Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Il-62-es érkezése a Monyino-i múzeumba:
Anno, még 2005-ben pont Monyino felett láttam Cskalovszkijra leszállni eredeti Il-62-est. Nem a közismert, D-30KP hajtóműves Il-62M-et, hanem még a Kuznyecov hajtóműveset.
Wizz Air Gibraltárban első alkalommal.
Holott 37ben kellett volna.Számomra ez amúgy mindig is egy nagy rejtély volt. Az An-2-es eredetileg ezzel az amúgy szemre igencsak modern kialakítású, de fa légcsavarral jött ki, később tértek át az egyenes, de biztosabb aerodinamikájú, strapabíróbb és egy egyszerűbben gyártható fém tollakra. De ezekkel volt előremutatóbb a légcsavar aerodinamika (ráadásul a jóval elegánsabb légcsavarkúppal együtt).
Mindezt már 1947-ben!
A LOT Il-62essel lehetett fillérekért utazni Kubába. Drágább volt a vonatjegy Varsóba, mint a repülőjegy Havannába.Ahogy elnézem, a románoknak, lengyeleknek, csehszlovákoknak és a keletgermánoknak is NK-8-assal szerelt Il-62-eseik voltak kezdetben:
de érdekes, hogy a Malév amit a csehszlovák CSA-tól bérelt, az viszont egy Szolovjov D-30KU hajtóműves Il-62M volt:
Sőt, úgy tudom (de majd kijavít valaki), hogy a keletnémet, lengyel és csehszlovák Il-62-es katasztrófák is mind Kuznyecov hajtóműves verziókkal történtek és ha minden igaz, pont a hajtóműtűz miatt. Legalábbis a lngyel Il-62-eseknél minden esetben a hajtóművel volt a gond. És ezek az országok ezért szerezték be a Szolovjov hajtóműves Il-62M-eket. Merthogy mindegyik Il-62-est üzemeltető KGST ország Il-62-essel kezdett, begyűjtött egy rakat légikatasztrófát és átállt Il-62M-re.
Nem is tudtam erről a betonszaggatásról. Nagy kár, hogy az egész program ment a levesbe.
Mindenki nagyon boldog. Nem mellékesen ennél a felszállásnál szedte fel a betont maga után Domogyedovóban a 144-es, nem is került rá a teljes jelenet
Külön tetszenek 2:38nál az ikaruszok
Mindenki nagyon boldog. Nem mellékesen ennél a felszállásnál szedte fel a betont maga után Domogyedovóban a 144-es, nem is került rá a teljes jelenet
Ennek is Klimov motorja van.Il-114-300 első felszállása ma
ТV7-117SzТ-01Ennek is Klimov motorja van.