Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Apropó. Még egy kis gonoszság. IAF: vadászok: harci alakulat/bázis parnancsnok, "teljes értékű" pilóta kell hogy legyen. (Egyébként fel sem kerülhetne a vadászgépre)
Ehehz képest mik a szabályok a Magyar Honvédségnél?
Így van. Én is azt mondom, hogy kijavítják ha tervezési vagy gyártási probléma. De attól még ráverhetik a felhasználóra és annak szervízcsapatára, mert akkor nem kell elismerjék, hogy valamit elcsesztek vagy a tervezésnél vagy a gyártásnál, és nem kell pótoljanak saját zsebre egy százmillió eurós gépet, ami ráadásul felborítaná az évekre előre beütemezett gyártási tervet.A balesetet, amennyiben gyártás-technológiai, hibás alkatrész, stb, okok miatt történt, akkor nem eltussolják, hanem azonnal lépnek, hogy további gépveszteségek ebből fakadóan ne ismétlődjenek meg.
Vagyis gyártó hiba esetén, minden gépnél a lehető leghamarabb elvégzik a korrekciókat.
Így van. Én is azt mondom, hogy kijavítják ha tervezési vagy gyártási probléma. De attól még ráverhetik a felhasználóra és annak szervízcsapatára, mert akkor nem kell elismerjék, hogy valamit elcsesztek vagy a tervezésnél vagy a gyártásnál, és nem kell pótoljanak saját zsebre egy százmillió eurós gépet, ami ráadásul felborítaná az évekre előre beütemezett gyártási tervet.</blockquote><blockquote>A balesetet, amennyiben gyártás-technológiai, hibás alkatrész, stb, okok miatt történt, akkor nem eltussolják, hanem azonnal lépnek, hogy további gépveszteségek ebből fakadóan ne ismétlődjenek meg.
Vagyis gyártó hiba esetén, minden gépnél a lehető leghamarabb elvégzik a korrekciókat.
Így van. Én is azt mondom, hogy kijavítják ha tervezési vagy gyártási probléma. De attól még ráverhetik a felhasználóra és annak szervízcsapatára, mert akkor nem kell elismerjék, hogy valamit elcsesztek vagy a tervezésnél vagy a gyártásnál, és nem kell pótoljanak saját zsebre egy százmillió eurós gépet, ami ráadásul felborítaná az évekre előre beütemezett gyártási tervet.</blockquote><blockquote rel="joker"><blockquote>A balesetet, amennyiben gyártás-technológiai, hibás alkatrész, stb, okok miatt történt, akkor nem eltussolják, hanem azonnal lépnek, hogy további gépveszteségek ebből fakadóan ne ismétlődjenek meg.
Vagyis gyártó hiba esetén, minden gépnél a lehető leghamarabb elvégzik a korrekciókat.
Nincs nagy értelme egy db NG-nek, mert valószínűleg más, mint a mostaniak. Ugyanígy az E/F verzió sem lenne jó. A pilótáknak, a szervízeseknek és mindenkinek csak baja lenne vele. A gépek egyformák kell legyenek, ugyanilyent kell adjanak szerintem, hogy műszaki hiba volt. Ha a szervízesek vagy a pilóták csesztek el valamit, akkor meg a HM számlájára megy. Esetleg senkijére és marad ennyi gép, a lízing végén meg kifizettetik maradványértéken ezt a példányt (is).Érdekes helyzetet teremtene ha valahogy egy NG-vel pótolnák a kiesett gépet. Akkor a jelenleg 2026-ig kitolt szerződés lejárta után is nagyobb valószínűséggel maradna az együttműködés.
Az NG csak demo gép, azt tuti nem kapunk, az E/F-böl meg csak jövőre lesz kész az első. Mivel a szlovákoknak A/B-t kell előszedni, így van kis esély, hogy közben összedobnak egy EBS HU-t