Ööö ....az ATMOS eddig MAN-ra és Tatra-ra van lefejlesztve.tehát a válasz röviden IVECO kelett volna és nem a MAN után sirni és akkor lett volna esélyünk erre az üzeletre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ööö ....az ATMOS eddig MAN-ra és Tatra-ra van lefejlesztve.tehát a válasz röviden IVECO kelett volna és nem a MAN után sirni és akkor lett volna esélyünk erre az üzeletre.
Tatra alvázon árulják mint elsődleges platform.nekünk nincs szimulátor gyártó cégünk izraeli tulajdonba. így szimulátort gyártani 0 ról nem lenne üzlet.
nekünk nincs kábelköteg gyárunk így ezt sem tudunk beszállítani
a mi teherautógyárunk nem szállít be az IVECO nak amire tervezve értékesíteni akrják europai piacon.
plussz nekünk nincs ROMARM aminek a "továbbfejlesztését gyártanánk)
mindettől függetlenű ez a román gyártás nem lessz román gyártás inkább csak beszállítás. ha lessz mert az iveco sincs megelégedve azzal a kevéssel sem ami románba készül ahogy az összeszereléssel is vannak gondjai a gyártonak de amedig saját maguknak teszik nem csinálnak nagy ügyet.
Egyrészt a SPH löveg gyártás az nem bomba üzlet. Arra nem lehet egy tartós üzleti modellt felépíteni.Az ATMOS gyártásról...
Ebben én nem vagyok annyira biztos, de ezt majd meglátjuk.
Ettől függetlenül lecsúsztunk egy már létező, kipróbált és egyre több helyen rendszeresített löveg gyártásáról... És pont azok a románok jöttek képbe, akiknél egy csomó hadiipari projekt már bebukott?!?
Kb az év üzletét csesztük el szerintem.
Meg MAN 8x8-on!Tatra alvázon árulják mint elsődleges platform.
Miért nem csodálkozom.Az ATMOS gyártásról...
Ebben én nem vagyok annyira biztos, de ezt majd meglátjuk.
Ettől függetlenül lecsúsztunk egy már létező, kipróbált és egyre több helyen rendszeresített löveg gyártásáról... És pont azok a románok jöttek képbe, akiknél egy csomó hadiipari projekt már bebukott?!?
Kb az év üzletét csesztük el szerintem.
Miért nem csodálkozom.
A románok évtizedek óta igen sok munkát adtak az izraeli hadiipari vállalatoknak. Lássd: Mig-21 korszerűsítés, socat program, spike beszerzés, stb. Szorosabb a kapcsolatuk, és politikailag most is jobban be vannak ágyazódva mint mi valaha leszünk, holott részünkről is lehetett volna kezdeményezni, csak hát honvédelem terén(is) leépültünk inkább...
Meg MAN 8x8-on!
Ahogy a PULS-t is.
Ez már az EuroPULS, amit a KMW pakolt fel IVECO-ra. Ehhez sem az Elbitnek, de főleg a románoknak semmi köze.ez pl IVECO euro puls
na látod tudod te is a választ hogy miért írtam az IVECO-t és miért szól románia melett míg mi melettünk semmi hasonló.Ez már az EuroPULS, amit a KMW pakolt fel IVECO-ra. Ehhez sem az Elbitnek, de főleg a románoknak semmi köze.
Ha mi megrendelnénk ezeket, akkor biztosan MAN alapon tennénk, és azt az Elbit hozta össze odahaza.
He?na látod tudod te is a választ hogy miért írtam az IVECO-t és miért szól románia melett míg mi melettünk semmi hasonló.
De az IVECO nem szól a románok mellett. Ha valaki IVECO-s PULS-t akarna, akkor elmenne a KMW-hez.na látod tudod te is a választ hogy miért írtam az IVECO-t és miért szól románia melett míg mi melettünk semmi hasonló.
az a baj nem értem mire akarsz kilyukadni amikor minden kommentedbe benne van a válasz a kérdéseidre.De az IVECO nem szól a románok mellett. Ha valaki IVECO-s PULS-t akarna, akkor elmenne a KMW-hez.
