ott van a ferencvárosiAz átmenő pályaudvar ideális helye az Üllői útnál van a Déli-körvasúton, amit átkötéssel egyesíteni kell a Belső-körvasúttal.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
ott van a ferencvárosiAz átmenő pályaudvar ideális helye az Üllői útnál van a Déli-körvasúton, amit átkötéssel egyesíteni kell a Belső-körvasúttal.
Nekem van indokom, ehhez van kedvem. Nincs részletezve, hogy mi lehet az indok. Ha nem tetszik, járj busszal.Aki nem tud úgy közlekedni, hogy indokolatlanul ne tartson fel senkit, annak nem biztos, hogy egyedül közlekednie kell.
Mottó: Tudom, már sokszor elmondtam az összetevőket ilyen-olyan szövegkörnyezetben.Bevetésen a dájcse prémium XD
Érdemes meghallgatni, hogy lényegében új autókén milyen gondjai vannak a típusnak, és miért nem tud AMG-ként körbe menni egy gokart pályán se...
Pont ezt akartam neki írni.Nem akarod leadni a jogosítványod? Ez az egész leírás egy látlelet az alkalmatlanságról
Már egy párszor felhúztam a szemöldököm közúti közlekedés témájú némely hozzászólásodon régebben is.Na most nem akarom az elkövetőt mentegetni kicsit sem, de ha kocsiba ülök, akkor valami fontos dolgom van. És mind a mai forgalomszervezés, mind a közlekedési kultúra oda mozdult el, hogy ne lehessen normális idő alatt bejárni az utat a autóval jelentősen áthágott szabályok nélkül. Nem az alkalmatlanokat szórjuk ki az autóvezetés-vizsgákon, hanem az alkalmatlanokhoz igazítjuk (próbáljuk igazítani) a közlekedést. Aztán kinevelődnek a mindkét végletet túlzásba vivő idióták.
Tehát vezet a khm. uzsorás 18 éves fia, meg a 150 centis nőcike AMG SUV-ot, a munkanélküli képzésben résztvevő teherautót (s igen, kidobálja üresbe a váltót a 10 tonnáson is, csak azért is - unokatesóm oktató...), automata buszt, aki nem tud normálisan sebességet váltani a saját kocsiján se, de relatíve jól lehet keresni, hát miért ne?
Vezet az eleve idegbeteg csomagküldős fehér furgont 120 címmel.
Vezet a munkanélküli kétszázezres Swiftet ételfutárként.
Vezet a polgárőr, aki a falujából leginkább ki sem mer menni.
Vezet a reszketeg falusi bácsi a zsákfaluból, aki behordja a falubelieket a kemoterápiára, meg vezet a nagymama, mert ő ér rá elmenni az unokáért avárosba az iskola után.
Te meg csodálkozol.
A KRESZ mondja ezt, nem én. Neked semmi jogköröd nincs megvizsgálni az indokot, hogy miért megyek lassan. Azt legfeljebb rendőr teheti meg.akik azt mondják, hogy annyival totyogok amennyivel akarok, mindenki nagy ívben le van szarva
Amit mi is tilt? Ja semmi. A feltartás maximum zavarás, akadályozás tilalma szerepel csak a kreszbenEz konkrétan másoknak szándékos károkozás, ugyanis tisztában van vele, hogy másokat feltart.
Általában a mindenhol "tötymörgöket" találók, főleg akik szerint ez a kresz szerint szabálytalan, azok akik az M0ás hídon tolnak le, amikor a tömör kamionfalat előzöm 130al, ami már amúgy szabálytalan, mert 110 a megengedett, de azzal a tempóval kb a kamion tolna le a pályáról. Vagy azok akik 80as korlátozásnál gps szerint 160al belevágódnak majdnem a közutas kocsiba, majd fel vannak háborodva, hogy a közutas volt a szabálytalan, mert vészfékezésre kényszerültek.Aki másnak szándékosan kárt okoz, az gonosz ember, és elítélendő. Még a KRESZ szerint is szabálytalan!
Én már nem csodálkozom semmin. Én lettemn a kisebbség, aki mer menni lakott területen 50-el azon kívül 90-el, uram bocsá' autópályán 130-al (sőt még lassúnak is érzi helyenként). Már ha nem áll az útba a tudatos átlagolgár autóvezető, aki még sosem mert menni a megengedett sebességgel.Már egy párszor felhúztam a szemöldököm közúti közlekedés témájú némely hozzászólásodon régebben is.
Nem mondok újat; a közúti közlekedés egy össztársadalmi tevékenység.
Ahol az adott társadalom teljes vertikuma részt vesz a csenyétei cigányoktól a belpesti fülhallgatós rolleresekig. (Sztereotípia level 2024)
Van egy adott jogszabályi keretrendszer, egy adott közlekedési terület/felületrendszer, s egy korszellemmel megvert társadalmi környezet. Legyen az Bern, Budapest, Csenyéte, Peking, Bogota, Új-Delhi.
Amikor kilépsz a lépcsőházból, a kertkapun, akkor azzal aláírod a részvételi feltételeket.
Bosszankodol, hiszen nem mindenkit te nemzettél/neveltél, de ilyen a popszakma.
Reggelente, ha 6:50-kor indulok, akkor 30-35 perc, mire bearaszolok a munkahelyre.
Ha 6:40-kor, akkor húsz perc és úgy suhanok fel a pályára, hogy a hűtőfolyadék hőmérője még meg sem mozdult...
Én bagoly típus vagyok, minden reggel egy (nem)kicsit meghalok, ha egy perccel is korábban kell kelnem a komfortos 8 óránál.
Tehát minden reggel úgy kelek, hogy 6:40-kor el tudjak indulni.
