Előre látom hogy lessz egy "Szamaras" dandár, aki majd húzza őket felfelé a somogyi, vagy borsodi dombokon, mert hogy maguktól képtelenek lesznek még műúton is felvánszorogni az tuti.
De legalább Euro6-ok, meg AdBlue-sok....környezetkímélően fogják felgyújtani amit kell.
Meg lesz bennük akkora digitális "Tapipad" a sofőr előtt hogy kivilágítja a gépet úgy mint a Sidney-i operaház.
Eddig egy szotykos kábelköteg szakadást került 10 millóba( Miért is? ) javítani egy MAN-on, ezeken remélem lesz 20 millió.
A HX3 lövegben MAN D26 dízel-motor 540 lóerő, ami 12 lóerő/tonna. (CAESAR-nal ez 13,1 LE/t, PZH-nál 17 LE/t)Szerintem is olcsóbbak.
Nincs is baj a PZH-val,az azért annyi mert annyit tud...
Viszont a német zöld zagyvalékos, agyondigitalizált, lehúzásra kitalált, hadászati szempontból értelmezhetelen képességekkel , aranyáron rendelkező sutyerákságok, erőltetését elengedném...
Mi a szottyadt tökömnek fűtött tükör 120k-ért darabja?
Van felvezető? Van.
Van FOSZAB? Van.
Akkor amelyik holdkóros civil bekovályog az oszlopba, fizeti HTK áron a gépek javítását ha törnek.
Ennyi.
Minek a digitális tapipad? Mi a #&@{@&#-nak? Nem kell a lóvé máshová?
Nem látja a mutatókat a sofőr csak ha digit?
Optimálisan kellene egy katonai megrendelést készíteni, nem a civileknek legyártott, de eladhatatlan szarokat vásárolni, csak azért mert lefújták őket zöldre és ráírták németül hogy " Waffen".
EURO5-ös a motor és dízel melett F34 kerozinnal is elműködik - nem kell ide ad-blue szarakodás!
Ne a civil MAN-okból indulj ki!
![Smile :) :)](/data/assets/smilies/smile.png)