Én teljes mértékben egyetértek Misivel. Azonban szerintem az aspektus az, hogy az Orosz Légierőnek nem kell MIG-29. Egyáltalán. Marketing okokból rendszerben kell tartania 1-2 ezrednyi állományt, SzMT-t, és majd 35-öst, de gyakorlatilag nem számolnak vele. Ennek oka elsősorban a hatótávolság, valamint, az, hogy a szupport a Szuhojokkal felszerelt egységeknél valószínűleg jobban megoldható, hiszen a Szu-27M és későbbi változatok a Szu-30, Szu-35 sok alkatrésze minden fejlesztés ellenére csereszabatos lehet, hasonlóan a kiszolgálása is. Ez valószínűleg a tervezési filozófia része, bár nem tudatos.
A 29-esekkel, lehet gyakorlatozni, lehet, bizonyos feladatkörökben alkalmazni, és leginkább a külföldi kisebb erszényű érdeklődőknek mutogatni. Az valóban érthetetlen, hogy a modernizálások során miért nem a korszerűsített hajtóművet ajánlják a külföldi gépekhez...
Ahogy látom egyébként külföldön is lassan kikopik a típus, lehet, hogy nem érné meg modernizálás. Ne felejtsük el, hogy a közép-kelet európai 29-esek váltótípusai nyugati gépek lesznek, tehát 3 világbeli vásárlók mennek Moszkvába, akiknek általában vagy van pénzük,/hitelük Szuhoj-ra. A SzU-30 után a kérdés, hogy a Szu-35-öst ki és mikor rendeli meg először, és mikor lesz rá gyártó kapacítás. A PAK-FA az teljesen a jövő/illetve a félresikerült jövő is lehet, India van komoly probléma előtt elsősorban.Az Orosz nukleáris védőernyő mellett nem releváns, hogy mikor kap a Légierő T-50-est, vagy éppen a helyette terveznek egy másik alacsony érzékelhetőségű gépet, ha ne válik be.
A 29-esekkel, lehet gyakorlatozni, lehet, bizonyos feladatkörökben alkalmazni, és leginkább a külföldi kisebb erszényű érdeklődőknek mutogatni. Az valóban érthetetlen, hogy a modernizálások során miért nem a korszerűsített hajtóművet ajánlják a külföldi gépekhez...
Ahogy látom egyébként külföldön is lassan kikopik a típus, lehet, hogy nem érné meg modernizálás. Ne felejtsük el, hogy a közép-kelet európai 29-esek váltótípusai nyugati gépek lesznek, tehát 3 világbeli vásárlók mennek Moszkvába, akiknek általában vagy van pénzük,/hitelük Szuhoj-ra. A SzU-30 után a kérdés, hogy a Szu-35-öst ki és mikor rendeli meg először, és mikor lesz rá gyártó kapacítás. A PAK-FA az teljesen a jövő/illetve a félresikerült jövő is lehet, India van komoly probléma előtt elsősorban.Az Orosz nukleáris védőernyő mellett nem releváns, hogy mikor kap a Légierő T-50-est, vagy éppen a helyette terveznek egy másik alacsony érzékelhetőségű gépet, ha ne válik be.