Magasságával? Az, hogy alacsony és kicsi kifejezetten előny. A Gripen pilótafülkéje messze legszűkebb a 4. gen gépek között tudtommal. Ültem benne a 174 centimmel. Kb. MiG-21 kategória csak jobb a kilátás.
Még a nagyobb vadászgépek esetén is 185-190 centis pilóta igen szűken érzi magát. F-15 és F-18 gépekben még elvannak és anno az A-6-on is, de egy Gripenbe már vakarnám a fejem, hogy egyáltalán lehetséges-e 190 centis pilótát ültetni.
Van ott még, ahonnan ez jött:
Van ott még, ahonnan ez jött:
https://www.cvonline.hu/repulogep-vezeto-szerzodeses-katona-kecskemet/2299174/j.html?variation=true&utm_expid=.AYcxTuEnStmqUpHZe4oOCQ.1&utm_referrer=https://www.cvonline.hu/bacs-kiskun-allas/kecskemet-bacs-kiskun?query=
Bár típus nincs írva, de sejtésem szerint nem sok ember van, aki megfelel a követelményeknek a Falcon 7X-re, vagy a Gripenre, így marad az Ancsa, meg az Airbus. (Sőt, szerintem Gripen pilótából sincs sok, akinek meg van a 3000 óra össz. repideje és az 1500 órája a típuson.)
Terminator, Ma, ekkor: 16:53
Pilotat, legiutaskiserot, utazasi ugyintezot keres a Honvedseg....
https://www.cvonline.hu/repulogep-vezeto-szerzodeses-katona-kecskemet/2299174/j.html
https://www.cvonline.hu/legiutaskisero-szerzodeses-katona-kecskemet/2299159/j.html
https://www.cvonline.hu/repulesi-ugyintezo-szerzodeses-katona-kecskemet/2299156/j.html
Es kutato-mentot, repulogep uzemeltetot stb. stb..
https://www.cvonline.hu/kutato-mento-szerzodeses-katona-papa/2299002/j.html
https://www.cvonline.hu/uzemelteto-mernok-szerzodeses-katona-kecskemet/2299175/j.html
https://www.cvonline.hu/mernok-szerzodeses-katona-kecskemet/2299161/j.html
https://www.cvonline.hu/mechanikus-szerzodeses-katona-kecskemet/2299165/j.html
Háborún kívül a katonai cuccokon minden tetűlassan megy. Egy légitársaság kereskedelmi igazgatója már rég elkövette volna a szeppuput.Vagy csak szimplán készülnek a karácsonyra, aztán legközelebb jövőre lesz mocorgás![]()
Bár típus nincs írva, de sejtésem szerint nem sok ember van, aki megfelel a követelményeknek a Falcon 7X-re, vagy a Gripenre, így marad az Ancsa, meg az Airbus. (Sőt, szerintem Gripen pilótából sincs sok, akinek meg van a 3000 óra össz. repideje és az 1500 órája a típuson.)
Szerintem csak most lesznek majd 1000 órás Gripen pilóták a Honvédségnél, 2019 első felében...
Valószínűleg utasszálló gépes pilótákat akarnak átcsábítani a civil életből A319-re és Falconra.
A 605-ös ma repült először idén. Egy kis országon belüli gyakorlás volt Pápa és Kecskemét között.
Kíváncsian várom, mi lesz ebből.
Elég tömör és érthető volt a válasz![]()
Ennek is volt már egy előzménye, még november 22-én...
Akkor Benkő Tibor azt válaszolta, hogy két A319-es van és nem tervezi a Honvédség több ilyen gép beszerzését.
Aztán 2 héttel később bejelentette, hogy venni fognak egy harmadik A319-est is...
Ezek után kérdezte meg Demeter Márta még egyszer, kiegészítve a kérdését a "honvédelmi szervezetek vagy a miniszter tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó gazdasági társaságnak?" résszel.
akkó mégis mi a fenePersze Benkő Tibor novemberi válaszát úgy is lehet értelmezni, hogy a harmadik A319 nem csapatszállító lesz![]()
...játék a szavakkal...Persze Benkő Tibor novemberi válaszát úgy is lehet értelmezni, hogy a harmadik A319 nem csapatszállító lesz![]()
@Terminator
akkó mégis mi a fene? Ha jól tudom nincs még cargo A319 bár meglehet oldani sok mindent manapság
, esetleg légtérellenőrző ,vagy más ötlet?
Ne adj ötleteket, mert amilyen hülyék, még A380-ast vesznek...!A330 MRTT? Annyit mondott, hogy harmadik Airbus, így A318-tól A380ig bármi lehet végülis![]()
sőt A400M isA330 MRTT? Annyit mondott, hogy harmadik Airbus, így A318-tól A380ig bármi lehet végülis![]()
sőt A400M is
Normális országokban csapatszállításra - az airlifterek mellé - bérelni szokás civil gépeket, mert úgy sokat lehet spórolni a fenntartási költségeken...!De az katonai rámpás, azok külön csoportban játszanak (3db)
Most a 3. csapatszállító a kérdés![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..