nem kötekedni akarok...csak megérteni...csak mert onnan indultunk, hogy a T62-ben máshogy működött ez a dolog, mint a Leo1-ben...most meg ott vagyunk, hogy mégis ugyanúgy, csak ugye menetből meg gyorsabban...
kérdések:
1) miért gyorsabb a t62-ben átkapcsolni egy kapcsolót, mint a Leo-ban?
2) a másik dolog: a t62 még az egyszerűbb kialakítású dead track kialakítással rendelkezett, ami mondjuk terepen nem volt a legjobb...szóval lánctalp ide vagy oda tudott az is rázni....
viszont gondolom láttad a Leo1 periszkópját a berakott képen...na az egy valódi periszkóp kialakítás...ellenben a T62-ben a parancsnoknak kellett forgatnia a cuccot körbe....kérdésem az, hogy pontosan hogyan?
hogyan mozgatta ki nagyobb szögben azt a periszkópot? ahhoz már neki magának is fordulnia kellett volna
3) ezt a stabilizálást továbbra sem teljesen értem...egyszer azt írod, hogy nem volt stabilizált, utána meg azt, hogy kézi erővel stabilizálhatta...