Hogy ezt a Boeing hogyan fogja állami segítség nélkül átvészelni, azt nem tudom. Mert a vásárlói bizalom az bizony oda. És nem csak azért, mert elrontották. Az egy dolog. Hanem azért, ahogyan az egészet kezelték. Hibázni lehet. De hanyagnak lenni és PR dumát tolni, hát izé...*
Egy szegmensben lényegében 10+ évre KO nekik, mert ez az összerakott túltolt 737 nem jött be és párhuzamosan nem kezdték meg a valódi új típus fejlesztését.
*Van az az erős sejtésem, hogy nem egészen műszaki vezetők hozhatták meg ezt a döntést, hogy legyen MAX. Óccó lesz = jó lesz főleg marketinggel. Hát, nem jött be...
(És a legszomorúbb az, hogy több helyen azt látom, hogy a projekteknél sokszor nem a műszaki ember dönt vagy nem a műszaki ember hibája dönti romba. Láttam olyat, ahol a felső vezetés előkészítése kb. oda vezetett, hogy lesz egy több mrd-os rendszer, amihez nem lesz anyag, amivel dolgozhatna. Ennyire gondolták át. Semmiféle B terv nem volt arra, hogy "mi van, ha baj lesz?" És lett.)