Várjál!
Tudom, hogy te az EF híve vagy, de ne felejtsd el, hogy a jelenlegi C/D-ink ugyan arra (vagy minimálisan az alatti) technikai színvonalra hozhatók, mint az E/F-ek.
Ugye az új radar bár minimálisan kisebb antennájú, mint az E/F orrában lévő, de ugyan úgy AESA, és GaN is lesz. Szoftveresen az E/F ugyan azt a szoftvert kapja, mint a legújabb C/D. A kabin meg gyakorlatilag fillérekből ugyanolyanná alakítható, mint az újabb modellekben. A EW képességeket ugyan nem lehet beépíteni, de ezt meg az Arexis-szel meg lehet oldani. Ugyan nem lesz minden gépen ugyan az a képesség, de a D-k második ülése itt is igazán jól jönne, nem csak a kiképzésben. (Elvileg az Arexisbe beletettek mindent ami az E/F-be bekerült)
Ami nem lenne, az a megnövelt teljesítmény és kerozin mennyiség (érzésre állítólag ez a 2 feature viszont ügyesen kiejti egymást
), + a 2 pilon. Én azt gondolom, hogy ez egy olyan kompromisszum, amivel együtt lehet élni ha azt nézzük, hogy mekkora lehet a pénzügyi különbség (Majd a duplája lenne az E/F a tippem szerint).
És különösen akkor lenne kellemes féláron megszerezni C/D-ket a svédektől, ha sikerülne megcsípni azt a tízenvalahány kizárólag időkitöltőnek legyártott gépet, amik azért jöhettek létre, hogy ne keljen a gyártósoron dolgozó embereket elzavarni, az utolsó C/D-k után, mielőtt beindult az E-k gyártása.
A Svédek C/D gépei viszont a mieinknél jóval fiatalabbak.
Szerintem a felhúzott C/D-s opció egy olyan lehetőség, ami a legnagyobb ár/értékkel kecsegtet. '35-ben meg elkezdjük kivonni a mostani C/D-ket, és jöhetnek helyükre a 6. gen. gépek! És eközben még lóvé is marad a Zrínyi más részeire....