A nyár végi Ferihegyi indulások is hasonló volt, nem láttam még gépet ennyire alacsonyan a 13R küszöb felett.Ez baráti...
Egyébként Radáék a napokban leigazoltak egy másik Il-62-est is, remélhetőleg az is meg fog fordulni majd nálunk.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A nyár végi Ferihegyi indulások is hasonló volt, nem láttam még gépet ennyire alacsonyan a 13R küszöb felett.Ez baráti...
Amúgy érdekes, hogy az Il-62M-ek, Tu-154M-ek és Il-76-osok ki vannak (voltak, de inkább elfogytak mára)) tiltva az EU légteréből a zajosságuk miatt, de aki hallotta ezeket a nagy D-30-asokat, az tudja, hogy sem frekvenciára, se decibelre nem rosszabbak, mint a nyugati nagyátlag. Csak ez is egy üzletpolitika volt.A nyár végi Ferihegyi indulások is hasonló volt, nem láttam még gépet ennyire alacsonyan a 13R küszöb felett.
Egyébként Radáék a napokban leigazoltak egy másik Il-62-est is, remélhetőleg az is meg fog fordulni majd nálunk.
Vannak azok a szállítmányok, amelyek jelentősen megkönnyítik a hatósági jóváhagyás beszerzését EU-szerteAmúgy érdekes, hogy az Il-62M-ek, Tu-154M-ek és Il-76-osok ki vannak (voltak, de inkább elfogytak mára)) tiltva az EU légteréből a zajosságuk miatt, de aki hallotta ezeket a nagy D-30-asokat, az tudja, hogy sem frekvenciára, se decibelre nem rosszabbak, mint a nyugati nagyátlag. Csak ez is egy üzletpolitika volt.
Hozzáteszem, kétség nem fér a modernebb Boeing és Airbus gépek technológiai, élettartam és főleg gazdaságossági fölényéhez.
Gyönyörű lett ez az Aladár.
Ez baráti...
Szliácsról szoktak dobbantani a szerbekhez Batajnicára.Valakinek van ötlete mi célból látogatott felénk ez az An-12BK? RA-11529 lajstrom alapján a MiG irodához tartozik és elsőként Zólyom/Besztercebánya térségében tűnt fel a radarokon, onnan halad déli irányba, Budaörs mellett repült el, de köszönhetően a kerozint hanggá átalakító hajtóműnek még a belvárosban is hallottam. Arra tippelnék a szlovák 29-sekhez érkeztek technikusok/egyéb a MiG-től, csak nem értem miért déli irányba távozott.
https://www.flightradar24.com/26430a9b