Odáig volt aránylag jól képzett (amúgy értem, mire érted) hogy a felszállást valószínű nem élhette volna túl. A srácról annyit, hogy sajnálom. A Facebook-os kommentekre reagálva (olyanoktól jött, akik szemtanúk voltak) természetesen eszemben sincs mártírt csinálni belőle, de talán a legjobb azt mondani, egyátalán nem evilági lény volt. Így élt, sajnos így is halt meg.
Szerény elképzelésem szerint, ha ki is tudott volna gurulni a pályára, valószínű a forszázs ereje megdöbbentette volna, amúgy meg elképzelése se lett volna a megfelelő elhatározási sebességről, hogy meddig kell (egyátalán, hogy kell) kétponton sebességet gyűjteni, miképp reagál a botra, merre akar kitörni, már bocsánat, egyátalán hogyan és mikor megy a pályára állás előtt egyenesbe az orrfutó, futóbehúzás, fékszárny, mikor vegye vissza fáklyát, miegyéb. Vészhelyzet, láng kialvás, ferde megfúvás, ilyesmiről nem is beszélve. Csak egy példa, a gép nekifutás közben közelít a pálya valamelyik széle felé, egyre csak gyorsulva. Nagyot lép ellenkezőleg. Netán erre a gép berádlizik. Mit tesz? Semmit...
Szerény elképzelésem szerint, ha ki is tudott volna gurulni a pályára, valószínű a forszázs ereje megdöbbentette volna, amúgy meg elképzelése se lett volna a megfelelő elhatározási sebességről, hogy meddig kell (egyátalán, hogy kell) kétponton sebességet gyűjteni, miképp reagál a botra, merre akar kitörni, már bocsánat, egyátalán hogyan és mikor megy a pályára állás előtt egyenesbe az orrfutó, futóbehúzás, fékszárny, mikor vegye vissza fáklyát, miegyéb. Vészhelyzet, láng kialvás, ferde megfúvás, ilyesmiről nem is beszélve. Csak egy példa, a gép nekifutás közben közelít a pálya valamelyik széle felé, egyre csak gyorsulva. Nagyot lép ellenkezőleg. Netán erre a gép berádlizik. Mit tesz? Semmit...