ma rá a Tu-144-re:
Tu-144 Projects
Tu-144 Projects Aviation- missile complex - the medium range ballistic solid-propellant missiles. Carrier aircraft had to bear in the fuselage compartment three MBR of long range. The launch of rockets had to be carried out from the carrier aircraft in the limits of the territory OF THE USSR...www.secretprojects.co.uk
Bár ez a civil topik, de ezért csak ezért nem keresek más topikot a két linkhez:
Tupoljev projektek (de vannak külön típusspecifikusak is):
Tupolev post 1945 combat aircraft projects
Hi, the Tupolev Tu-129 was front bomber,Tu-200 strategic bomber,Tu-225 strategic bomber, Tu-325 supersonic bomber and Tu-1020 supersonic ailiner. have anyone drawings to them ?!www.secretprojects.co.uk
Ezeket az ábrákat meg sehol máshol nem láttam (az oldal alsó kb. harmadán):
Myasishchev M-56
Model of Myasishchev M-56 from USSR-Russian Aviation & Space Collectibles (Alex Panchenko). Description: 12.5 inches length model of Myasishchev`s OKB-23 early project of M-56 cannard bomber. It wings and engines layout are similar to that of the earlier M-52. By mid-1960 M-52 was abandoned for...www.secretprojects.co.uk
Én motorernyővel gondoltam a gyárba járni.Besza-behu,erre otthon milyen szabályozás vonatkozik,el lehet vele repülni parizelért a falu másik végére a boltba?
Hidrokefál Peti megint vett egy repülőt:
Sajnos regisztráció nélkül PC-n a képeket nem lehet nézegethetőre nagyítani, cserébe ezeket mobilon ki lehet silabizálni ezen a régi fórumon.
Ami típusokat/projekteket eddig nézegettem a fórumon, elég sok, általam még nem látott kép/ábra megtalálható ezen az oldalon az adott típusról/tervről.
Így csodálkoztam ma rá a Tu-144-re:
Tu-144 Projects
Tu-144 Projects Aviation- missile complex - the medium range ballistic solid-propellant missiles. Carrier aircraft had to bear in the fuselage compartment three MBR of long range. The launch of rockets had to be carried out from the carrier aircraft in the limits of the territory OF THE USSR...www.secretprojects.co.uk
Bár ez a civil topik, de ezért csak ezért nem keresek más topikot a két linkhez:
Tupoljev projektek (de vannak külön típusspecifikusak is):
Tupolev post 1945 combat aircraft projects
Hi, the Tupolev Tu-129 was front bomber,Tu-200 strategic bomber,Tu-225 strategic bomber, Tu-325 supersonic bomber and Tu-1020 supersonic ailiner. have anyone drawings to them ?!www.secretprojects.co.uk
Ezeket az ábrákat meg sehol máshol nem láttam (az oldal alsó kb. harmadán):
Myasishchev M-56
Model of Myasishchev M-56 from USSR-Russian Aviation & Space Collectibles (Alex Panchenko). Description: 12.5 inches length model of Myasishchev`s OKB-23 early project of M-56 cannard bomber. It wings and engines layout are similar to that of the earlier M-52. By mid-1960 M-52 was abandoned for...www.secretprojects.co.uk
Ezek amerikai rémálmok voltak kevés vagy semmi valóságalappal.