M
molnibalage
Guest
Na, akkor ezen vonal mentén asszem megosztom pár képem illusztráció gyanánt. Nem akartam, de most már miért ne...Budapesten pont hogy nem. Nemhogy a puszta zebrán, de kanyarodáskor a lámpás helyeken sem. Csak a napi útvonalamról tudok négy olyan helyet, ahol ha nem figyelsz gyalogosként, akkor simán elütnek, pedig elsőbbséged lenne. Nem egy-egy hülye van, hanem a többségnek fogalma sincs arról, hogy épp mit csinál valójában, mi a szitu, mit kellene tegyen.
És nehogy elkezdjük már dicsőíteni a magyar autóstársadalmat, mert szégyenében összeomlik a htka szervere. Az autósok nem egy külön nép, hanem a saját honfitársaink, és pont ugyanannyi önző, kurucos, trükkös, leszari, kivagyi, sérült, balfasz, félanalfabéta, pszichotikus stb. ember van köztük, mint az átlag népességben, azaz sok. És ez látszik is az utakon. Még mindig ott tartunk fejben, hogy ahol nincs demszky-karó, ott bárhova felparkolnak: még megállni sem tud normálisan egy részük, nemhogy menni.
Egy utca pillanatai és parkolási morál.
Kezdőállapot, kb. ez volt az átlag addig. A gyalogos meg a babakocsi majd megy az úton majd ugye? Vagy teleportál.
Néhány nappal később jártak arra közteresek és meghirdették a dizshádot.
És nahát, erőből értenek ezek szerint egyesek...
Kb. pár nap múlva majdnem visszaállt mindent, csak már azért elfért a gyalogos is. De kb. ez az átlagtempó...
Ez meg a BMW-s átlagköcsög, aki a buszsávban állt le emberkedni a motoros elég vágva gyorshajtás után.