http://jetplanes.blog.hu/2018/05/12/vadaszgep_a_hungaria-koruton
(Emiatt ne rohanjon senki a Nemzeti Közszolgálati Egyetem parkjába, mert csak engedéllyel lehet ott fotózni.)
Ki tudja milyen hadititkot fényképezel le ott a susnyásban...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
http://jetplanes.blog.hu/2018/05/12/vadaszgep_a_hungaria-koruton
(Emiatt ne rohanjon senki a Nemzeti Közszolgálati Egyetem parkjába, mert csak engedéllyel lehet ott fotózni.)
Tűzoltó bemutató a pápai Bázisrepülőtéren
Ez 100% hogy Pápa. Az a világ vége, képtelenség odatalálni pláne elsőre. Én annak idején ugyanígy eltévedtem mint ezek. Xar út, lepusztult falvak, GPS, útjelző táblák xart se értek, simán elfogyott nekem is az út, meg ilyen TSZ telepen vezetett át végül is a jó irány. Szóval ez Pápa. Na meg a domborzat, növényzet is olyan arrafelé ott a Rába/Bakony között.Kivont magyar Mig 21-esek meg néhány Su 22 tárolóhelye valahol Magyarországon
Pararol elfogytak a Migek hogy oktatási segedletet állítanak ki?"Pápára szállítják azt a MiG-21-es vadászrepülőgépet, amelyet tervezetten 2018 novemberében a Pápát elkerülő út egyik körforgalmában állítanak majd ki. A repülőgép „utolsó” hosszú útja csütörtökön kezdődik, speciális szállítóeszközzel, közúton érkezik az MH Pápa Bázisrepülőtérre. "
https://papa-ma.hu/index.php?op=cikk_reszletes&id=18494
Már régesrégen eladták az összeset, magántulajdonban vannak. Állítólag egy ukrán állampolgár a tulaj, és az utóbbi időben valamilyen célból el is kezdték szétszerelni a gépeket. Nem vagyok optimista, szóval lehet hogy irány a kohó ...Pararol elfogytak a Migek hogy oktatási segedletet állítanak ki?
Csak nem behazudható MIG-21 "nagyjavításokhoz"?Már régesrégen eladták az összeset, magántulajdonban vannak. Állítólag egy ukrán állampolgár a tulaj, és az utóbbi időben valamilyen célból el is kezdték szétszerelni a gépeket. Nem vagyok optimista, szóval lehet hogy irány a kohó ...
Az ukrán tulaj előtt magyar volt a tulaj, az csődbe ment, az ukrán meg felszámolóbiztoson keresztül értékesíti a gépeket. A Honvédségnek kell a terület egy része, a terület tulajdonosának meg a talaj a megtisztítás után. A gépek "szétszerelésében" egy magyarországi vállalkozó is aktívan részt vesz, teljesen illegálisan.. nevezzük ezt nyugodtan szétrablásnak.
Kabin téglával be, bot fűrészeléssel ki... szakmai munka.
A füves placc, ahol a gépek állnak, magántulajdon, a beton, ami odavezet, a Honvédségé.
A gépek egy része nincs hatástalanítva, ezek elmozgatása így nem egyszerű, már ami a tulajdonolhatóságot illeti.
Miért kell a terület egy része a Honvedsegnek? Gondolom előtte az ő tulajdona volt, aztán eladták és most újra kell onnét valami? Csak abból gondolom hogy a kerítésen kívül van, az út is kívül van, pedig korábban azon álltak a gépek. Azért az ördögbe is tobbol is csinálhattak volna ilyen körforgalmi emlékművet, vagy múzeumi példányt, pláne hogy a közlekedési múzeumban is csak egy resz Míg 21 van kiállítva. Nem beszélve a 23-asokrol.Az ukrán tulaj előtt magyar volt a tulaj, az csődbe ment, az ukrán meg felszámolóbiztoson keresztül értékesíti a gépeket. A Honvédségnek kell a terület egy része, a terület tulajdonosának meg a talaj a megtisztítás után. A gépek "szétszerelésében" egy magyarországi vállalkozó is aktívan részt vesz, teljesen illegálisan.. nevezzük ezt nyugodtan szétrablásnak.
Kabin téglával be, bot fűrészeléssel ki... szakmai munka.
A füves placc, ahol a gépek állnak, magántulajdon, a beton, ami odavezet, a Honvédségé.
A gépek egy része nincs hatástalanítva, ezek elmozgatása így nem egyszerű, már ami a tulajdonolhatóságot illeti.
A hírek szerint a Honvédség valamiféle reptérbővítésben gondolkodik, ami miatt a jelenlegi pápai roncsgyűjtemény felszámolása határidős. De határidőről nem tudok semmit. Amúgy maga a gurulóút a régi külső állóhelyekhez vezetett, amelyek még most is megvannak, csak rendkívül rossz állapotban,
És hogy lehet a pápai területre bejutni fotózni? Mert mindenki azt mondja hogy a terület gazdája, az őr és a kutyája is harapós. Ennek ellenére 1-2 havonta találok újabb sorozatokat a gépekről.
Nem nyertél Dongós bögrét . Az MF-hez már rendszeresítve volt a 800-as póttank, úgyhogy a konfiguráció stimmel. A Dongó-századjelvény és a csillagos felségjelzés is létezett együtt. Századgyűlésen felvetve majd megszavazva 1989 május 17.-től 15 MF-re és 3 UM-re festették fel a Dongó századjelvényt a gép mindkét oldalán (a választás azért esett erre, mert a világháborús D.-szd. kecskeméti alapítású volt, később kerültek át Szolnokra). Az alábbi MF-eken volt a D.-jelvény: 9307, 9308, 9309, 9310, 9311, 9507, 9509, 9510, 9511, 9515, 9602, 9603, 9604, 9605, 9606Én még nem voltam a Reptárban, de ez a MiG-21MF a 800 literes törzs alatti póttartállyal szerintem téves konfiguráció, ahogy a régi, 1991-ig létező felségjel és a Dongó századjelvény párosítása is.