Gonosz leszek, de semmi pánik, a haderő attól még ultramodern, hiszen még mindig több a vadászgép. mint a tank.
<blockquote rel="honved">Én is erre gondoltam. Csupán itt többen írták, hogy a Svéd fel esetleg nem lesz őszinte. Ebben nem hiszek. Alapvető üzleti érdekük hogy minden tisztán kiderüljön.
Apropó. Még egy kis gonoszság. IAF: vadászok: harci alakulat/bázis parnancsnok, "teljes értékű" pilóta kell hogy legyen. (Egyébként fel sem kerülhetne a vadászgépre)
Ehehz képest mik a szabályok a Magyar Honvédségnél?
Így van. Én is azt mondom, hogy kijavítják ha tervezési vagy gyártási probléma. De attól még ráverhetik a felhasználóra és annak szervízcsapatára, mert akkor nem kell elismerjék, hogy valamit elcsesztek vagy a tervezésnél vagy a gyártásnál, és nem kell pótoljanak saját zsebre egy százmillió eurós gépet, ami ráadásul felborítaná az évekre előre beütemezett gyártási tervet.A balesetet, amennyiben gyártás-technológiai, hibás alkatrész, stb, okok miatt történt, akkor nem eltussolják, hanem azonnal lépnek, hogy további gépveszteségek ebből fakadóan ne ismétlődjenek meg.
Vagyis gyártó hiba esetén, minden gépnél a lehető leghamarabb elvégzik a korrekciókat.
Így van. Én is azt mondom, hogy kijavítják ha tervezési vagy gyártási probléma. De attól még ráverhetik a felhasználóra és annak szervízcsapatára, mert akkor nem kell elismerjék, hogy valamit elcsesztek vagy a tervezésnél vagy a gyártásnál, és nem kell pótoljanak saját zsebre egy százmillió eurós gépet, ami ráadásul felborítaná az évekre előre beütemezett gyártási tervet.</blockquote><blockquote>A balesetet, amennyiben gyártás-technológiai, hibás alkatrész, stb, okok miatt történt, akkor nem eltussolják, hanem azonnal lépnek, hogy további gépveszteségek ebből fakadóan ne ismétlődjenek meg.
Vagyis gyártó hiba esetén, minden gépnél a lehető leghamarabb elvégzik a korrekciókat.
Így van. Én is azt mondom, hogy kijavítják ha tervezési vagy gyártási probléma. De attól még ráverhetik a felhasználóra és annak szervízcsapatára, mert akkor nem kell elismerjék, hogy valamit elcsesztek vagy a tervezésnél vagy a gyártásnál, és nem kell pótoljanak saját zsebre egy százmillió eurós gépet, ami ráadásul felborítaná az évekre előre beütemezett gyártási tervet.</blockquote><blockquote rel="joker"><blockquote>A balesetet, amennyiben gyártás-technológiai, hibás alkatrész, stb, okok miatt történt, akkor nem eltussolják, hanem azonnal lépnek, hogy további gépveszteségek ebből fakadóan ne ismétlődjenek meg.
Vagyis gyártó hiba esetén, minden gépnél a lehető leghamarabb elvégzik a korrekciókat.
Nincs nagy értelme egy db NG-nek, mert valószínűleg más, mint a mostaniak. Ugyanígy az E/F verzió sem lenne jó. A pilótáknak, a szervízeseknek és mindenkinek csak baja lenne vele. A gépek egyformák kell legyenek, ugyanilyent kell adjanak szerintem, hogy műszaki hiba volt. Ha a szervízesek vagy a pilóták csesztek el valamit, akkor meg a HM számlájára megy. Esetleg senkijére és marad ennyi gép, a lízing végén meg kifizettetik maradványértéken ezt a példányt (is).Érdekes helyzetet teremtene ha valahogy egy NG-vel pótolnák a kiesett gépet. Akkor a jelenleg 2026-ig kitolt szerződés lejárta után is nagyobb valószínűséggel maradna az együttműködés.
Az NG csak demo gép, azt tuti nem kapunk, az E/F-böl meg csak jövőre lesz kész az első. Mivel a szlovákoknak A/B-t kell előszedni, így van kis esély, hogy közben összedobnak egy EBS HU-t
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..