Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

T

Törölt tag 4082

Guest
Meghallgattam. A bűntetést is. A kommenteket is elolvastam. És most kivánom, hogy az összes magyar bíróra boldizsár csuhogtasson egy exkavátort.
Konrétan fékezés nélkül halálragázol valakit, és nem kap érte lófaszt se.
De az itteni jogászok, majd megmagyarázzák, hogy ez így helyes, nincs itt semmi látnivaló.
németországban meg várhatná, hogy megússza-e az életfogytot.
Hosszú szünet után új rész.
 

ximix

Well-Known Member
2017. december 1.
869
2 526
93
Az igen. Reccs.
Sajnos nem mindenki élte túl.

Vessel of project 2-95A / R, "river - sea" class. Length was 114 m, width - 14 m, deadweight - 3,509 tons. Black Sea, off the coast of Turkey, January 17, 2021.
Out of 12 crew members, 6 were rescued, 4 corpses were caught, among them the captain, the rest of the bvp. 2 Russians, the rest are Ukrainians.

Auu ez tényleg igazi hajótörés volt.
Nem értek hozzá, de én a hajókürt vagy sziréna hangját hiányoltam, a videóban is látszódó hajók a hajókürtöt és fényjeleket lehet észlelték volna, a szirénát meg a legénység, hogy bárhol vagy a hajón futás van a mentőcsónak irányába.
Az, hogy rádión közben leadod a segélykérést az alap.


más

Vietnámban a Mekong és egyéb folyók mellékágait zsilippel védik a tengeri sós dagálytól és ezért csak apály idején vannak nyitva a zsilipek . . .

 
M

molnibalage

Guest
Meghallgattam. A bűntetést is. A kommenteket is elolvastam. És most kivánom, hogy az összes magyar bíróra boldizsár csuhogtasson egy exkavátort.
Konrétan fékezés nélkül halálragázol valakit, és nem kap érte lófaszt se.
De az itteni jogászok, majd megmagyarázzák, hogy ez így helyes, nincs itt semmi látnivaló.
németországban meg várhatná, hogy megússza-e az életfogytot.
Az is kibebaszottul csodálatos, hogy ügyvéd kell ahhoz, hogy kiverjék a biztosítóból azt, amiért fizetnie kéne.
Meg a belesütött a Nap a szemébe. Anyád, akkor lassabban mész. Tudod, KRESZ.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Filter

gafzhu

Well-Known Member
2019. június 15.
4 711
10 650
113
Követési távolság be nem tartása, anyagi kár vs. meghalt egy ember.
Eszemfaszom megáll...
Erre van az a panasz, hogy már sokszor belém jöttek hátulról... Szerencsére még senkit sem ütöttem el és senkit sem húztam bele a csomagtartómba. A szemembe sütött a nap az csak szimplán nem védekezés, nem enyhítő körülmény. Bár lehet fokozni, engem pl. egyszer telibefröcskölt az előttem menő ablakmosója és egyből nem láttam semmit, amig nem töröltem egyet én is. Na abból lett volna tisztességes seggbeverés, ha hirtelen ráfékezek, mert nem az utolsó voltam a sorban.
 
  • Tetszik
Reactions: gergo55

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
7 409
20 569
113
Tegnap akartam vonatozni. Sajna nem lehet értelmesen jegyet venni online, az ottlap egy bugos ótvar fos, és ráadásul indokolatlanul kér személyes adatokat.
Az automata egy fos, azt a felületet aki tervezte...
A keleti buzinagy, és jegyet venni csak a fejnél lehet, oldalt mégy be a parkolóból, közel a vágányhoz ahonnan indulna a vonatod akkor elmehetsz középre, majd onnan vissza a végére.
A vonat elmegy közben. Ez így továbbra is egy fos. Ahogy az is, hogy a zsebemben bkk jegyekkel nem tudok elmenni az agglóig, és onnan venni kiegészítő jegyet.

Ez így csak a rabszolgák napi vagonírozására alkalmas, akik meg vannak billogozva (bérlettel a zsebükben), amúgy indokolatlanul nem gördülékeny.
 
  • Dühítő
  • Tetszik
Reactions: fip7 and alali77

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 186
10 661
113
Ez így csak a rabszolgák napi vagonírozására alkalmas, akik meg vannak billogozva (bérlettel a zsebükben), amúgy indokolatlanul nem gördülékeny.
Azért ez milyen irgalmatlan, brutálisan lekezelő minden emberel szemben aki mást gondol a világról mint te, egészen elképesztő. És ezt a folyamatosan közvetíted.
 

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
7 409
20 569
113
Azért ez milyen irgalmatlan, brutálisan lekezelő minden emberel szemben aki mást gondol a világról mint te, egészen elképesztő. És ezt a folyamatosan közvetíted.
You will own nothing, and you will be happy!

