Kérnék forrást arra, hogy a 21bisz flottában hány repóra maradt. A 23-as flottát meg nagyrészt kirepültük, alig pár gépben marad jelentős repóra. Parancsolj.
http://www.simonrobert.hu/02-repulo...d/Volt_egyszer_egy_mig-23_Flogger_szazad.html
2000-ben ki lett volna a szóba jöhető ellenfél? Ukrajnában és szlovákoknál BVR képes gépek voltak, Romániában tenygernyi LancerR, ami hülyére pofozza a magyar biszt...
Lehet, hogy még annyi sem az igen speciális öszvér hajtóműve miatt.
Lengyeleknek a Szu-7 után még ott volt a Szu-20-as és, majd emellé jöttek a Szu-22M4-esek. A mi M3-asainkból simán lehetett volna bizniszt csinálni vietnám irányába, mert ők mind a mai napig párhuzamosan üzemeltetik az M4-eseik mellett, amelyeket talán cseh(?) készletből egészítettek ki? Azt tudom, hogy a csehek az M4-eseik kivonását követően rögvest eladták az üzemképes gépeiket, csak nem tudom, kenyába, vagy vietnámba. Napjainkra M3-as peruban és Líbiában biztosan repül, meg még valahol afrikában, természetesen a vietnámi flotta mellett. Az a vicces, hogy az össz-üzemképes Szu-22-es állományból mára már nem is olyan kis hányad Tumanszkij hajtóműves M3-as...