[HUN] Aero Vodochody / HSC Aerojet Zrt (Hu, 80%) + Omnipol (Cz, 20%)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
26 975
95 395
113

Az Aero Vodochody Afrika iránti megújult érdeklődése összhangban van a kontinensen a kiképzőrepülőgépek iránti növekvő keresettel. "Egyiptom stratégiai fekvésű ország, amely központi szerepet játszik a regionális biztonságban és védelemben" - mondta Viktor Sotona, az AERO Vodochody igazgatótanácsának elnöke és elnöke. "Történelmi kapcsolataink fűződnek Egyiptommal az 1960-as évekig. A modern oktatórepülőgépek iránti növekvő kereslet ideálissá teszi folyamatos együttműködésünket."

Az L-39NG kettős képességekkel rendelkezik, kiképzési és könnyű harci küldetéseket is kínál. Különféle fegyverrendszerek befogadására való képességével ez a repülőgép olyan küldetéseket támogat, mint az ISR műveletek és a közeli légi támogatás. Akár négy órás működési képessége tovább javítja az üzemi környezetben való alkalmasságát.

A regionális képességek erősítése
Az L-39NG jelenléte az egyiptomi légikiállításon kiemeli az Aero Vodochody repülőgép-eladási stratégiáját és a regionális támogató struktúrák megerősítését. Filip Kulštrunk, az Aero ügyvezető alelnöke a repülőgép egyedülálló előnyét hangsúlyozta: "Az L-39NG az egyetlen olyan fejlett oktatórepülőgép, amely képes nyugati és keleti repüléselektronikai platformokat is kínálni, lehetővé téve a könnyű átmenetet ezek között a rendszerek között."

Az Aero Vodochody azt tervezi, hogy szorosan együttműködik az egyiptomi légierővel annak érdekében, hogy az L-39NG-t beépítsék képzési programjaiba. Ezenkívül a vállalat egy egyiptomi karbantartási, javítási és nagyjavítási (MRO) központ létrehozását vizsgálja, amely javítaná a helyi támogatást és a működési hatékonyságot.

Az Aero Vodochody bizonyított múltra tekint vissza Afrikában, a közelmúltban végrehajtott projektek között szerepel három modernizált L-39ZA Albatros repülőgép Nigériába szállítása és az L-39NG Szenegálban történő bemutatása. 2019-ben az Aero Vodochody Szenegált tette az L-39NG első vásárlójává a Light Attack konfigurációban. A vállalat Afrikán túl a globális piacra is behatolt, kínálatfejlesztésekkel Vietnamban és Csehországban. Vietnam lett az első ország, amely integrálta az Aero új L-39NG kiképző repülőgépét.

2023-ban az Aero Vodochody továbbfejlesztette gyártási képességeit egy új gyártósor megnyitásával, amelyet a repülőgép törzsének szenteltek. Az új vonal a várakozások szerint két éven belül évi 24 repülőgépre növeli az Aero gyártási kapacitását, kielégítve az ügyfelek globális keresletét.

Hosszú távú partnerség
Az Aero L-39 Albatros exportsiker volt Afrikában, számos afrikai ország már üzemelteti ezt a repülőgépet, köztük Nigéria, Algéria, Angola, a Közép-afrikai Köztársaság, Egyiptom, Egyenlítői-Guinea, Etiópia, Ghána, Líbia, Mali és Dél-Szudán , Tunézia és Uganda.

Eközben a növekvő katonai jelenléttel rendelkező Algéria az L-39NG fejlett kiképző repülőgép beszerzését vizsgálja, hogy lecserélje elöregedett L-39 Albatros repülőgépparkját. A Cseh Köztársaságban gyártott L-39NG demonstrátor a héten érkezett Algériába, hogy megkezdje a próbarepülések sorozatát, amelyek célja annak felmérése, hogy alkalmas-e az algériai légierő kiképzési igényeire. Az Algériai Légierő nagy múltra tekint vissza az L-39 Albatros típussal kapcsolatban, több mint két évtizede 54 repülőgépet üzemeltetett. Míg az Albatros jól betöltötte szerepét, az L-39NG jelentős előrelépést jelent a technológia és a képességek tekintetében.

Hasonlóképpen, a Nigériai Légierő (NAF) fontolgatja az új L-39NG fejlett kiképző és könnyű támadógép Csehországtól való beszerzését – közölte a légi vezérkari főnök (CAS), Hasan Abubakar légimarsall. „A légi vezérkari főnök feljegyzése a repülősökhöz” című kiadványában a CAS felfedte, hogy a cseh légitársaság főnökével megvitatta a NAF meglévő L-39ZA Albatros repülőgép-flottája továbbfejlesztésének és az új L-39NG repülőgép beszerzésének lehetőségét. A légi személyzet 2023 szeptemberében Prágában tett látogatása során.

