F-15 Eagle (McDonell Douglas/Boeing)

Basszus erről sem tudtam;
A Boeing 2006-ban az F-15 Global Strike Eagle-el készített egy koncepciót amivel Minotaur ICBM-el állított volna pályára kisebb műholdakat..
IMG-20220902-182107.jpg


r7w0s3d2mb521.jpg

IMG-20220902-183615.jpg
Ha ez megvalósult volna, az F-15 lett volna az egyetlen sugárhajtású repülőgép, amely képes műholdat indítani, majd le is lőni.

Ha valakit érdekel a 10oldalas terezet>> klikk

@molnibalage :D
 
Direkt rákerestem a fórumon, hogy volt-e róla szó, de nem dobott ki találatot.
De mi a baj vele szerinted?
Az ábrán, amikor először linkelték olyan indítási paraméterek voltak megadva, amit ehhez képest pöttömnyi ASM-135-tel sem értek el.
Innentől fogva komolytoalan az egész. A másik fele, hogy árulja már el nekem valaki, hogy egy ekkora böhöm szart, miért az F-15-re akarnak ráerőszekolni? B-52 felvitte az X-15-öt is vagy 40 ezer lábra M0.8 táján. Az az M1.2, amit beálmondtak és 50k fet lényegtelen difi. Teszel annyival nagyobb eszközt a -52-re és csá. Kb. 5%-kal lesz nehezebb.

Egészen eszement hülyeségeket képesek egyesek kitalálni.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Az ábrán, amikor először linkelték olyan indítási paraméterek voltak megadva, amit ehhez képest pöttömnyi ASM-135-tel sem értek el.
Innentől fogva komolytoalan az egész. A másik fele, hogy árulja már el nekem valaki, hogy egy ekkora böhöm szart, miért az F-15-re akarnak ráerőszekolni?
Az anyag írja, hogy vizsgáltak több hordozót, mint B1, C17, B747.
Súlyban bírta volna.
B-52 felvitte az X-15-öt is vagy 40 ezer lábra M0.8 táján. Az az M1.2, amit beálmondtak és 50k fet lényegtelen difi.
Ebben a kategóriában egyáltalán nem mindegy, minden Δv-ben ezáltal hasznos teherben kifejezhető.
Teszel annyival nagyobb eszközt a -52-re és csá. Kb. 5%-kal lesz nehezebb.
Pont az a lényeg, hogy a már meglévő Minuteman hardvert használják ami már megvan, és ne kelljen extra cucc rá.
Egészen eszement hülyeségeket képesek egyesek kitalálni.
Oké, bár szerintem ez nem az a kategória.
 
Amúgy mi lenne, ha már Minuteman, akkor az első fokozatot használni F-15 helyett? Nem lenne egyszerűbb és olcsóbb?
Egy adott rakétát, pláne egy rendszeresített ICBM-et akárhonnannem indíthatsz, egy gép sokkal rugalmasabb. De végeredményben ez csak egy koncept maradt.Némileg modosított Minutrment meg indítanak hébehoba. Ez lett a Banán rakéta...
 
  • Tetszik
Reactions: gafzhu
Egy adott rakétát, pláne egy rendszeresített ICBM-et akárhonnannem indíthatsz, egy gép sokkal rugalmasabb. De végeredményben ez csak egy koncept maradt.Némileg modosított Minutrment meg indítanak hébehoba. Ez lett a Banán rakéta...
Szerintem még nagyon messze van az "akárhonnan" orbitális rakétaindítás repülő ide vagy oda.
 
BAE Systems provides enhanced GPS technology for F-15 Eagle fighters

Better GPS signal reception and superior jamming immunity.

BAE Systems has received a $13 million contract for advanced Global Positioning System (GPS) technology to protect U.S. F-15E aircraft from GPS signal jamming and spoofing. The company’s Digital GPS Anti-jam Receiver (DIGAR) will ensure the reliability of military GPS systems for aircraft operating in challenging signal environments.

DIGAR uses advanced antenna electronics, high-performance signal-processing, and digital beamforming – a capability that combines 16 steered beams – for better GPS signal reception and superior jamming immunity. These capabilities are critical for high-speed aircraft as they maneuver through the battlespace. The F-15 Eagle is the second U.S. Air Force fighter platform to receive DIGAR GPS upgrades, following the F-16 Fighting Falcon. DIGAR also provides advanced GPS capabilities for intelligence, surveillance, and reconnaissance aircraft as well as multiple unmanned aerial vehicles.
 
  • Tetszik
Reactions: endre and fishbed
Az amerikai légi nemzeti gárda aggodalmát fejezi ki a csökkentett F-15EX flotta miatt

A légierő a 2023-as költségvetési kérelmében 144-ről 80-ra kívánja csökkenteni az F-15EX-ek vásárlását, ami korlátozná a lecserélhető F-15 C/D századok számát. Az Egyesült Államok légierejének Boeing F-15EX-ek vásárlásának csökkentésére vonatkozó javaslata azt jelenti, hogy a légi nemzeti gárdának nem lesz elegendő új repülőgépe az elöregedett F-15C/D-k cseréjére...
 
Egy gép, két légierő. Az 1979-es költésgvetési évben elrendelt gyártású USAF 79-0039-es gép egy 1990-ben megtartott Excalibur II hadgyakorlat után elköszön RAF Lakenheath-ből, hogy hazatérjen akkori bázisára, a németországi Bitburgba:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

És ugyanez a gép, már mint a szaúdi légierő 213-as gépe, 2022-ben, a Tanagra-i légibemutató dinamikus programjakén, fotó báj mí:

308496822_3172538049666507_1115804680568711230_n.jpg

308814432_3172539639666348_6266844806064468582_n.jpg


Ugyanez a gép, nem sokkal az átadását követően, már szaúdi színekben:

4212_1.jpg