De,fektetni kell.
_Modernizálni kell(ene)
-Kifejleszteni a toronyba épitett változatát
-Kifejleszteni/integrálni hozzá tűzvezető rendszert
-Létrehozni a gyártó kapacitást.
- Nem mindent a toronyba kell rakni! A torony kell a gépnek a védelmére!
Amúgy teljesen egyetértek veled! Mivel a gyalogságot támogatni kell mindennel amivel tudjuk!
Én úgy gondolom a csapatszállító azért van hogy az megvédje a benne szállított legénységet a burkolatával s a fegyveres felszereltségével egyaránt! Így ez az aknavető nagyon is jó volna erre a célra! Viccelődtetek hogy feltámasztanám a DIGÉP-t, igen feltámasztanám! Mutatok mindent!
- Olvasható az aknavető tömege, súlya! 635kg! Ez kerékkel, kitámasztóval, mindennel együtt.
Ha levesszük a kerekeket, kitámasztókat s egyéb sallangot, feltételezem kb. 4q lesz a súlya!
- Egy rögzítési mód.
- Ezzel a rögzítési móddal lehetne automatizálni is a gépet, bentről védett helyről lehetne az irányt, emelkedést beállítani.
- Mint látható a képen a BTR hátsó részére kellene rögzíteni. Van egy rögzítő oszlop, majd egy hidraulikus talpaló, rögzítő, vízszintbe állító! Ez mindkét oldalt, így nagy felületű talp segíti az aknavető rögzítését, s a lövedék visszahatása nem a gép tengelyt terheli!!
Lenne hely az aknavető lőszer tárolására is, egy ajtó lenyitásával a hátsó végén, újratöltés.
- Itt már egy gépen kettő aknavető látható. Az aknavető automata töltését kell csak megoldani ami nem egy nagy probléma s a tűzsebessége is nőne.
-
Kapnánk egy önjáró csapattámogató, előröl is védett gyors reagálású harcjárművet!
Legénység 5 fő (sofőr, főnök - gkpk, Toronylövész, s a két aknavetős)
Tudom nem jó mert minden megtalálható, legyártható
itthon.
- Gyárthatnánk ezt az aknavetőt 60mm-es, 80mm-es, 120mm-es, s 155-160mm-es verzióban is!
Mindent meglehet oldani, csak egy kicsit törpölni kell!
Ja a kupecok nem járnak jól az biztos.