Úgy tűnik valamiért magadra vetted. Dühítő lehet felismerni társadalmi státuszod.
 
M

molnibalage

Guest
Tegnap akartam vonatozni. Sajna nem lehet értelmesen jegyet venni online, az ottlap egy bugos ótvar fos, és ráadásul indokolatlanul kér személyes adatokat.
Az automata egy fos, azt a felületet aki tervezte...
A keleti buzinagy, és jegyet venni csak a fejnél lehet, oldalt mégy be a parkolóból, közel a vágányhoz ahonnan indulna a vonatod akkor elmehetsz középre, majd onnan vissza a végére.
A vonat elmegy közben. Ez így továbbra is egy fos. Ahogy az is, hogy a zsebemben bkk jegyekkel nem tudok elmenni az agglóig, és onnan venni kiegészítő jegyet.

Ez így csak a rabszolgák napi vagonírozására alkalmas, akik meg vannak billogozva (bérlettel a zsebükben), amúgy indokolatlanul nem gördülékeny.
You will own nothing, and you will be happy!

Úgy tűnik valamiért magadra vetted. Dühítő lehet felismerni társadalmi státuszod.

Azért ez a billogozás duma azért erős a társadalmi státusszal együtt.
Én mondjuk egészen más státusz érzek, amikor az álló kocsik mellett húzok el Bp-n bringával. :)

De tényleg nem XXI. századi. De lásd a fenti link. Csak a szomorú, hogy ennyit kellett rá várni. Közben gyakorlatilag sikerült félig élhetetlenné tenni az agglomerációt, mert mindenki autóval jár és minden talpalatnyi helyen lassan kocsi parkol.

Hétfőn hazamentem napközben Miklósra. Délután 4 tájában összefüggő kocsisor volt, ami átszelte a várost. Holnap is megyek és majd próbálok lőni pár képet talán van néhány képe eltéve, hogy 10 éve kb. hogyan nézett ki a város. Nekem, aki ott lakott évtizedeket sokkoló. Úgy költöztem el, hogy igen, azért voltak kocsik, parkoltak itt-ott. Most több helyen a városban gyak. megszűnt a járda és ahol régen volt legalább egy kis zöld, ott is térkő van és kocsi terpeszkedik rajta úgy, hogy minden lakáshoz van garázs és a garázsbeállóra is lehet állni. Ez így csőd, ez nem fenntarható és élhető.
 
T

Törölt tag 4082

Guest
Tegnap akartam vonatozni. Sajna nem lehet értelmesen jegyet venni online, az ottlap egy bugos ótvar fos, és ráadásul indokolatlanul kér személyes adatokat.
Az automata egy fos, azt a felületet aki tervezte...
A keleti buzinagy, és jegyet venni csak a fejnél lehet, oldalt mégy be a parkolóból, közel a vágányhoz ahonnan indulna a vonatod akkor elmehetsz középre, majd onnan vissza a végére.
A vonat elmegy közben. Ez így továbbra is egy fos. Ahogy az is, hogy a zsebemben bkk jegyekkel nem tudok elmenni az agglóig, és onnan venni kiegészítő jegyet.

Ez így csak a rabszolgák napi vagonírozására alkalmas, akik meg vannak billogozva (bérlettel a zsebükben), amúgy indokolatlanul nem gördülékeny.


Akinek ez mondjuk nehézséget okoz, az nem tudom hogy tud kezelni olyan bonyolult dolgokat, mint mondjuk távirányító...
 
T

Törölt tag 4082

Guest
Remek, és aki nem akar okostelóval szórakozni, az IJ...
Amúgy drága bogaraim mégis mit akartok? Az elvirán megvenni sem bonyolultabb. Az autómatákon is kb minden száhba van rágva. Talán még ki is nyomtathatod am otthon a qr kódot. Megveheted okostelefonon.
Ha nem akarsz ezekkel jatszani, akkor igen így jártál, és a zafrangos fogazatú rutyuraptort se érdekli a nyígásod. Akkor indulj úgy, hogy megvehesd a pénztárnál.
Elmondjam, ez hogy néz ki a fejlett RAInál?
Van egy a mávénál rosszabb automata, ahol megveheted, majd ezt az amúgy járatra, és időpontra (tehát nem is viszonylatra mint a mávnál) vett jegyet érvényesíteni kell. De nincs ám érvényesítő minden bejáratnál, és ez az infó nincs is ám felírva a jegyre. Ezt szüld meg magadtól, illetve persze egy égi hang meglehetősen torzan bemondja. 4 azaz 4 embert bűntettek meg ezért a Da-Vinchi vagy mi a tököm expresszen úgy, hogy 8an ültünk a vagonban.
Szóval bocs, de ez hiszti.
 

