Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mint vonattal utazó, megkérdőjelezem ezt a 69% forgalom nővekedést. Szerintem több lesz az.Amikor a papír és/vagy a pofa mindent elbír…
A japán vasutat is lepipálta a MÁV a hivatalos adatok szerint | G7 - Gazdasági sztorik érthetően
Világverő hatékonyságot ért el az állami vasúttársaság a kozmetikázott utasforgalmi adatokkal.g7.hu
Az semmi, anno Győrben volt olyan, aki mercivel ment felvenni a vaksági segélyt.Ugyan, nem alapjog, de pl. az USA-ban mindenki vezet, aki nem jogilag vak vagy ilyesmi. Mert önálló életvitel nem lehetséges autó nélkül. Na jó, kivéve New Yorkot és még egy-két nagyvárost.
Teljesen ok.
Olvass sínek világát ha érdekel a vasúti pálya:Mészkőből is van több fajta az elnevezés az amolyan gyűjtőnév szerintem.
Az tény, hogy a legkeményebb mészkő sem éri utol a gránitot, de nem tudom mit ír elő a szabvány a vasúti pályára.
pl a parasztházak kerítésoszlopaitól, amit bicskával kifaragsz, ha ráteszed a kezed már attól morzsolódik
a Tardosi vörösig ,amibe beletörik a bicskád, sokféle van.
Ami nekem jobban hiányzik az a oktató jelegű műsorok, pl mint a Delta.
Régen lett volna egy tudományos híradó, ahol a kellemes hangú bácsi narrálta volna, hogy
A x labor kutatói teszteket hajtanak végre y helyen bányászott mészkő zúzalékkal, hogy megfelel-e a vasút által támasztott igényeknek ...
és akkor mutatták volna, hogy milyen a teszt környezet, milyen műterhelést alkalmaznak,
hogyan mérik a torzulást, rezonanciát,
majd valós körülmények között, az xy pályaszaka szakaszon próba jelleggel építtek volna teszt részt ahol 1 év után beszámoltak volna a biztató eredményekről.
Lehet, hogy most is van hasonló bevizsgálás, teszt, de az titokban marad a közemberek előtt.
Lehet, hogy a bevizsgált kő megfelelő csak a kivitelező rafizik kicsit, erre volnának a műszaki ellenőrök.
Ilyenkor kéne független szakértőnek is megnéznie, pl az adott iskola mérnöki kara venné a fáradságot és véleményezné a kivitelezést, vagy nem tudom, hogy lehetne az ilyen állami beruházásokat ellenőrizni.
Ez a kelendő, ennek lehetne, illetve volt piaca az elmúlt pár évben, ebben a vintage vonalban. "Pannoniát" kutya nem venne mert kb csak itthon volt ismert, és az a generáció már nem potenciális vásárló, akik még széles tömegben ismerték a márkát. Azóta inkább kuriózum, meg hazai retro szeretet, de semmiképpen sem életképes piac. Sajnos.Mi ebben a Pannonia?
Ez inkább angolos stilus, mint BSA, Norton, Triumph stb. Vagy mint az " osztrák" Brixton, Motron.
Pár retro Pannonia vonàs kellene és piros szin.
Szerintem.
Mit akarsz szervizelni, veszel bele komplett blokkot 100-200 $-ért.Ha motoroznék, biztos japánt vennék és nem ezt.
Ott ismert a minőség, a szerviz stb.
Ennél meg semmi.
Még azon is csodálkozom, hogy van befektető a gyártáshoz.
Érdekelt és keresgettem, hogy milyen gyártmány lehet valójában. A blokkja nagyon sok modellben van, egy Suzuki GS125 másolat. Rengeteg cucc van hozzá.Ha motoroznék, biztos japánt vennék és nem ezt.
Ott ismert a minőség, a szerviz stb.
Ennél meg semmi.
Még azon is csodálkozom, hogy van befektető a gyártáshoz.
Mit akarsz szervizelni, veszel bele komplett blokkot 100-200 $-ért.
A 10 legnagyobb motorkerékpárgyártóból 4 kínai és 3 indiai:
1. Honda
2. Hero Motor
3. Yamaha
4. Bajaj
5. TVS
6. Yadea
7. Suzuki
8. Haojue
9. Loncin
10. Zonghsen
Na ezekről van szóNa szóval a holland állami vasúti társaság januártól el kezdi selejtezni az ic kocsikat...... csak 40 év körüliek.
Egyes portálok szerint a máv meg nyalja a szája szélét csak Jani adjon rá keretett..
Remélem jó lesz a link ezekről van szó
vagonWEB » Fotogalerie » Německo » DB » Bpmmz284 DB
www.vagonweb.cz
Na szóval a holland állami vasúti társaság januártól el kezdi selejtezni az ic kocsikat...... csak 40 év körüliek.
Egyes portálok szerint a máv meg nyalja a szája szélét csak Jani adjon rá keretett..
Remélem jó lesz a link ezekről van szó
vagonWEB » Fotogalerie » Německo » DB » Bpmmz284 DB
www.vagonweb.cz
Micsoda előrelépés lesz!Na ezekről van szó
vagonWEB » Fotogalerie » Nizozemí » NS » Bpmz, B 20-70 NS
www.vagonweb.cz