A 747esek az utolsó szériákig. Az oroszok most értek oda, hogy az Il-96 400nak csak két főfutója (,és két PD-35ös motorja) lessz. Eddig nem volt elég erős acél. Ez vagy minusz tíz tonna.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A 747esek az utolsó szériákig. Az oroszok most értek oda, hogy az Il-96 400nak csak két főfutója (,és két PD-35ös motorja) lessz. Eddig nem volt elég erős acél. Ez vagy minusz tíz tonna.
Ez ugye lényegében azt jelenti, hogy a szárny hamarabb fog elöregedni?
Azok a régi szép idők. Most a 777X-nél 1.45-nél volt a törés és a managerek szerint ez is több, mint az 1. Így is hozzá lehet állni, ha a profitról van szó, csak nem egészséges.
Szerintem az utasszállító gépeken előírás a többszörös biztosítás az igénybevételre. Új korában bírja 1.5-ös túlterhelést (a névlegeshez képest), de idővel azért fárad az anyag és egy utasszállítógépnek az elvárt élettartama több tíz év (folyamatos karbantartás mellett).Ez ugye lényegében azt jelenti, hogy a szárny hamarabb fog elöregedni?
Az 1.5-ös tényezőt gondolom nem követeli meg semmi, eddig a saját műszaki igényesség diktálta, amit felülír ma már a sok öltönyös fasz.
Ez ugye lényegében azt jelenti, hogy a szárny hamarabb fog elöregedni?
Az 1.5-ös tényezőt gondolom nem követeli meg semmi, eddig a saját műszaki igényesség diktálta, amit felülír ma már a sok öltönyös fasz.
Akkor hogyan engedték át 1.45-tel a legutóbbi Boeing vasat?Az 1,5-ös tényezőt a légialkalmassági előírás rendszer követeli meg.
Title 14 Chapter I Subchapter C Part 25 Subpart C General § 25.303
Akkor hogyan engedték át 1.45-tel a legutóbbi Boeing vasat?
Részleteket nem tudok a konkrét esetről (utána kéne néznem), de paraszti ésszel azt gondolom, hogy ehhez mérten 3,5%-al csökkentették a maximális megengedett felszállótömeget. Amúgy meg csúszik is a program ezerrel...
Hajrá! A piac megtisztítva, övé a pálya.A Rostec az MS-21-310 repülőgép 100. repülését hajtotta végre PD-14 hajtóművekkel.
Az MS-21-310 középtávú utasszállító repülőgép századik repülése zajlott orosz PD-14 hajtóművekkel a szárny alatt a Moszkva melletti Zsukovszkijban. A repülőgép az M.M. Gromovról elnevezett Repüléskutató Intézetben (LII) repülési tanúsítási tesztprogramon esik át. A hajtómü több mint 200 fő paraméterét monitorozzák online.
Én ugyan nem vagyok szakértő, sőt még Szkiathoszon sem jártam, de a videó után kicsit utánanéztem:
Magyarazat:
Szakértő a Wizz Air-gép szűk landolásáról: nagy marha, aki a kifutópálya tengelyébe áll
A rövid reptereken, mint a szkíathoszi, számos oka lehet annak, hogy alacsonyan, „huzaton” jönnek be a repülőgépek. Egy gyakorló pilótát is megkérdeztünk a nagy figyelmet kapott esetről, aki azt mondta, bíznak benne, hogy a bámészkodók behúzzák a fejüket, ha túl közel szállnak hozzájuk. Történt...telex.hu
Ez sanszosan lenyomott most egy F-86-os is erőből.Azért na!
Azért na!