Tcat

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2009. április 27.
2 106
9 428
113
MÁV appot nem használtam soha, azt nem tudom véleményezni, de az elvira felülettel soha nem volt problémám. Igaz évente pár alkalommal használom csak. OK, rohadt avittas már régóta meg nem is reszponzív.

Viszont most nézem hogy a jegy.mav.hu felületen van az új letisztult, reszponzív felület béta státuszban. Teljesen jónak tűnik desktopon, mobilon is. A jegyvásárlás indításáig biztos :)

MÁV automatában anno csak jegyet vettem át, csak egy alkalommal kellett gyorsan jegyet vennem Kelenföldön. Úgy rémlik elég lassúcska volt.

Vidékiként, kapcsolódóan: a BKK jegyautomaták mindegyike olyan elbaszott mint a Kelenföldön kihelyezettek? Mármint az érintőképernyőjük gyalázat mire érzékeli mit nyomsz. Többszöri tapasztalat alapján egy hulladék fos...
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 4082

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
7 409
20 569
113
Akinek ez mondjuk nehézséget okoz, az nem tudom hogy tud kezelni olyan bonyolult dolgokat, mint mondjuk távirányító...
Számítógépen akartam előre jegyet venni. A webalkalmazás bugos, regisztráció után nem működött helyesen, többször kidobott.

Személyre szól a jegy. Indokolatlan. A pénztárnál anonim jegyet kapok. Akit nem zavar az indokolatlan adatkezelés, az is megérdemli a rabszolga jelzőt. A csodás agglomerációs stratégiában nem látom, hogy lesz a szabadságjogok legalább a korábbi, komcsi szinten tiszteletben tartása benne...


Nem héveztem, vonatozni akartam. A probléma a nagy pályaudvar és annak a a élszetszerűtlen elrendezése volt (még automaták is csak a pénztár közelében vannak, oldalsó bejáratoknál nincsenek. Aki ezt elolvasni képtelen, az nem tudom hogy tud olyan bonyolult dolgokat kezelni, mint mondjuk távirányító! Ez a probléma hévnél egyáltalán nem áll fenn, mert a legnagyobb hév állomás kisebb mint a legkisebb vasútállomás (nem megálló!), illetve azon lehet a városon belül bkk jeggyel utazni, és a fedélzeten venni kiegészítőt. A MÁV vonatokon nem lehet a fővároson belüli szakaszt se igénybevenni BKK vonaljeggyel.

Az egész rendszer a bérletesekre működik többé-kevésbé, az egyszeri utazót meg se próbálja kényelmesen kiszolgálni.
Amúgy drága bogaraim mégis mit akartok? Az elvirán megvenni sem bonyolultabb. Az autómatákon is kb minden száhba van rágva. Talán még ki is nyomtathatod am otthon a qr kódot. Megveheted okostelefonon.
Ha nem akarsz ezekkel jatszani, akkor igen így jártál, és a zafrangos fogazatú rutyuraptort se érdekli a nyígásod. Akkor indulj úgy, hogy megvehesd a pénztárnál.
Elmondjam, ez hogy néz ki a fejlett RAInál?
Van egy a mávénál rosszabb automata, ahol megveheted, majd ezt az amúgy járatra, és időpontra (tehát nem is viszonylatra mint a mávnál) vett jegyet érvényesíteni kell. De nincs ám érvényesítő minden bejáratnál, és ez az infó nincs is ám felírva a jegyre. Ezt szüld meg magadtól, illetve persze egy égi hang meglehetősen torzan bemondja. 4 azaz 4 embert bűntettek meg ezért a Da-Vinchi vagy mi a tököm expresszen úgy, hogy 8an ültünk a vagonban.
Szóval bocs, de ez hiszti.
Az elvirán mevenni bonyolultabb, ugyanis a webalkalmazás bugos, friss regisztráció után az aktiválás után kidobott, úgy csinált mintha be lennék lépve, vásárlásnál közölte, hogy lépjek be, de onnan bejelentkezni nem engedett, hogy nem aktivált a fiókom, az aktiváló linkre bökve pedig azt mondta, hogy már aktiválva vana fiók. Nyomogasd a távvezérlőd...

Az, hogy másutt még szarabb, nem hisztivé teszi, csapán az "túlzott elnézőséged" mutatja meg a MÁV irányába, feltehetően valami személyett érintettség (munkahely, család munkahelye, autizmusból fakadó vonzódás a kötött pályás közlekedéshez, stb...).

A szájbarágós automata valóban működik nagyjából, de nincs csak a főbejáratnál a Keletiben, az oldalsó bejáratnál nem találtam.
Eleve az, hogy nincs egy alagút keresztbe a vágányok alatt az is nagyon gáz.