Civil repüléssel kapcsolatos témák

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
2 314
13 352
113
Már vannak olvasói ötletek a festésére... :)


Továbbra sem értem ezt a Wizzair kapcsolatot, vagyis annak pontos okát.
1, Egyrészt az nem is igazán magyar cég, tetszik vagy sem, lajstromozó hatóság nem jelent sokat, a tulajdonosi meg részvényes a döntő (meg az aircraft license szerződések mögött kik állnak).
2, A Wizz pilóták erre nem jók - viszont a Quatar is ugyanúgy szenved most a vírus miatt, dobálja ki a pilótákat, nekem meg több haverom is náluk dolgozik, szóval valószínűbb (talán persze), hogy lekasztanak pár type rated A330 pilótát az ő állományukból.
Na innen már érdekesebb a kérdés, hogy ezek az emberek felszerelnének-e a honvédséghez, vagy sem, ha a gép a katonákhoz kerülne. Ebben látom az airline kapcsolat egyik előnyét, hogy maradhatának civilben.

Emellett azt tudom még előnyként elkönyvelni, hogy bekerülnek ezek a pilcsik a Wizz pilot hubba, annak a szervezeti felépítését használva a OPC meg hasonlók leszervezésébe.
 

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
Berejtették a torony mögötti erdőbe, de a Aeroparkosok mindíg elviszik arra a vendégeket, hadd lássák ezt a szégyent :D
Nem feltétlenül szégyen, mert a B767 kifutó típus, így már csak tanker- és cargováltozatban gyártják. - Alkatrészként viszont a B757-hez is használható...
 

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
2 314
13 352
113
Nem feltétlenül szégyen, mert a B767 kifutó típus, így már csak tanker- és cargováltozatban gyártják. - Alkatrészként viszont a B757-hez is használható...

A szégyen itt a MALÉV-nak nevezett dinoszaurusz volt, aminek méltó emléke az erdőbe rejtett széthordott roncs. Aki egy kicsit is ismeri mi is volt valójában az a cég (és miért hagyta ott pl. Váradi és csinált Wizzairt), az tudja, hogy ezerbilliárd forint is kevés lett volna azt a szarkupacot helyretenni, annyira egy belterjes, magát a hatóság fölött állónak képzelő politikai kifizetőhely/csatorna volt. Légitársaságnak meg mindinkább alkalmatlan.

Az a 767 ennek tökéletes emlékműve - mint az erdőben rohadó hulla.
 

arbalest

Well-Known Member
2011. január 11.
8 227
17 084
113
119083766_3524569930907517_235799593573586462_n.jpg