Nem kell az ng t tovabbfejleszteni.
Ott az alca l159
Annak van egy modernizalt valtozata /foleg izraeli avionikat kapva./ 259. Az a csucs gep. Nem az albat kell az m346 hoz hasonlitani hanem az l159 est.
Csak akkor nem lehet nerezni nem lehet letenni a termeket...
Nem lehet morgolodni hanem ki kell momdani nem is rossz...
259 brimost integracioval /amit mar a 159 el is mutogattak./ nem igenyelne manpad zonas berepulest. Az esetben a gep egy fegyverhordozo platform.
Nem kell invedelmi rendszereket raaplikalni az alap konstruktciora mert a tervezesetol kezdve integralva van ra.
Jo par oldallal ezelott olvastam hogy elavult konstruktcio az egyenes szarnyaival.... Hat pont nem mivel hangsebesseg alatti gep pont a nyilazott szarny lenne az elcseszese a gepnek... Sokkal rosszabb teljesitmenyt nyuljtana bar kullemre modernebnek teccetosebbnek tunne.
Ott az alca l159
Annak van egy modernizalt valtozata /foleg izraeli avionikat kapva./ 259. Az a csucs gep. Nem az albat kell az m346 hoz hasonlitani hanem az l159 est.
Csak akkor nem lehet nerezni nem lehet letenni a termeket...
Nem lehet morgolodni hanem ki kell momdani nem is rossz...
259 brimost integracioval /amit mar a 159 el is mutogattak./ nem igenyelne manpad zonas berepulest. Az esetben a gep egy fegyverhordozo platform.
Nem kell invedelmi rendszereket raaplikalni az alap konstruktciora mert a tervezesetol kezdve integralva van ra.
Jo par oldallal ezelott olvastam hogy elavult konstruktcio az egyenes szarnyaival.... Hat pont nem mivel hangsebesseg alatti gep pont a nyilazott szarny lenne az elcseszese a gepnek... Sokkal rosszabb teljesitmenyt nyuljtana bar kullemre modernebnek teccetosebbnek tunne.