T6-52 alapvetően nem más,mint egy áttervezett G6-52 torony,hogy bármilyen lánctalpas vagy kerekes alvázra rá lehesen épiteni,ami elég teherbiró,hogy elbirja.Első prototipusa a Bhim,ami egy Arjun alvázon van.Készült még egy protó,az t72 alvázon,is,aminek azonban valamiért egyik képét sem hajlandó elfogadni a fórummotor.Igy helyette berakom az ugyanerrre az indiai tenderre készült franci T72 alvázas AUF tarack képét (lényegében minden gyár ráugrott akkoriban az indiai tenderre,a kinaiak kivételével,egyedűl ők maradtak távol-de ez azért nem olyan furcsa.500+ 155milis löveget akartak venni a hinduk,liszenszgyártással,hogy aztán kétszeri búr gyözelem után se legyen semmi az egészből-de erről már értekeztem)
A T6 torony is többféle csővel rendelhető.De ennél a toronynál elvileg a tár mérete is változhat,a megrendelő igénye,és a hordozójármű teherbirása és kialakitása szerint.Ezt a tervezetet is többször korszerűsitették,jelenlegi változata ugyan azt a tűzgyorsaságot és MRSI képességet tudja,mint a jelenlegi változatú G6-52.A promó szerint a maximális tármérete az automata töltőnek 60 löszer lehet.A torony úgy lett kialakitva,hogy teljesen önálló,minden a működéséhez szükséges berendezés és erőforrás magában a toronykonstrukcióban van.Elvileg ezt a masinát is rá lehet épiteni akár egy 10x10es teherautóra is,kialakitva igy egy búr Sigmát-csak éppen nincs ilyen protó,mert senki nem rendelte meg-kivéve az SADF,módositott Cavallo alvázra akartak egy próbapéldányt-de a szokásos semmi nem lett belőle,mert az ANC kormány erre se adott pénzt (ma meg már régen nincs nincs gyártásba a Cavallo teherautó se).De hajófedélzetre,vagy akár betonerőd tetejére is lehet telepiteni-ki hova akarja.A hordozójármű/telepitéstől függően a torony körtüzelőképes.
Bár alapvetően a torony a G6-52 toronyra épül,több módositás is van rajta,amik ráadásul az idők folyamán is változtak.Plusz ajtok vannak a torony két oldalán,amiken keresztűl is lehet tölteni a löveget félautomata vagy manuál módon.Jobbrol a tölteteket,balrol a gránátokat töltik igy.De a G6-52 hátsó két feltöltőrendszere is megvan a tornyon.Innen azonban az első változatokon csak az automata töltő tárját lehet tölteni,magát a löveget közvetlenül nem.Az automata töltő tárjait az oldalajtokon keresztűl is fel lehet tölteni,illetve a toronygyűrű alatt tárolt löszerrel is a toronygyűrün keresztül,félautomata módon.Ha elkészült volna az automata utántöltő jármű,akkor a toronyhátsorészen keresztül a T6 torony is feltölthető lenne tejesen automata módban is.A loveg töltése félautomata és full manuál módban is lehetséges,ugyan úgy,mint a G6-52 löveg esetében.
Ami különbség,hogy full automata üzemmódban,megfelelő hordozójármű/beépités/telepités esetén senki nincs a toronyban,az távirányitással is működőképes.
Szerintem ez a torony is egy jobb sorsra érdemes,igen érdekes konstrukció.Nem tartanám éppen ördögtöl való ötletnek a T6-52 torony telepitését Lynx alvázra,de HX-3,vagy más nehézteherautós lövegváltozat sem elképzelhetetlen eset.