Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez meg borzalmas. An-2-es átépítás után, az L-410-es hajtóművével. A háromtollú légcsavar ellenére nem összetévesztendő az An-3-as 1500 lóerejével, met ez itt annak csak töredéke...
Amennyiben a kezdő saját zsebből (apuci, anyuci zsebből) kifizeri azt a rongyos €100-150 ezret a képzésèrt akkor persze, folytassa.Addig meg pont befejezi a képzését egy most kezdő.
Amennyiben a kezdő saját zsebből (apuci, anyuci zsebből) kifizeri azt a rongyos €100-150 ezret a képzésèrt akkor persze, folytassa.
A probléma az hogy ez a ritka kivétel.
A legtöbben hitelből finanszírozzák a képzést.
Ezzel annyi a gond hogy:
-.ha még nincs hitele akkor már nem is fog kapni.
- ha már van hitele akkor azt munkahely híján kicsit körülményes lesz visszafizetni.
Ezért javasolják mindkét cikkben azt hogy gondolkodjanak el a növendékek a pályaváltoztatáson.
Újakról nem hallottam, legfeljebb meglévők egyesülésérőlMagyarországon meg épp egymás után nyílnak a civil pilótaiskolák...
Újakról nem hallottam, legfeljebb meglévők egyesüléséről
Az még egy 2019 es hír volt.Jön valami norvég cég Sármellékre.
Reméljük a 310esnek nincs külföldi alkatrésze.
Összetört...Ahogy az amerikai tunningol, úgy nem tunningol senki.
Az amerikaiaknál legyen szó bármilyen kis szerény autóról, beleraknak egy kompresszoros, vagy dupla Dyno turbós V8-ast, lehetőleg big block-ot.
Hasonlóan járt ez a szegény, néhai PZL-104-es Wilga is.
A DRACO névre átkeresztelt gépben a régi, kilenchengeres, 260 lóerős csillagmotorka helyére egy 680 lóerős gázturbina, a kéttollú légcsavar helyére egy jó nagy négytollú került.
Amúgy nem csúnya így “kihegyezve”, a karcsúbb orrával:
Elnézést, ez nekem kimaradt.