Ez most komoly?
Mégegyszer összehasonlítottad a lengyel gépek költségeit a hitel nélkül, miközben a Gripenek esetén meg beleszámoltad a finanszírozást is???
Te most kezdesz nagyon kétségbeesetten kapálózni.
Mégegyszer a lengyel F-16-os flotta ugyan szerződésileg lehet, hogy 3,5Mrd USD-be került, de ténylegesen mindennel együtt 5,74Mrd volt.
Továbbá!
Hogy jön a repült óra költséghez a hadrafoghatósági szám?
Az a gép, amelyik nem tud felszállni, mennyi repült óra költséggel rendelkezik???
Ezzel az apró
csúsztatással levettél 30% az F-16 teljes reptetési költségéből.
De ne álljunk meg itt.
A Gripen lízingjében a teljes flottára 10 évre (!) 20.800 óra szerepelt. Ez húsz évre (te ennyire számoltál 31000 órát a lengyel F-16-osra) ugye 41.600 repült órára jön ki. Ugye nem baj, ha ezt nem mondanám elhanyagolható különbségnek?
De különben minden stimmel.