Amit írtál , A6 1,9 TDI volt, ami motorikusan bevált. Persze csak akkor ha az ember nem akarta tuningoltatni. Azért annál már előjött a szokásos kettős tömegű kuplung probléma. A mostani autók közül nem tudnák választani - a garancia azt jelenti, hogy garantáltan szétesik a motor pár 100 000 km alatt, garantáltan a bőrödet is lehúzzák kötelező szervíz cím alatt, garantáltan kirohad alólad a kasztni 6 - 8 év alatt.
Hol van már a Merci C200 szívódízel, aminek a kasztnija minimum 30 évet bír, a motorjánál olajcserék és ékszíj időnként izzógyertya csere,minimum 1 500 000 km-ig nem kell azt szétszedni (vezérlést, önindítót, generátort, vízpumpát sem) . futóműnél kopó anyagok..,Elárulom: a családom használja.
No ez az autógyárak és autószerelők rémálma , még a Merci is a 90-es évben ment a csőd felé mert senki nem akart új autót venni, cserélgetni 6 évente (ez legalább1 Grétányi emberi hülyeség).
Persze a Merci gyár is gyorsan tett azért hogy ez ne így legyen.