De ez nem mindig jön össze (idős az édesanyám, a zasszonyra kell várni, odajön a szomszéd, hogy átjöhet e napközben, mert a nagy satun dolgozna, stb.)
...hogy is van a régi mondás; lenézzük az afrikaiakat, mert esőtáncot járnak aszály idején, de felvilágosult New York-i lakosként azt hisszük, hogy a dudálásunk feloszlatja a közlekedési dugót...
Már többször írtam/mondtam, hogy előzetes PÁV "light" vizsgálat nélkül senkit nem engednék gkv. tanfolyamot végezni.
Mert sem a vezetés oktatás alatt, sem vizsgán nem derül ki, hogy a delikvens - ha nem ül mellette egy idegen "főhatóság" - mennyire kretén...
Amikor a '89-ben PÁV III-at csináltam (már megvolt a sorkatonasághoz az MHSZ tgk vez. vizsgánk), a jelentkezők fele nem ment át a vizsgán.
Pedig ügyes, talpraesett gyerekeke voltak.
Csak elbuktak a pszichológián.
Szóval ilyen előzetes PÁV nem lesz, mert a mindenkori politika ellenérdekelt.
Mert szavazó az istenadta, mert tankol, kocsit, alkatrészt, vármegyematricát vesz.
Akkoriban kevés nő vezetett, mert egy akkori autóban nem volt szervo, mindig induló, erőteljes, a teljes fordulatszám tartományban használható motor, lefulladásgátló, automata váltó, no meg nem volt üzembiztonság.
Pont így is elég kalandos volt, mert a döntő többség max. csak hétvégén vezetett egyszer a piacra, telekre, Skodrival, Varnyúval -szigorúan kalapban...
De a hétköznapok 8-tól 14 óráig teljesen jók voltak, mert akkor leginkább azok vezettek, akiknek ez a hivatásuk volt: Szállítók, fuvarosok, buszosok, taxisok, mentősök. Akik uralni tudtak egy IFA-t, Roburt, kézi váltós buszt, Nysát, Barkast, taxis KGST szgk.-t...
Szerettem is akkoriban vezetni hidd el.
Pedig Nysa volt.
Beállítottam neked időponta, hogy milyen volt vezetni:
Meg Buchankát a budapesti kockaköves forgalomban.
Ma viszont már mindenki vezet.
Mindenki is.
Ennek végtelen sok oka van; műszaki fejlődés, árarányok, tömegközlekedés visszaszorulása, stb., stb.
Tehát vezet a khm. uzsorás 18 éves fia, meg a 150 centis nőcike AMG SUV-ot, a munkanélküli képzésben résztvevő teherautót (s igen, kidobálja üresbe a váltót a 10 tonnáson is, csak azért is - unokatesóm oktató...), automata buszt, aki nem tud normálisan sebességet váltani a saját kocsiján se, de relatíve jól lehet keresni, hát miért ne?
Vezet az eleve idegbeteg csomagküldős fehér furgont 120 címmel.
Vezet a munkanélküli kétszázezres Swiftet ételfutárként.
Vezet a polgárőr, aki a falujából leginkább ki sem mer menni.
Vezet a reszketeg falusi bácsi a zsákfaluból, aki behordja a falubelieket a kemoterápiára, meg vezet a nagymama, mert ő ér rá elmenni az unokáért avárosba az iskola után.
Te meg csodálkozol.
Szerintem az ideális helye nem a főváros -amúgy is vasútforgalilag- zsúfolt belsejében lenne. Szerintem.Az átmenő pályaudvar ideális helye
Hogy klasszikust idézzek: "És jól van ez így?"Ma viszont már mindenki vezet.
Mindenki is.
Ennek végtelen sok oka van; műszaki fejlődés, árarányok, tömegközlekedés visszaszorulása, stb., stb.
Talán mert az utasok oda tartanak azért? Ne is törődj velünk, a vasút nem értünk van, már megszoktuk...Szerintem az ideális helye nem a főváros -amúgy is vasútforgalilag- zsúfolt belsejében lenne. Szerintem.
Ezt a minden a Fővároson átmenéses hülyeséget kellene lépésenként orvosolni.
Azt ugye tudod hogy ez egy marha nagy hülyeség?Talán mert az utasok oda tartanak azért? Ne is törődj velünk, a vasút nem értünk van, már megszoktuk...
80-90 százalékuk. Mi a fenének utazna vidéken sehonnan-sehova?Azt ugye tudod hogy ez egy marha nagy hülyeség?
A valóságban az utasok egy része tart oda.
Ember te egyszerűen hihetetlen vagy. Azért utaznak budapestre, mert mesterségesen csak oda tudnak. Mi az, hogy sehonnan sehova?80-90 százalékuk. Mi a fenének utazna vidéken sehonnan-sehova?
Budapest azért célja az utasoknak, mert itt van dolguk. A kétésfélmilliós nagyvárosban.
Békéscsaba például.Ember te egyszerűen hihetetlen vagy. Azért utaznak budapestre, mert mesterségesen csak oda tudnak. Mi az, hogy sehonnan sehova?
Részben teljesen igazad van, DE:80-90 százalékuk. Mi a fenének utazna vidéken sehonnan-sehova?
Budapest azért célja az utasoknak, mert itt van dolguk. A kétésfélmilliós nagyvárosban.
Ma reggel direkt elkocsikáztam ide, hogy pár képet lőjjek....ez a magyarországra vezető komárno-i hid alatt van a kikötőben.Nem véletlen alacsony platós ROLA szerelvényt láttál? Feltűnően kis kerekei vannak!
Szia, nem, ha megint arra járok lefotózom.