Ugrik Csabáról nekem mindig az jut eszembe amikor meglátom hogy "De hogy fér el a Gripenben???" Ő legalább kétszer akkora mint én, és én is alig fértem el a (cseh) Gripenben.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ilyenkor (is) tűnik nagyon kevésnek az egy szd. és ez csak egy "egyszerű" baleset volt!
Azért ez a gép az állomány több, mint 7%-a volt. Másrészről pedig a kétülésesek 50%-a!
Mi lenne akkor, ha egy olyan kiképzési baleset történne (ne történjen), mint 95.09.13-án? az már majdnem 15%lenne!
És még mindig béke időszakban történt balesetről van szó.
Egy szónak is száz a vége. Egy ilyen baleset tényleg rámutat, hogy kevés az egy szd.
Ő is aktív vadászpilóta(ha nem az lenne ne is lehetne a kecskeméti bázis parancsnoka)ebből következik,hogy repülnie kell az aktív státusz megtartásához.Ha saját szórakoztatására repülne vagy visszaélne a rendfokozatával/beosztásával akkor nem két hanem együléses géppel tenné...
Az meg,hogy mindig őt látjuk annak az az oka,hogy a agyar média ingerküszöbét nem üti meg egy őrnagy vagy százados.
Nem tudok szinte semmit, de elég esélyes, hogy a mi hibánkból történt a dolog.
Én feltételezem, hogy a fékkel volt baj és szerintem a műszaki személyzet miatt, - bár ne így legyen - ha így is történt a legnagyobb baj az, hogy a kétüléses gépeinknek a felét elvesztettük, a másik pedig, hogyha a szakik a túlhajszoltság miatt hibáztak, akkor bizony ők lesznek nagyon felhúzva, nem pedig a vezetőség, akit terhel a felelősség. De abban biztos vagyok, hogy jön majd a nagy szájalás a vezetők részéről és majd nem történik semmi...
A másik érzékeny-pont, Szlovénia és a Baltikum..
Főleg, ha utána néznek, hogy hát csapásmérő-képesség az nem lett, a pilótákkal és a műszakiakkal elég nagy gond van, - a megtartásuk, a műszakiaknak a képzése is.. - nem egy bizalomgerjesztő légierő.
A hibának mi köze ahhoz, hogy ki képezte a műszakiakat? Ha fáradt, és elnéz egy csavart, amit nem húz meg rendesen (és pl nincs, aki leváltsa, mert kevesen vannak), akkor ott a hiba. Az Atyaúristen is kiképezhette volna, azt a csavart akkor is el fogja nézni.
A svédek vagy nyilvánosan elmondják mi van az adatrögzítőn, vagy nem, kérdés ilyen ügyekről hogy rendelkezik a szerződés. Lehet, hogy csak az üzemeltetőknek adják át a szükséges információkat. Mindenesetre szerintem ne vagdalkozzunk vaktában, néhány távoli fénykép alapján feltételezve valamit és ítéleteket hozva.
képezik nem képzik
<blockquote rel="arbalest">A hibának mi köze ahhoz, hogy ki képezte a műszakiakat? Ha fáradt, és elnéz egy csavart, amit nem húz meg rendesen (és pl nincs, aki leváltsa, mert kevesen vannak), akkor ott a hiba. Az Atyaúristen is kiképezhette volna, azt a csavart akkor is el fogja nézni.
<blockquote rel="arbalest">A hibának mi köze ahhoz, hogy ki képezte a műszakiakat? Ha fáradt, és elnéz egy csavart, amit nem húz meg rendesen (és pl nincs, aki leváltsa, mert kevesen vannak), akkor ott a hiba. Az Atyaúristen is kiképezhette volna, azt a csavart akkor is el fogja nézni.