kurvára kiemelt célpontá teszed az indítójárműveket csak azért mert képes 300 km re is ellőni...
Pedig teljesen érthető a dolog amúgy. Tartalmilag ugyanezen beszélgetést már lefolytattam @ijasz szal.
Egyik oldal: Cserélhető modul rendszerű indítók rövidtől a hosszú hatótávig, univerzális indítóplatformok. Mivel mind tud mindent, kevesebb kell, nem kell mindre szintre technika. Ez modern, fjúcsör...
Másik oldal: Minden szintre kell feladatorientált hatótávval jármű, mert a kevés univerzális fjúcsör szisztem egyrészt a nagy hatótáv tudása miatt szükségszerűen elsődlegesen azzal operál, ezzel alacsonyabb szinten kielégítetlen igényt létrehozva, másrészt az egyszerre jelentkező feladatkörök más hatótáv igénye adott jármű egyszerre két helyen tartózkodását, egyszerre két parancsnoki szint kiszolgálását igényelnék. Folyamatos prioritási viták forrása lenne és ugye zlj pk, dd pk vs. ho pk vitában
Folyt. Mert véletlen a küldésre nyomtam.
Szóval ugye az erősebb kutya izélne. Főleg mert a ho pk szinten ez lenne az elsődlegesen kézivezérelhető játékszer. És mivel ezen nehéz helyzetben a kevés univerzális jármű kellene mondenhová, ha menne is mindenhová, azt a logisztika is imádná, mert ugyanannyira lenne káosz szinten sürgetve odairányítva, hogy még aznap inkább másik rakétatípusaal inkább máshova menjen mégis ugyanahhoz az indítóhoz..., pedig a szintspecifikus saját rakétasorozatvető kiváltaná ezt a káoszt, arról nem is beszélve, amit szittya kiemelt, nem a 3-500 km-s indításra is képes gépedet fogod betolni a front közvetlen hátterébe
Normális mennyiséget kell venni indítójárműből is.
Ha az eddigieket jól értettem, nem az indítójárművek a lényegesek, hanem amit rájuk pakolnak. Akkor meg férjen már bele annyival több teherautó. Úgy látom, emberből jóval kevesebbet igényel, mint mondjuk egy PZH-2000