Igaz, akkor marad a Lambo ajtó.Naszóval az ajtó csak egy pèlda volt.
A lènyeg, hogy az itt leírtak-motor/váltó/torony/+páncèl/neagyjisten ülèsek/fèk/felfüggesztès stb.
Szóval ezt ki csinálja?
Ja. Mi. Csak akarni kell.
1,5 ève nem kèpesek 40 kèsz járműbe integrálni különböző eszközöket.
Pedig a program elvileg hány ève megy?
A cz gyárral az elejèn(?) mennyi problèma volt?
Pedig elvileg licencet vettünk meg. Ès a cz is segítet.
Lynx gyár?
Lynx nèmet gyártása?
De vegyük ide az új orosz járműveket is.
Mennyire megy?
Lynxből hány van kèsz?
Gestamen??
Egy hátizsákhoz nekünk mennyi idő kellett. Stb
Itt egy szar jarművet kellene áttervezni kb teljesen!
Amit ti írtok.
Mindenki krisss te lmzek stb.
Melyik gyár?
Melyik harcjármű gyártásban tapasztalt mèrnökgárda?
A kedvenc mondásaim a fórumon az erre mèg lenne pènz/meg az ezt simán meglehet/ja ès csak akarni kell
Persze.
Ki?
Hol?
Mikorra?
8 èvig dolgoztam járműgyártásban.
Ahol volt egy csomó mèrnök.
Próbagyártás.
Így is láttam olyat hogy több száz motorháztetőt kukáztak hónapokon át.
Vagy sárvèdőt több százat csináltunk meg/farigcsáltunk/kalapáltunk/hegesztgettünk hónapokig, mert nem volt jó a mèret.
Ès fogalmuk nem volt a tapasztalt 20 ève a szakmában lèvő mèrnököknek mi a baj.
Sokszor találgatás, próbagyártás hónapokon át.
Ott ahol van kapacitás mindenre.
Ott ahol 6-8 mèrnök áll körbe egy problèmát, ès próbalja megoldani.
Nem. Nem 2 perc alatt oldható meg a legtöbb dolog. Ez a gondolat a Lol.
Csak elmèletben.
A gyakorlat meg nem ezt mutatja.
Mikorra lessz megcsinálva ,nem kókányolva egy jó jármű?
Kiküszöbölve a felmerülő problèma hegyeket.
Amik lesznek.
Letesztelve normálisan?
Azt a pènzt inkább másra kell elkölteni.
A kerekek miatt nem megy.
Viccet felreteve 11 éve megy itt a gittragas a semmiről. Mert úgysem fognak hozzanyulni, megcsak fel se újítják, meg jobb is inkább ha nem nyúlnak hozzájuk.
Újabb 100 oldal után kilyukadunk oda hogy jó a BTR úgy ahogy van.
A tetején kell mégiscsak utazni.