Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A hidrogén tárolás megoldott mind komprimált, mind kriogén technológiával.
Az autózásban talán nem a villanyautó a jövő. Az üzemanyagcella felé törekszenek a legnagyobb gyártók (MB, Toyota) Végülis a jármű villamos hajtású, de nem konnektorról órák alatt töltödik, hanem percek alatt hidrogénnel. A hidrogén tárolás megoldott mind komprimált, mind kriogén technológiával. A hidrogén tárolható, vízbontással folyamatosan termelhető, pufferelhető. Nincs szükség drága, különleges anyagokra az akkukhoz (jó része kínai eredetű) nincs gond az újrafeldolgozásukkal. Nincs veszélyes hulladék. A vízbontás energiaigénye bármilyen alternatív/atom energia lehet. Talán jövőre sorozatgyártásba megy, ára ismeretlen:
http://auto.indavideo.hu/video/Toyota_FCV