Jelenleg nem nagyon tudnék olyan országot felsorolni, ahol az IVECO az alap logisztikai jármű, az olaszokon, spanyolokon, és a románokon kívül. A németeknél ugyan van pár, de ha oda akarnák eladni az ATMOS-t, akkor azt úgy is a KMW szállítaná.
mi is az a válasz? Mert nem tudlak követni.az a baj nem értem mire akarsz kilyukadni amikor minden kommentedbe benne van a válasz a kérdéseidre.
olvasd el az 1. kommentem. én ahhoz tartom magam nem kacifántozunkmi is az a válasz? Mert nem tudlak követni.
Ha azt gondolod, hogy azért akarnak velük közösködni, mert beszállítanak az IVECO-nak, akkor azt mondom, hogy ez marhaság.
Mert az IVECO-s országok piacához nem a románok a kulcs, hanem a KMW, amivel az IVECO-nak több éves kapcsolata van.
Az igazán komoly európai piacot meg a már előbb említett 2 alapplatform jelenti. Nevezetesen a MAN, és a Tatra.
Továbbra sem érted.olvasd el az 1. kommentem. én ahhoz tartom magam nem kacifántozunk
a románok melett szól a atrom a románok melett szól a szimulátorgyártó cég (izraeli) a románok melett szól a TGK (iveco) nekünk ezek közül eggyik sincs. hogy miért a románoknak ajánlotta fel ezt izrael? szerintem mert a bolgárnak még ennyi sincs. és jelenleg ez a 2 ország ahol atmos játszik. hogy a románok miután felintegrálják (a cikk szerint is integrálnak a románok) utánna ki mit hova a lőtéri kutyát sem... de valószínűleg izraelnek megfogja érni.
a lemaradtunk az üzletről Brmság nincs teherautógyártásunk nincs szimulátorgyártásunk nincs nállunk elbit fejlesztő cég stb.
az hogy ez valakinek nem tetszik vagy magas neki az mind1 ahogy az is hogy ha ez vagy az erre arra kéri akkor oké de a román akkor nem.... románia egyébként nem kis piac. és iveco alvázon nem csak a román piac érhető el mert az iveco sem rossz eszköz. és az hogy az europuls már létezik iveco alvázon és így késöbb csomagba is játszik csak hab a tortán.
Törökök is szóba jöhetnek csőgyártás kapcsán.Béláim, nyugalom tényleg nincs hír ebben semmi csak a szokásos hitegetés, ha a cikket elolvastátok akkor itt is meg lesz a nyertes és már le is írták Ami gazdi "A General Dynamics portfóliójában a saját honlapjukon található információk szerint a 155 mm-es SIAC ágyú , de ez egy vontatott ágyú." is versenyben van. Vicces, hogy ezt egy lapon említik az atmossal, de ez előre vetíti hogy mi lesz a románoknál a befutó és még csak nem is önjáró ebben a kategóriában.
Amit Pöcshuszár fórumtárs írt az a lényeg, és én is ezt írtam már többször a csőgyártást kell megszereznünk. És bizony azt kell választani ami a csőgyártást is idehozza. Ha a RM udvari beszállítónk ezt nem teszi akkor a szerbektől kell a NORA t venni csőgyártással.
Nem tudom, azért ez eléggé kényes rész még a páncélnál is sokkal macerásabb azért. Igaz nem igazán van hír a török ágyúcsövek minőségéről, tehát amilyen ütemben fejlődik a hadiipar akár a spec kohászatban is ott lehetnek már. De a legjobb a RM csőgyártás lenne na ők ebben tényleg faszák már egy évszázada.Törökök is szóba jöhetnek csőgyártás kapcsán.
Lehet, hogy fasza az rm csőgyártás, csak nem adják oda a technológiát tudomásom szerint.Nem tudom, azért ez eléggé kényes rész még a páncélnál is sokkal macerásabb azért. Igaz nem igazán van hír a török ágyúcsövek minőségéről, tehát amilyen ütemben fejlődik a hadiipar akár a spec kohászatban is ott lehetnek már. De a legjobb a RM csőgyártás lenne na ők ebben tényleg faszák már egy évszázada.