Ezenkívül a finanszírozási korlátok miatt késik Ghána azon szándéka, hogy hat L-39NG Albatros könnyű támadó és kiképző repülőgépet vásároljon a cseh Aero Vodochody cégtől. Ghána védelmi minisztere két éve, augusztus 2-án kérte a parlament jóváhagyását hat L-39NG repülőgép megvásárlásához, egy 111 millió euró (132 millió dollár) értékű ügylet keretében, amely a kapcsolódó termékeket és szolgáltatásokat, valamint egy földi kiképzési rendszert és a hat repülőgép. A felvásárlást a ghánai parlament védelmi és belügyi bizottsága 2021. december 17-én felülvizsgálta és jóváhagyta.
 

krisss

Well-Known Member
2014. február 21.
29 296
125 697
113
Sírók a hatalmas újításokon, és hogy a gyártó ország, saját magának előbb szállítatja le a repülőgépeit ... Most, hogy kurvára sincs pénz, erre hivatkozva (vis.major) faszán le lehetne mondani négy gyakorló repülőgép kivételével a többi vacak beszerzéséről, és abból a pénzből ha már repülőgép kell, akkor talán JAS-39 vagy egy KC-390 is kijöhetne...
Szerinted miért oda szallítják?
Mert nekünk kapóra jött, hogy nem kell most fizetni és direkt átadtuk....

Nem a csehek talàltàk ki.
 

Aladeen

Well-Known Member
2021. július 17.
20 543
39 584
113
Szerinted miért oda szallítják?
Mert nekünk kapóra jött, hogy nem kell most fizetni és direkt átadtuk....

Nem a csehek talàltàk ki.
Ha lemondanánk (legalább a felét) az L-39NG-knek akkor még ennyire sem kéne fizetni! :)
Ez miért nem jut eszébe senkinek "ott fent"???
 
  • Tetszik
Reactions: J.G.

Capslock27

Well-Known Member
2017. október 30.
2 609
6 068
113

Az Aero Vodochody Afrika iránti megújult érdeklődése összhangban van a kontinensen a kiképzőrepülőgépek iránti növekvő keresettel. "Egyiptom stratégiai fekvésű ország, amely központi szerepet játszik a regionális biztonságban és védelemben" - mondta Viktor Sotona, az AERO Vodochody igazgatótanácsának elnöke és elnöke. "Történelmi kapcsolataink fűződnek Egyiptommal az 1960-as évekig. A modern oktatórepülőgépek iránti növekvő kereslet ideálissá teszi folyamatos együttműködésünket."

Az L-39NG kettős képességekkel rendelkezik, kiképzési és könnyű harci küldetéseket is kínál. Különféle fegyverrendszerek befogadására való képességével ez a repülőgép olyan küldetéseket támogat, mint az ISR műveletek és a közeli légi támogatás. Akár négy órás működési képessége tovább javítja az üzemi környezetben való alkalmasságát.

A regionális képességek erősítése
Az L-39NG jelenléte az egyiptomi légikiállításon kiemeli az Aero Vodochody repülőgép-eladási stratégiáját és a regionális támogató struktúrák megerősítését. Filip Kulštrunk, az Aero ügyvezető alelnöke a repülőgép egyedülálló előnyét hangsúlyozta: "Az L-39NG az egyetlen olyan fejlett oktatórepülőgép, amely képes nyugati és keleti repüléselektronikai platformokat is kínálni, lehetővé téve a könnyű átmenetet ezek között a rendszerek között."

Az Aero Vodochody azt tervezi, hogy szorosan együttműködik az egyiptomi légierővel annak érdekében, hogy az L-39NG-t beépítsék képzési programjaiba. Ezenkívül a vállalat egy egyiptomi karbantartási, javítási és nagyjavítási (MRO) központ létrehozását vizsgálja, amely javítaná a helyi támogatást és a működési hatékonyságot.

Az Aero Vodochody bizonyított múltra tekint vissza Afrikában, a közelmúltban végrehajtott projektek között szerepel három modernizált L-39ZA Albatros repülőgép Nigériába szállítása és az L-39NG Szenegálban történő bemutatása. 2019-ben az Aero Vodochody Szenegált tette az L-39NG első vásárlójává a Light Attack konfigurációban. A vállalat Afrikán túl a globális piacra is behatolt, kínálatfejlesztésekkel Vietnamban és Csehországban. Vietnam lett az első ország, amely integrálta az Aero új L-39NG kiképző repülőgépét.

