Mi a helyzet ezekkel a gépekkel jelenleg, tudni valami infót erről ? Eladni nem tudtuk őket, ennyit tudok.
Nem is fogjuk tudni... ki venné meg hét év állás után....Mi a helyzet ezekkel a gépekkel jelenleg, tudni valami infót erről ? Eladni nem tudtuk őket, ennyit tudok.
Egy kis reklám, a 24-esek elszállításakor megnéztük őket : http://visualcontact.blog.hu/2017/12/31/szezonzaras_kecskemetenEgyébként a 445-ösről megcsodálható vagy 10db egysorban.
Nem hinném hogy azért a pár garasért amit kérnek értük megérné a cirkusz Moszkvával. Csak van annyi eszük odafenn hogy megkérdezik kinek adhatják el ezeket a roncsokat.
Ha egyáltalán el lehet még őket adni valakinek, mert a csillaggarázs mindenre jó csak éppen állagmegóvásra kompletten alkalmatlan...Nem hinném hogy azért a pár garasért amit kérnek értük megérné a cirkusz Moszkvával. Csak van annyi eszük odafenn hogy megkérdezik kinek adhatják el ezeket a roncsokat.
Ha egyáltalán el lehet még őket adni valakinek, mert a csillaggarázs mindenre jó csak éppen állagmegóvásra kompletten alkalmatlan...
A kérdés, hogy milyen szerződéssel kaptuk őket...Ezek a mi gépeink, a mi tulajdonunk.
Nme feltétlen világos ez az "eredeti gyártó engedélye" dolog. Sanszos, hogy ez csak nálunk megy, csak velünk lehet megcsinálni. Kétlem, hogy anno a szovjetek különösen aggodalmaskodtak volna, mikor Indiának eladtuk a régi 21-eseinkből párat.
Ahogy jópár afrikai légierőben továbbszolgáló magyar Mi-24D eetében se tudok külön orosz hozzájárulásról, bár hozzáteszem, külön magyar állami eladásról se.
legalábbis nem verték nagy dobra.
Egyátalán milyen jogon és mégis meddig kell folyton kikérni a gyártó bárminemű hozzájárulását a továbbadásra, mikor 1993 decemberével tényleges magyar állami tulajdonba került az összes 29-esünk?
Ezek a mi gépeink, a mi tulajdonunk.
Nme feltétlen világos ez az "eredeti gyártó engedélye" dolog. Sanszos, hogy ez csak nálunk megy, csak velünk lehet megcsinálni. Kétlem, hogy anno a szovjetek különösen aggodalmaskodtak volna, mikor Indiának eladtuk a régi 21-eseinkből párat.
Ahogy jópár afrikai légierőben továbbszolgáló magyar Mi-24D eetében se tudok külön orosz hozzájárulásról, bár hozzáteszem, külön magyar állami eladásról se.
legalábbis nem verték nagy dobra.
Egyátalán milyen jogon és mégis meddig kell folyton kikérni a gyártó bárminemű hozzájárulását a továbbadásra, mikor 1993 decemberével tényleges magyar állami tulajdonba került az összes 29-esünk?
Ezek a mi gépeink, a mi tulajdonunk.
Melyik szerződésben? Te láttad azokat a szerződéseket? Szerinted a csehek kikérték az oroszok véleményét, mikor eladták a Szuhojokat Afrikába?Ez már a szerződésben is benne van. Harmadik országnak csak a gyártó belegyezeésével lehet eladni.
Különbség , hogy a szovjet érában voltak leszállítva vagy már 1991 után -OF létrejötte után. A 90-es években beszerzett gépeknél már a szérződés részét képezi a gyártó engedélye/beleegyezése 3. félnek történő eladás kapcsán tudtommal.Melyik szerződésben? Te láttad azokat a szerződéseket? Szerinted a csehek kikérték az oroszok véleményét, mikor eladták a Szuhojokat Afrikába?
Nem tudom, hogy ez a kitétel benne volt-e a 93 nyarán kötött szerződésben, de erősen sanszos, hogy csak utána lett rutin. Azokban az időkben az oroszoknak a legkisebb gondjuk is nagyobb volt annál, semmint ilyen kérdésekben változtassanak a jól bevált sok évtizedes szovjet rutinon.Különbség , hogy a szovjet érában voltak leszállítva vagy már 1991 után -OF létrejötte után. A 90-es években beszerzett gépeknél már a szérződés részét képezi a gyártó engedélye/beleegyezése 3. félnek történő eladás kapcsán tudtommal.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..