Alapvetően az igényeket kell fel érni, majd körbenézni, hogy mi van és melyik éri meg.
Az igényekből van amit nem lehet engedni és van amit kell. Ezek munkaeszközök, akkor is ha csak bevásárlásra használod.
Nekem egy 3as Octaviámhoz van, imádom, viszont sokat kér. Én kb 5 évig kuporgattam rá és alapvetően egy 9 évvel fiatalabb másik autót akartam.
Tök jó, hogy keveset fogyaszt, azért megy is, van benne kényelmi funkció, kicsi a károsanyagkibocsátása, DE! Nagyon drága fenntartási, főleg sok km-el.
Sokak szerint a 20 éves autók kohószökevények.. korábban 1 20 éves autóval jártam, más a komfort. 1x hagyott cserben, mert az akksi lemerült és nem indult, más baja nem volt. Igen, kellett lakatolni is és többet fogyasztott. De pl. sokkal kevesebb az alkatrész, a vezérléscserénél kevesebb a szemét.. stb., indító akkumulátorok nagysága, teljesítménye.. nem mellesleg pont a 20 éves prémium autók az egyik legjobbak.. emelkedik is az értékük.
Attól hogy kevesebb a károsanyagkibocsátása, még nem biztos h körbyezetbarátabb..
Egyébként meg ott vannak a hajók, repülők.....
Sokak szerint a 20 éves autók kohószökevények..
A 20+ éves autók - sajnos vagy nem sajnos - még ha kívülről nem is látszik rajtuk, esélyesen kohószökevények. Erről már posztoltam korábban is, képeket is, videót is.
A
használt (s nem múzeumba tett) öreg autók karosszériamerevsége, szilárdsága valószínűleg már rég nem hozza a az eredeti értékeket.
S nem akarom a korszerűbb autókhoz hasonlítani, mert akkor jön az, hogy persze, biztos azt akarod mondani, hogy mindenki üljön új autóba, lehetőleg SUV-ba, mert
A' biztonságos.
Ha meg nem, akkor felelőtlen szülő vagy; ide a gyerekvédelmet!
Ez hülyeség kérem, mert ha 100 pluszos tempónál benézed a KATO BERGER mobildarut, akkor még egy harckocsiban is sütheted a biztonságodat, nemhogy egy SUV-ban mert nem beszorulni fogsz, hanem belső vérzésben meghalni...
S így nem örülök annak sem, hogy a lányomnak csak 16 éves autót tudtam adni.
Ez nem konzumidiotizmus a részemről; arról nem tehetek, hogy a gyárak nem az örök életnek terveznek személyautókat, mint a mozdonyokat a vasútnak, hanem tízen évre.
Na jó; nem örök életnek a mozdonyokat sem, csak úgy ötven évre - ahogy a MÁV esetében ezt már kezdjük látni...
Ha nem hisztek nekem, kérdezzétek baleseti helyszínelőtöket, traumatológusotokat, patológusotokat.
(Ugye nem akarjátok azt mondani, hogy nektek nincs saját, mert az már tényleg felelőtlenség
)