Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Más a repülőgép mint technikai eszköz, és más téma a berendezés megtervezése (mint a házépítésnél maga az épület és a lakberendezés elkülönülése). Maga a repülőgép úgy van tervezve és megépítve, hogy a berendezők sokféleképpen ki tudják használni. Ez csak a megrendelő kívánságaitól (és pénztárcájától) függ. Alap-dolog: mivel a székek közti távolságok a beszerelésnél állíthatók, ugyanazt a gépet be lehet rendezni pl. 180 vagy akár 350 ülésesre is, szóval van kényelmesebb és "konzervdoboz"-megoldás is, meg persze luxuskivitel is többféle szinten.
Vannak elmebetegek a légiközlekedésben is, jópár éve pl. a Ryanair-nél dobta be valami okostojás, hogy ilyen magas szinten automatizált gépeknél mi szükség van két pilótára??!! Akkor utánanéztem, ha jól emlékszem akkor az előző évben 3 airliner-pilóta halt meg repülés közben, és még többen lettek rosszul olyan szinten, hogy alkalmatlanná váltak a gép vezetésére!! Mekkora kaland lett volna, ha nincs mellette másik pilóta a kabinban!!! Gondolom szerencsére elég sokan lehülyézhették, mert azóta se hallottam többet az ötletről ...Igen és a jegyár majdnem 70x-e egy turistaosztályhoz képest. Ennyiből majdnem egymagad egy kisebb magán-repülőgépen elvitetheted magad ugyanoda.
A másik véglet, hogy a turistaosztályra meg volt egy olyan őrült elképzelés is anno, hogy amolyan félálló üléseket kéne behelyezni, mert akkor +20% embert be lehet paszírozni, de szerencsére ezt nem engedélyezték.
Bár ritka nagy fasz volt az ötletgazda. Pl. egy 12 órás repülőutat végig állítani az utasokat. Az ilyen egy elmebeteg.
https://www.origo.hu/gazdasag/20180423-nyerget-adhatnak-utasok-ala-fapados-legitarsasagok.html
Vannak elmebetegek a légiközlekedésben is, jópár éve pl. a Ryanair-nél dobta be valami okostojás, hogy ilyen magas szinten automatizált gépeknél mi szükség van két pilótára??!! Akkor utánanéztem, ha jól emlékszem akkor az előző évben 3 airliner-pilóta halt meg repülés közben, és még többen lettek rosszul olyan szinten, hogy alkalmatlanná váltak a gép vezetésére!! Mekkora kaland lett volna, ha nincs mellette másik pilóta a kabinban!!! Gondolom szerencsére elég sokan lehülyézhették, mert azóta se hallottam többet az ötletről ...
Itt van a lényeg. Az ipar halála, amikor a pénzügy átveszi az irányítást. A műszaki folyamatok kifutási ideje soha nincs összhangban a pénzügy keltette hullámokkal.Annyi agyatlan baromságot bedobnak a pénzügyesek
Itt van a lényeg. Az ipar halála, amikor a pénzügy átveszi az irányítást. A műszaki folyamatok kifutási ideje soha nincs összhangban a pénzügy keltette hullámokkal.
Az idézeted utolsó bekezdése az igazán szomorú.
Ne emlegesd az állóhelyeket, mert valamelyik hülye fapados még megvalósítja! - Igaz, ők inkább a középtávú - maximum 6 órás utakat - uralják, de én annyit sem szeretnék ácsorogni...!Igen és a jegyár majdnem 70x-e egy turistaosztályhoz képest. Ennyiből majdnem egymagad egy kisebb magán-repülőgépen elvitetheted magad ugyanoda.
A másik véglet, hogy a turistaosztályra meg volt egy olyan őrült elképzelés is anno, hogy amolyan félálló üléseket kéne behelyezni, mert akkor +20% embert be lehet paszírozni, de szerencsére ezt nem engedélyezték.
Bár ritka nagy fasz volt az ötletgazda. Pl. egy 12 órás repülőutat végig állítani az utasokat. Az ilyen egy elmebeteg.
https://www.origo.hu/gazdasag/20180423-nyerget-adhatnak-utasok-ala-fapados-legitarsasagok.html
Ne emlegesd az állóhelyeket, mert valamelyik hülye fapados még megvalósítja! - Igaz, ők inkább a középtávú - maximum 6 órás utakat - uralják, de én annyit sem szeretnék ácsorogni...!
Ez nem politikai irányultság és nem is elmeállapot kérdése. - Itt inkább arról van szó, hogy minél több ember minél kisebb helyre zsúfolásával extra bevételhez - profithoz - juthatsz...Nem az én ötletem, csak leírtam, hogy ilyen elmebetegség megy a világban, közben meg arra is komoly kártérítési perek mennek, ha egy börtöncellába nem süt be elég napfény. Teljesen kifordult a világ a sarkaiból. Jobb vagy baloldal, vadkapitalista, vagy vérkommunista, ultraliberális, vagy nacionalista, nekem úgy tűnik lassan eltűnik minden épeszű vezető a világból, és csak a hülyék maradnak....
Ez nem politikai irányultság és nem is elmeállapot kérdése. - Itt inkább arról van szó, hogy minél több ember minél kisebb helyre zsúfolásával extra bevételhez - profithoz - juthatsz...
"On Thursday 23 January 2020 at 10:00hrs Pacific Time, The Boeing Company will conduct the first flight of the B777X.
The plane is planned to make a three to five hour flight."
https://airportal.hu/a-lengyel-lot-vasarolja-fel-a-nemet-condort/A LOT Polish Airlines tulajdonosa, a lengyel állami kézben lévő Polish Aviation Group (PGL) vásárolja fel a német Condor szabadidős útvonalakra szakosodott légitársaságot.
https://airportal.hu/harminc-uj-nagyhatotavu-gepet-kaphat-a-lot-es-a-condor/A LOT újabb 10, a Condor pedig az öregedő 767-esei leváltására legalább 20 nagyhatótávolságú repülőgépet kaphat a következő két-három évben, ezek Boeing- vagy Airbus-gyártmányok is lehetnek.