Szerintem a könnyű, kicsi és mozgékony fogalmait nem érted, ha erről 8x8 vagy 6x6 járművekre asszociálsz ahogy azt sem érted, hogy mire jó a könnyűgyalogság. Sokan nem tanulnak abból, mit műveltek a német hegyivadászok és ejtőernyősök mondjuk Itáliában, vagy éppen a szír ATGM-el ellátott könnyűgyalogság Libanonban és azt a sok-sok videót is elfelejtették, ahol félanalfabéta dzsihadisták fingatják a hozzájuk képest jól képzett reguláris nehézgyalogságot a szír polgárháborúban! Ezer és ezer példa van a történelemben, hogy nem érvényesül a mennyiségi és minőségi fölény minden helyzetben, mi több az erőből megoldás erőltetése csak komoly saját veszteségekhez vezet teljesen hiábavalóan, míg fel nem ismerik a helyes választ: könnyűgyalogság. Az elit gyalogság szinte mindig könnyűgyalogság, amíg a többiek a technikára és a tűzerőre vannak utalva, addig ők a saját fizikai erejükre, állóképességükre, eszükre és taktikájukra. Ha csak egy kicsit belegondolsz, hogy hány és hány olyan lehetőség van, amikor egy nehézdandár belefut egy olyan problémába, amit tűzerővel nem tud megnyugatóan megoldani, egy városi harc például, vagy egy bonyolult terep, ami addig nyújt tökéletes fedezéket az ellenségnek, amíg a saját könnyűgyalogság ki nem pucolja őket onnan, megelőzve, hogy kilőtt lánctalpas IFV-el és ultramodern hackocsik lángoló roncsaival legyen tele a youtube!