A becsapódó drón felvételét nézve, szinte biztosan a futómű-lánctalp zónájában csapódott be.
Ennek ellenére azonnal ömlik a füst a toronyból is --ha jól láttam--, tehát komoly-sikeres sérülést okozott.
Itt is kiütközik a korábbi adatokból(Leo 2 teknők vastagság adataiból) sejthető konstrukciós hiba, vagy (hosszú-időtávot/élettartamot nézve) rosszul méretezett anyagvastagság, ami komoly hiányosság, jelentős a beáldozott védelmi szint lehet az anyag-/
és súlytakarékosság oltárán.
Mi is ez a gond: a pontos adatok említése nélkül idézve --de nagyságrendekből is "fotelből" megítélhető a probléma-szint-- a "konstrukciós-furcsaság", ami úgy főleg feltűnő, hogy a bőven 60(+) tonnás --és biztosan sejhetően további többletet ígénylő-- Leoprad 2
mindkét verzójának teknő-vastagsága alatta marad a 40(+) tonnás, kisebb T-72/T-90 család hasonló teknő-adatainak.
Mindkét esetben közeli anyagminőségről van szó!!!
Külön figyelmet érdemelhet, hogy ezen ismert/tudott gyengeség ellenére sem kapott az a zóna kiegészítő-védelmet, holott példák mutatják, hogy ez a képesség az ukrán erőknél --
a hazai NULLA-közeli szinttel szemben -- még mindig rendelkezésre áll!!!
A hazai Leopard 2A4-ek esetében érdemes lenne ezt a tanulságot beépíteni --szó szerint -- a meglévő eszköz-állományba!
U.I.:
... ERA-csempézés???
... + a "-hetvenkettesekre" is!!!
..."csak" a reális-valós helyére kerül!!!
Nincs ebben semmi elfogultság, "meztelen a király", negjöttek a
tények a frontról!
.