Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Engem mindig kiakasztott az, amikor valaki - akkoriban, 10-20-30 éve - tízmilliós autót dízelmotorral vett, mer' ő spórol...Hi
Kis helyzetjelentés....
5 hét alatt mentem 3200 km ...napi inga Makó -Szeged....70-80 km szegedn lébecolással együtt.Ezt letudom full elektromosan Bmw 50e plug in.
1 Pest és egy Bécs volt benne..1000 km.....amikor lemerül az akksi akkor pályán 130 km-l 10.5 lityó a fogyasztás...egy hónap alatt "spóroltam kb 136.000 forintot...
a "régi" kocsi 8.5 lityó/100 volt a 3200 km 176.000 ft lett volna.
Mikor fog visszajönni a 20 misi különbözet..........SOHA A BÜDÖS ÉLETBE.....
Nem a költségek miatt vettem hanem ,mert tetszik......csak szerettem volna leírni a valóságot.
Amikor a 100as táblánál 80al mennek, vagy 90nél 70el az tényleg idegesítő és szerintem jogos az indulat. Az ilyen madár menjen kerülő úton,ha ennyire ráér.@Ocses
"Ènnekem van olyan ismerősöm aki 10 èvvel ezelött jó sofőr volt.
Azóta meg annyi negatívum èrte az utakon, hogy sajnos az a 90-nèl 70-nel menő tipussá változott, aki rágörcsöl a vezetèsre.
Rendesen fèl mellette az ember."
Ez egy ördögi kör, minél lassabban vezetsz, annál jobban utálnak és annál durvábban előznek meg. Szerintem. Szombat este meló után teljesen kiverte a biztosítékot (nagyon szerettem volna már magam mögött tudni a napot) az az idióta, aki 25 km/h-val poroszkált előttem 60as táblánál és nagyon villogott, mikor megelőztem a főút 1sávos felhajtóján 1esben nyélgázzal. Basszus, lekanyarodás előtt 25-ről még fékezett is.
A fenti példa 90-es korlátozásbál 35-40-nek felel meg.Amikor a 100as táblánál 80al mennek, vagy 90nél 70el az tényleg idegesítő és szerintem jogos az indulat. Az ilyen madár menjen kerülő úton,ha ennyire ráér.
Nincs túl jó véleményem a Budapesti taxisokról....
Itt is, gyorshajtás, piroson keresztül, lejárt műszakival.
Az én világomba:jogosítvány a helyszínen bevonva(tali 5 év múlva)+a hivatástól élete végig eltiltva+autó elkobozva+5 évig közügyektől való eltiltás.További szép estét.Nincs túl jó véleményem a Budapesti taxisokról....
Itt is, gyorshajtás, piroson keresztül, lejárt műszakival.
Életveszély a többi autósra nézve egy ilyen tötymörgő gyógyegér.A fenti példa 90-es korlátozásbál 35-40-nek felel meg.
Életveszély a többi autósra nézve egy ilyen tötymörgő gyógyegér.
Na, igen, a gyorsítás előzés alatt, ütni kellene.Engem csak szerényen idegesít (miné tovább tart, annál inkább) a tetű követése, az viszont felháborít, ha még neki áll feljebb, hogy meg merem előzni (villog, dudál, gyorsítással igyekszik megakadályozni az előzést és sodor életveszélybe).
Én ezt eddig nem tapasztaltam...az ilyen eleve küzd az "elemekkel"...idefigyelni, odafigyelni, az eső is esik...ez általában leköti a gyógyegér figyelmét, nem áll neki sértődötten harcolni,az őt megelőzökkel, inkább megnyugszik,hogy aki eddig a seggében volt végre lehagyja.Engem csak szerényen idegesít (miné tovább tart, annál inkább) a tetű követése, az viszont felháborít, ha még neki áll feljebb, hogy meg merem előzni (villog, dudál, gyorsítással igyekszik megakadályozni az előzést és sodor életveszélybe).
Én sajna már többször. Szerintem van olyan is, akinek az a szórakozása, hogy lassú vezetéssel előzést provokál és szánt szándékkal megszivatja az előzőt. Jó vogon szokás az is, ha én nem sietek, ne siessen más sem.Én ezt eddig nem tapasztaltam...az ilyen eleve küzd az "elemekkel"...idefigyelni, odafigyelni, az eső is esik...ez általában leköti a gyógyegér figyelmét, nem áll neki sértődötten harcolni,az őt megelőzökkel, inkább megnyugszik,hogy aki eddig a seggében volt végre lehagyja.
Én sajna már többször. Szerintem van olyan is, akinek az a szórakozása, hogy lassú vezetéssel előzést provokál és szent szándékkal megszivatja az előzőt. Jó vogon szokás az is, ha én nem sietek, ne siessen más sem.
Ha egész finoman elengeded az autót feléjük, akkor az ilyen nyomorultak hamar leugranak a gázpedálról…Na, igen, a gyorsítás előzés alatt, ütni kellene.
Nem feltétlenül. Másrészt ha már az életedet mented, akkor nem finomkodsz, satufék vagy leszorítás. De ő fog hőbörögni, hogyan is előztél.Ha egész finoman elengeded az autót feléjük, akkor az ilyen nyomorultak hamar leugranak a gázpedálról…