Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Hát, gyanús hogy a magánvasút mozdonyvezetője lesz a ludas, ha tényleg meghaladta a "tilos" jelzést.
Miért lett az EV utópia maga a pokol az autógyártóknak és az ev tulajdonosoknak
Az autógyárak elhalasztják az átállást az ev gyártásra, mert a kereslet az ev-k iránt erőteljesen csökken, említi a Fordot és a VW-t a Tesla 20%-al csökkenti az árakat.
Magyarország meg kifizetett több száz milliárdnyi állami támogatást a rengeteg akksigyárnak.
Égett buktaszagot érzek
Vajon az üzleti jetekről lehet e hasonló infó,meg a luxus jachtokról. Vagy azok ózondús alpesi levegőt bocsátanak ki?Hmmm.
Aktuális sajtószemle a globális változást érdeklődő és figyelője számára.
A jelenleg az úton a dízel- vagy nehézolajjal működő hajók a világában. Elég 15 nagy kereskedelmi hajó, hogy többet fogyasszon, mint a világ összes autója. És te hiszel a klíma hisztériábat.me
Ráadásul szerintem az amortizáció is jóval nagyobb lesz, mint amit ők elképzelnek most.A normális új elektromos autók vásárlásának az áruk szab határt. Egyenlőre irreálisan drágán lehet vásárolni azokat a benzines vagy diesel testvéreikhez képest és a felhasználásuk pedig jóval korlátozottabb. Ergo tök hülye, aki ilyet vásárol, mert nem praktikus, nem olcsóbb az üzemeltetés viszont sokkal drágább.
Helyi példa:
VW Golf 8 elektro cirka 42000€ a 6700€-os állami támogatás mellett.
VW Golf 8 GTI cirka 38000 €
VW Golf 8 110 lovas benzines cirka 26000€
Tehát ki az a félkegyelmű, aki nagyjából 6 millió Forinttal többért vesz egy elektromos Golfot a benzines helyett?
Ráadásul szerintem az amortizáció is jóval nagyobb lesz, mint amit ők elképzelnek most.
A következő években jönnek a már itt gyártott olcsóbb kínai autók, melyek az akku rohamos fejlesztése miatt jóval nagyobb hatótávval fognak rendelkezni, ezért a ma 15 milláért megvett akkus autókat csak igen nyomott áron fogják tudni eladni. Lehet, hogy emiatt is csökken a kereslet, mert kivárnak.
Ebből az amortizációs költségből én sok évig eljárok benzinnel, akármilyen drága is lesz az üzemanyag. Akkor is, ha napelemről ingyen tölti az EV-t.
És szerintem ahogy egyre kevesebb új benzines autó lesz, a használtak ára úgy fog emelkedni, szóval itt meg majd csökken az amortizációs költség.
Lesznek még gondok. Képzeljetek a város közepén egy villanyautókkal teli garázst! Mondjuk a Westend alatt.Ennek a költségeit amúgy kifizettetném a villanyautósokkal:
Elképesztő oltás, medencét ástak egy lángoló villanyautónak az M7-esen - fotók - ORIGO
Friss hírek Magyarországról és a nagyvilágból, sport, technika, szórakozás, tudomány, kultúra. Az ORIGO a legfrissebb hazai és nemzetközi hírekkel szolgál olvasói számára.www.origo.hu
Ki van meglepve? Műszaki problémákat hozzáértéssel és pénzzel lehet orvosolni, habzó szájjal nem.Vastaps Lézer Jánosnak a remek 1-es vonali helyreállítás kapkodva kierőszakolt "megoldásáért", a korábbi 100km/h helyett a frissen átadott szakaszon már... dobpergés 80km/h-val haladhatnak a vonatok.
Lázár János: A kormány lát fantáziát abban, hogy kivásárolja az osztrákokat a GYSEV-ből
Az építésért és közlekedésért felelős miniszter a gazdasági bizottság ülésén arról beszélt, hogy a kormány 6500 milliárdot tenne vasútfejlesztésbe, 2026-ra újra kell írni a KRESZ-t, állami projekteken pedig a jövőben nem keresnek majd annyit a kivitelezők, mint eddig.telex.hu
Lehet, hogy látnak fantáziát a GySEV kivásárlásában, de az már más kérdés, hogy sztem az osztrákok ahogy az egykori MÁV Cargo-t, ezt sem fogják eladni. Másrészt meg mégis minek? A vasúton belül is lenne annak a pénznek bőven helye
Vastaps Lézer Jánosnak a remek 1-es vonali helyreállítás kapkodva kierőszakolt "megoldásáért", a korábbi 100km/h helyett a frissen átadott szakaszon már... dobpergés 80km/h-val haladhatnak a vonatok.
Egyik vágányt adták át, mellette a másikon még dolgoznak, nem lehet, hogy ezért van sebesség korlátozás még?