Nekem is ott van a képzeletbeli listámon megtanulni lovagolni és tartani, motor már megvolt, de megettük. :SÉn inkább lópárti vagyok. Azt nem kell tankolni, és ha "elromlik", meg is lehet enni.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nekem is ott van a képzeletbeli listámon megtanulni lovagolni és tartani, motor már megvolt, de megettük. :SÉn inkább lópárti vagyok. Azt nem kell tankolni, és ha "elromlik", meg is lehet enni.
Kellett ez, mint üveges tótnak a hanyatt esés.
Azért ez a kishaszon a beépített inverterekkel vidéken, terepen munkákhoz 220-as tápot adva elég király cucc! Nem kell pl. az aggregátot cipelni, több hasznosabb teher fér el a platón.Kellett ez, mint üveges tótnak a hanyatt esés.
Ezt én is terveztem nénány éve két napban, de mikor láttam milyen útvonaltervezés kell hozzá inkább letettem róla. Meg az M0 híd le is volt zárva...Most vettem egy ultrafrankó Giant bringát SZÉP kártyára, full alumínium, úgy megy mint az isten.
Körbe is fogom tekerni vele Budapestet.
Mármint a városhatáron végighaladva.
" a két és félmilliós állami támogatás levonása után - 3 999 000 forint."https://totalcar.hu/tesztek/2021/05/19/bemutato_dacia_spring_electric/
Kíváncsi leszek, hogy egy ilyen fapados elektromos autó 4 misiért mennyire fog elterjedni.
Pedig elég könnyen össze lehet hozni most már. Egy nap alatt fogom megcsinálni.Ezt én is terveztem nénány éve két napban, de mikor láttam milyen útvonaltervezés kell hozzá inkább letettem róla. Meg az M0 híd le is volt zárva...
Háááááááááát....Pedig elég könnyen össze lehet hozni most már. Egy nap alatt fogom megcsinálni.
Sokat kell tekerni. Hajnalban kell kezdeni, éjfélre kell hazaérni.Háááááááááát....
Tempósan tekerve is 20 km/h átlag alig hozható össze Bp-n a lámpák miatt, a külvárosban is csak hosszú egyenes szakaszokkal jön ki nekem a 22. A sok irányváltás miatt ott sem jobb ennél az átlag.
A telje táv emlékeim szerint bőven 150 km felett van.
Most vettem egy ultrafrankó Giant bringát SZÉP kártyára, full alumínium, úgy megy mint az isten.
Körbe is fogom tekerni vele Budapestet.
Mármint a városhatáron végighaladva.
'Oszt minek? Megnézitek a város szélén lerakott sittet, düledező épületeket miközben azon idegeskedtek, hogy melyik elmebeteg teherautós akar kivasalni benneteket?Ezt én is terveztem nénány éve két napban, de mikor láttam milyen útvonaltervezés kell hozzá inkább letettem róla. Meg az M0 híd le is volt zárva...
Kb. ezért tettem le róla.'Oszt minek? Megnézitek a város szélén lerakott sittet, düledező épületeket miközben azon idegeskedtek, hogy melyik elmebeteg teherautós akar kivasalni benneteket?
Menjetek fel Normafára, Budaörs fölé a Kopárra, ha távolság is kell, akkor Meszes-hegy, Teve-szikla, Pilisszentlászlón keresztül Visegrád, Rám szakadék, Csóványos, Nagy-Hideg hegy. Mindegyik könnyen járható út, a környéke nagyrészt aszfalton, zúzott kövön elérhető. Ha a bringa alkalmas rá, akkor meg az erdőben is érdemes felfedezgetni az ösvényeket.
Két dolog: a város széli sitt egyátalán nem hat meg, nekem a telkeim vannak körbebástyázva velük.Oszt minek? Megnézitek a város szélén lerakott sittet, düledező épületeket miközben azon idegeskedtek, hogy melyik elmebeteg teherautós akar kivasalni benneteket?
Azért ez a kishaszon a beépített inverterekkel vidéken, terepen munkákhoz 220-as tápot adva elég király cucc! Nem kell pl. az aggregátot cipelni, több hasznosabb teher fér el a platón.
Én elég pozitív fogadtatást láttam a neten ezzel a kocsival kapcsolatban, és nem csak a villany-őrültektől, hanem egyszerű melósok is azt írták, hogy ha hozza a számokat, amiket ígérnek, akkor praktikus lesz.