L-39NG
Az újdonság a tízmillió dollár körüli, azaz hozzávetőleg 230 millió koronás árával is vonzó, amivel a sugárhajtású kategória legolcsóbb nyugati gépévé kell válnia. Emellett az Aero alacsony üzemeltetési költségeket és 2070-ig tartó élettartamot ígér. „Szeretnénk, ha unokáink is karbantartanák ezt a repülőgépet” – mondja Sotona.
.....
És a jövő még érdekesebb lehet. „Már együtt dolgozunk alternatív meghajtókkal hajtott projekteken. Természetesen a turbólégcsavaros repülőgépek területén van hely, és ez egy olyan terület, amely ebbe az irányba fog fejlődni" - mondja Sotona, aki szerint azonban a súly problémát jelent a repülőgépek összekapcsolásában. és elektromos hajtások.
„Autóval annyira nem érdekel, hogy 150 kiló az akkumulátor, de repülőnél minden kilogramm feltűnő. Ma azonban mi is a legkönnyebb lítium akkumulátorok irányába haladunk. A hidrogénnek azonban nagyobb lehetőségei lehetnek a sugárhajtóművek égetésére” – fejezi be jövőképét Sotona.