Hasonló előfordult ismerőssel Ryan Airrel Pozsonyban.A ferihegyi reptérre bezárva éjszakázott 150-200 utas
Reggelig kellett várniuk a bőröndjükre, mert a személyzet hazament.index.hu
Meg fogja venni az állam. Ez totál blama.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Hasonló előfordult ismerőssel Ryan Airrel Pozsonyban.A ferihegyi reptérre bezárva éjszakázott 150-200 utas
Reggelig kellett várniuk a bőröndjükre, mert a személyzet hazament.index.hu
Meg fogja venni az állam. Ez totál blama.
Milyen véletlenül ismét ők, nem?Hasonló előfordult ismerőssel Ryan Airrel Pozsonyban.
A ferihegyi reptérre bezárva éjszakázott 150-200 utas
Reggelig kellett várniuk a bőröndjükre, mert a személyzet hazament.index.hu
Meg fogja venni az állam. Ez totál blama.
Milyen véletlenül ismét ők, nem?
Érdemes ránézni a reptérhasználati dijjak elosztására 24 órára....Köze nincs az egészhez a Budapest Airportnak.
Egy teljesen külön cégnek a Menziesnek a hibája, ők végzik a járatok kiszolgálását. Esetleg még lehet mutogatni a Wizz Airre aki szarul tervezi a menetrendjét a személyzethiány miatt és emiatt késtek a gépei.
Érdemes ránézni a reptérhasználati dijjak elosztására 24 órára....
Mostanában mindenki igyekszik úgy csúszni hogy a legolcsóbb időkategóriába kerüljön, ami evidens módon a hajnali órákat jelenti.
És evidens módon kevesebb is ebben az időszakban a kiszolgáló személyzet, mert papír szerint mennyi gépnek is kellene érkezni-indulni?
Szimpla üzlet, és ismét a fizető utas csatlakozik a Jack dugóra, mert megtehetik vele....
Nem árulkodni akarok, de pl. járatkiszolgáló munkakörre (aki "megfordítja"' a gépet, vagyis intézi a csomagosokat, a tankolást, a lépcsőket, mindent ő felügyel) ajánlanak bruttó 280.000 Ft fizetést...
És persze hétvége, éjszaka állandó, és szuper rugalmas munkaidő - lehet találgatni miért van gond ezen a fronton
Szánalmas...Elszomorító.Nem árulkodni akarok, de pl. járatkiszolgáló munkakörre (aki "megfordítja"' a gépet, vagyis intézi a csomagosokat, a tankolást, a lépcsőket, mindent ő felügyel) ajánlanak bruttó 280.000 Ft fizetést...
És persze hétvége, éjszaka állandó, és szuper rugalmas munkaidő - lehet találgatni miért van gond ezen a fronton
Érdemes ránézni a reptérhasználati dijjak elosztására 24 órára....
Mostanában mindenki igyekszik úgy csúszni hogy a legolcsóbb időkategóriába kerüljön, ami evidens módon a hajnali órákat jelenti.
És evidens módon kevesebb is ebben az időszakban a kiszolgáló személyzet, mert papír szerint mennyi gépnek is kellene érkezni-indulni?
Szimpla üzlet, és ismét a fizető utas csatlakozik a Jack dugóra, mert megtehetik vele....
És ott is megy a mese, hogy nincs ember?Nem árulkodni akarok, de pl. járatkiszolgáló munkakörre (aki "megfordítja"' a gépet, vagyis intézi a csomagosokat, a tankolást, a lépcsőket, mindent ő felügyel) ajánlanak bruttó 280.000 Ft fizetést...
És persze hétvége, éjszaka állandó, és szuper rugalmas munkaidő - lehet találgatni miért van gond ezen a fronton
Idegenforgalomban dolgozó Budapesti ismerősök mondják hogy bő fél éve 00-05 között érkeznek a vendégek, mert késést jelezve addig ültetik őket az induló állomáson.00.00 - 05.00 között nem lehet induló/érkező gép, csak külön hatósági engedéllyel max 6 darab összesen. (A különösen hangos állami cargo A330 persze megkapja mindig az engedélyt.)
Előtte 23.00-23.59 között nighttime arrival peak van, az meg pont nem akciós időszak. Hajnali 5 után meg nincs igazából érkező forgalom, éjfélre beérkezik a többség, h 6-tól induljon az aznapi első körre.
Nem értem miről írsz.
Párszor már írtam és többet támogattak, bizony az átlag bér a valóságban 160-180 nettó.
Ez komoly?
Mèg nettóban is rossz viccnek hangzana
Idegenforgalomban dolgozó Budapesti ismerősök mondják hogy bő fél éve 00-05 között érkeznek a vendégek, mert késést jelezve addig ültetik őket az induló állomáson.
A Repülők éjfél után szálnak le...szobákat hajnali 01 és 05 között foglalják el, ebből van is probléma a 10 órás Check-Out-nál.
( Aztán van-e hatósági engedély a késő gépeknek....Na ez már más kérdés.....)