Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez maradt a gépből;Bozóttűz oltási feladat végrehajtása közben lezuhant egy B737-300-as Ausztrália nyugati részén. Mindkét pilóta saját lábán hagyta el a helyszínt:
Coulson fire fighting 737 suffers accident in Australia | Flightradar24 Blog
A Coulson 737 Fireliner suffered an accident while fighter bush fires in Australia. The two pilots aboard were able to walk away.www.flightradar24.com
Wow!
Nem is tudtam, hogy 737-ből is csináltak tűzoltót..
És Wow, hogy a két pilóta saját lábán hagyta el a gépet..
Sajnos még nincs kép a médiában a gépről, pedig rohadt kíváncsi vagyok rá...
Ennek utánna kellett nézzek, mert én se tudtam... de azt írják, hogy nyilván optikailag is számít a szín, de ez valami kemikália, több fajtája van főbb komponens az Ammónium foszfát ami a vízzel ellentétben nem párolog el, és így amit beterit hosszabb távon megőrzi a gyulladástól..Csak azért színes, hogy lássák hova megy?
Oroszok Az Igazság Oldalán
MS-21: a technológiai szuverenitás mint a Nyugat elleni támadás Egy elrettentő történet arról, hogy az orosz légiközlekedési ipar ismét köpött a demokratikus értékekre. Az élet úgy alakult, hogy a világon csak egy maroknyi ország tudja, hogyan kell segítség nélkül polgári repülőgépeket...t.me
Lemaradtam rólaMegnéztem
Sajnos nincs ADS-B-je, így a Flightradaron csak jóval a felszállás után jelent meg, a földi mozgása nem látszott.Lemaradtam róla
1400mm-vel utána lőttem, de akkor már magasan volt a Pilis felett.
Adsb-n ott volt, csak későn eszméltem. Hang alapján azt hittem, katonai gép. Megmondom őszintén, a Tu-154M még a relatíve halkabb szovjet típusok közé tartozik.Sajnos nincs ADS-B-je, így a Flightradaron csak jóval a felszállás után jelent meg, a földi mozgása nem látszott.
Bár amúgy sem volt nálam gép, tegnap egy E-4-es robogott át fölöttem, amíg egy brüsszeli csokiboltban válogattam
Mármint maga a gép nem ADS-B képes, csak Mode-S transzpondere van.Adsb-n ott volt, csak későn eszméltem. Hang alapján azt hittem, katonai gép. Megmondom őszintén, a Tu-154M még a relatíve halkabb szovjet típusok közé tartozik.
Bezzeg régen a maléves Tu-154B-2, a 134-esek, vagy a néha felénk járó Il-86-osok teljesen átlagos zajnak számítottak, ahogy a B737-200-asok és a 727-esek is.
Pedig muszáj lesz, mert Június 7-ig mindenkinek kell ADS-B, ha Európában akar repkedni.Mármint maga a gép nem ADS-B képes, csak Mode-S transzpondere van.