2023-ban az Aero Vodochody továbbfejlesztette gyártási képességeit egy új gyártósor megnyitásával, amelyet a repülőgép törzsének szenteltek. Az új vonal a várakozások szerint két éven belül évi 24 repülőgépre növeli az Aero gyártási kapacitását, kielégítve az ügyfelek globális keresletét.

Hosszú távú partnerség
Az Aero L-39 Albatros exportsiker volt Afrikában, számos afrikai ország már üzemelteti ezt a repülőgépet, köztük Nigéria, Algéria, Angola, a Közép-afrikai Köztársaság, Egyiptom, Egyenlítői-Guinea, Etiópia, Ghána, Líbia, Mali és Dél-Szudán , Tunézia és Uganda.

Eközben a növekvő katonai jelenléttel rendelkező Algéria az L-39NG fejlett kiképző repülőgép beszerzését vizsgálja, hogy lecserélje elöregedett L-39 Albatros repülőgépparkját. A Cseh Köztársaságban gyártott L-39NG demonstrátor a héten érkezett Algériába, hogy megkezdje a próbarepülések sorozatát, amelyek célja annak felmérése, hogy alkalmas-e az algériai légierő kiképzési igényeire. Az Algériai Légierő nagy múltra tekint vissza az L-39 Albatros típussal kapcsolatban, több mint két évtizede 54 repülőgépet üzemeltetett. Míg az Albatros jól betöltötte szerepét, az L-39NG jelentős előrelépést jelent a technológia és a képességek tekintetében.

Hasonlóképpen, a Nigériai Légierő (NAF) fontolgatja az új L-39NG fejlett kiképző és könnyű támadógép Csehországtól való beszerzését – közölte a légi vezérkari főnök (CAS), Hasan Abubakar légimarsall. „A légi vezérkari főnök feljegyzése a repülősökhöz” című kiadványában a CAS felfedte, hogy a cseh légitársaság főnökével megvitatta a NAF meglévő L-39ZA Albatros repülőgép-flottája továbbfejlesztésének és az új L-39NG repülőgép beszerzésének lehetőségét. A légi személyzet 2023 szeptemberében Prágában tett látogatása során.

Ezenkívül a finanszírozási korlátok miatt késik Ghána azon szándéka, hogy hat L-39NG Albatros könnyű támadó és kiképző repülőgépet vásároljon a cseh Aero Vodochody cégtől. Ghána védelmi minisztere két éve, augusztus 2-án kérte a parlament jóváhagyását hat L-39NG repülőgép megvásárlásához, egy 111 millió euró (132 millió dollár) értékű ügylet keretében, amely a kapcsolódó termékeket és szolgáltatásokat, valamint egy földi kiképzési rendszert és a hat repülőgép. A felvásárlást a ghánai parlament védelmi és belügyi bizottsága 2021. december 17-én felülvizsgálta és jóváhagyta.
.
.
Erősen féligazság szagú állitás, ezek a legveszélyesebb formái a hazugságnak. Mert igaz, hogy üzemeltették, de...

"Az Aero L-39 Albatros exportsiker volt Afrikában, számos afrikai ország már üzemelteti ezt a repülőgépet, köztük Nigéria, Algéria, Angola, a Közép-afrikai Köztársaság, Egyiptom, Egyenlítői-Guinea, Etiópia, Ghána, Líbia, Mali és Dél-Szudán , Tunézia és Uganda."
.
...szerintetek ezen illusztris lista országai közül mennyi fizetett tényleg, és mennyi (pl Angola...) kapta szovjet behatásra, "politikai előnyökért" cserébe a gépet, azaz kb ingyen?
 
  • Tetszik
Reactions: ravenlord

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
8 518
11 695
113
.
.
Erősen féligazság szagú állitás, ezek a legveszélyesebb formái a hazugságnak. Mert igaz, hogy üzemeltették, de...

"Az Aero L-39 Albatros exportsiker volt Afrikában, számos afrikai ország már üzemelteti ezt a repülőgépet, köztük Nigéria, Algéria, Angola, a Közép-afrikai Köztársaság, Egyiptom, Egyenlítői-Guinea, Etiópia, Ghána, Líbia, Mali és Dél-Szudán , Tunézia és Uganda."
.
...szerintetek ezen illusztris lista országai közül mennyi fizetett tényleg, és mennyi (pl Angola...) kapta szovjet behatásra, "politikai előnyökért" cserébe a gépet, azaz kb ingyen?

Hát nem is azt írják, hogy megvették! :D :D
 
  • Tetszik
Reactions: ravenlord