Konkrétan a szívócsatorna belső és külső burkolata közötti részben van elhelyezve a kacsaszárnyak bekötési pontja és a mozgató munkahengerek. Azt hiszem, nem kell magyaráznom, miért nem ildomos táncikálni rajta...joker said
<p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Elfogás és légiharc Szlovénia felett
A 2. és 3. képen látható "NO STEP" felirat a gripen pontosan melyik részén van és miért olyan érzékeny az a rész, hogy nem bírná ki ha valaki rááll?
 Lehet, hogy elbírna egy embert, de egy lábbal, sarokkal ránehezedve sérülne. Mint ahogy a kocsid tetején se kell végiggyalogolni. Keresni kell a neten képeket, hogy néztek ki a 29-esek pár év után, pedig azok nem műanyagok voltak. (nem a szárnyak tetejére gondolok, ott elég vastag a "lemez")Gondolom nyílván.joker said
Az ilyen gyakorló riasztásokon meg éles riasztásokon a Gripenek fel vannak szerelve levegő-levegő rakétákkal és töltve van-e a gépágyújuk?

hiryu said
hát...durva drága légi rendőrködésnek...
Mil-24?
volt vele ilyen kisgépelfogás.
Albatrosz? ha jól emléxem detto.
arcas said
"106 millió dollár értékű megrendelést kapott a Raytheon Company a Paveway II precíziós vezérlésű bombákra egy eddig ismeretlen, nemzetközi ügyféltől."

	Sziasztok!
Ha jól számolom, az 24 milliárd, szóval kizárt, hogy mi lennénk
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..