Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A Magnus Aircraft magyar repülőgépgyártó képviseletet nyitott Szerbiában
"A magyar Magnus Aircraft ma bejelentette, hogy tovább bővíti tevékenységét a régióban, és képviseletet nyit Szerbiában. A szerbiai újonnan megnyílt cég Magnus Balkan doo néven működik, igazgatója Dragana Kostadinović lesz , akinek ez már a második elköteleződése egy repülőgépgyártó cégnél.
– Ezzel a lépéssel intenzívebben tudunk majd a szerbiai piacnak, de az egész régiónak is elszánni magunkat. A terv az, hogy hazánk működési központja és fő helyszíne legyen az üzletfejlesztésnek, repülőgépeink jelenlegi és leendő tulajdonosainak támogatását és egyéb tevékenységeket, mind Szerbiában, mind a balkáni régióban. - mondta Kostadinović.
A szerbiai Magnus Balkan doo a következő helyen működik: Uzun Mirkova 4/1, Stari Grad, Belgrád."
Adott már el gépet a Magnus?
Sajnos a hangzatos bejelentések ellenére tavaly nyáron még csak 8 darab legyártott gépnél tartottak, egyedi gyártásban. Dolgoznak az EASA-jogosítás megszerzésén, de a DULV és francia engedélyek mentén + a kínai és amerikai együttműködéssel is sokkal több gépnél kellene tartaniuk.
Elég sok náluk a probléma, de nem tisztem kiteregetni a cég szennyesét.
Maga a gép kapcsán egy szimmetrikus profilú szárnnyal rendelkező gépről beszélünk, ami nem a jóindulatáról híres, így alapkiképzésre nem túl alkalmas. Egy kezdő, vagy gyakorlatlan PPL-est sem ültetnék bele. (Ha megnézed a Jak-52-est vagy a Zlint, az sem szimmetrikus profilú)
A Corone/Phantom szárnyával ellátott változat sokkal alkalmasabb lenne alapkiképzőnek, hobbigépnek.
A "probléma", hogy ugyanezt megcsinálod egy hasonló kinézetű pl. török-magyar drónnal, is...AERO 2022: Az egyetlen szerbiai magyar repülőgépgyártó a régió meghódítását tervezi, és katonai programot kínál
A Magnus Fridrishafenben bemutatta katonai és rendőrségi alkalmazásra szánt ütőkártyáját, a Sentinelt. Ez egy olyan repülőgép, amelyet giroszkóppal stabilizált optikai rendszerrel szereltek fel, amely, ahogy a gyártó állítja, valós időben képes nagyfelbontású videót streamelni 100 kilométeres távolságból. A gyártó kiemeli, hogy az alacsony üzemeltetési költségek, az egyszerű karbantartás, valamint a füves és rosszul parkosított területekről való használat lehetősége a platform fő előnyei.
AERO 2022: Az egyetlen szerbiai magyar repülőgépgyártó a régió meghódítását tervezi, és katonai programot kínál
A Magnus Fridrishafenben bemutatta katonai és rendőrségi alkalmazásra szánt ütőkártyáját, a Sentinelt. Ez egy olyan repülőgép, amelyet giroszkóppal stabilizált optikai rendszerrel szereltek fel, amely, ahogy a gyártó állítja, valós időben képes nagyfelbontású videót streamelni 100 kilométeres távolságból. A gyártó kiemeli, hogy az alacsony üzemeltetési költségek, az egyszerű karbantartás, valamint a füves és rosszul parkosított területekről való használat lehetősége a platform fő előnyei.
A "probléma", hogy ugyanezt megcsinálod egy hasonló kinézetű pl. török-magyar drónnal, is...
A "török-magyar drón" párhuzamot csak a Vestel Karayel végett emlitettem példának, de igy elnézve a Magnus fenti "ajánlatát", hát én ebben nem látok jövőt.Ami drón --a török drónoknál-- akár lehet is, hogy valamiben többet tud, de a látványos --és sikeresen "túltolt"-- török marketing ellensúlyozásához ennyi --szerintem-- nem lesz elég!!!
A "török-magyar drón" párhuzamot csak a Vestel Karayel végett emlitettem példának, de igy elnézve a Magnus fenti "ajánlatát", hát én ebben nem látok jövőt.
Határrendészeti feladatokra is mindenki Elbit Hermes és hasonszőrű társait alkalmazza...
-----------------------------
Ünnepélyes keretek közt került aláírásra a Magnus Aircraft Kínával kötött nagyberuházásról szóló szerződése ma délelőtt! ✍️
Az idén megalapított Jiangsu Magnus Aircraft Manufacturing Company - a Magnus Aircraft Zrt. kínai leányvállalata-, a kínai típus engedély megszerzését követően - nagyberuházásról szóló szerződést kötött a kínai Wuxi város, Huishan kerületi népi kormányával, az Óbudai Egyetem, valamint a Külgazdasági és Külügyminisztérium közreműködésével.
A mai napon aláírt szerződés azt a 2022. július 20-ai előszerződést véglegesítette, amiről korábban már beszámoltunk. Ez a stratégiai együttműködés nagy mérföldkő a vállalat termékeinek távol-keleti piacra lépési stratégiájában és a Magnus Aircraft Zrt., valamint a magyar repülőipar történetében egyaránt.
Magnus Aircraft, a magyar repülőgépgyár!
Pár érdekességMandiner
makronom.mandiner.hu
Ez mondjuk sok egyéb dolgot is más megvilágításba helyez: Másfél millió forintos büntetést ért a belorusz légtérzár megsértéseNem semmi elképzelés, ami már elvileg megvalósult üzlet: Magnus Fusion FAB-100-al és R-60-al:
The Nigerian Air Force buys "Belarusian" attack aircraft based on the MAGNUS MF-212