Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

zolkas

Well-Known Member
2016. október 19.
5 510
14 132
113
Elsőre azért ne indulj neki. ;) A betétes kerékpáros nadrág, illetve kerékpáros mez sokat tud a komforton emelni, a jól illeszkedő sisak és kesztyű a biztonságérzeten.
Ha beruházol egy SPD pedálra és cipőre, illetve megtanulod használni is, a teljesítményed 20-30%-al növelheted.
Hajrá....
Amúgy, meg az Északi vasúti összekötő hídtól Leányfaluig összefüggő kerékpárút van. Edzésnek az se rossz, és szép az út, bár kicsit sokan vannak. De lépten nyomon csajok és kocsma.;)
Ezt 3-4 alkalommal megcsinálod oda-vissza, akkor a következő cél tovább, lehet a szigeten Kisoroszi szigetspicc...fürdés a Dunában, majd vissza. 2-3 alkalom után, mehetsz a Budapest körre.:p
Addigra kiforr a jó ülésmagasság, kormánytávolság, és kormány/fékkezelés.:D Megszokjátok egymást.
ez egy budapest körre kevésnek tartom.
budakalász pomáz dobogókő irányt javaslok ha ez megy a budapest körre is pályázhatsz én pomázról dobogokón keresztül esztergomba jártam és dunakanyarban jöttem haza ez 98 km heti hétvégi edzésnek ill extrának jó volt. de akkor a 67-70 kg és nem a 84 volt a versenysúlyom:)
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
M

molnibalage

Guest
Ritkán látható töri blogról.

1935. Tokiói tésztakiszállító futár

1935_soba_noodles_deliveryman_in_tokyo.png
 

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
14 596
36 973
113
Annyi törött lepukkant szar kocsit, mint ami most van 1995 táján sem láttam, pedig akkor nagyon béka segge alatt volt az ország.

Gondolom környéktől is függ, illetve hogy ki mit vesz észre.

Aztán persze, ha én pont ilyen élmények miatt tartom a 2 sec követési távolságot, akkor meg engem dudálnak le.
De még 2012-ben is jött belénk háturól balfasz, aki 1 km-es kocsisornál kivágott előzött, majd mivel nem tudott mit csinál szembeforgalom miatt fék és hátulról belénk úgy, hogy az előző autóra is rátolt minket. Hogy benne mi okozta ezt, hogy ezt csinálja nem tudom. De ezek b*meg vezetnek. Látszik, hogy nincs hova menni és csak nyomja és jön.

A bátyus céges kocsijának hátulját rommá törte.
De az előttünk levő kisgyerekes volt, na az majdnem laposra verte a kedves delikvenst, mert neki a két gyereke ott ült a hátsó ülésen.
És, ha ott nem lett volna bringaút és bringás is van? Ja, hogy akkor arra is rátolta volna a kocsit.
Lehet, hogy hagyni kellett volna az ipsét, hogy üsse meg csak. Mert valaki csak ebből ért. Vagy még ebből sem.

Biciklisként biztosan nagyobb esélyed van rá, hogy bajod esik, látod a leírt esetben sem sérült senki, csak az autók. Azért statisztikai alapon annyira nem gyakori ez, családban senki nem volt részese a leírthoz hasonló balesetnek emlékezetem szerint, ismeretségi körben már igen. Én nem vezetek sokat, 30 felett tettem én is le a jogsit, meg azután is volt, hogy sok évig nem is volt kocsi, de forgalomban egyszer volt járműsérüléssel járó kocc, belém jött egy biciklis futár, mert megálltam a zebránál a gyalogosoknak (letört egy darab műanyagot a hátsó ablaktörlő karjáról) ezen kívül csak én húztam meg egyszer valakit parkolóhelyről kiállva a saját bénaságom miatt, na az szívás volt, mert rám hívták a rendőrséget (én észre sem vettem, hogy sérült a kocsi, illetve egyszer már ugyanott - belváros, jó esetben 2 utcányira lehet találni parkolóhelyet arrafelé - megkarcoltam egy rám állót, akkor is bevallom, leléptem), megbírságoltak, meg jól felment a kötelezőm, mert az alig látható sérülésre valami horribilis javítási összeget hoztak ki, amit nem is fizettem be, mert épp nem is volt rá keret. Akkor kellett volna átíratni a kocsit más nevére, a családban, és íratni papírt a használat jogának átengedéséről, az "ügyesek" így csinálják, csak nekem eszembe sem jutott akkor.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
T

Törölt tag 1711

Guest
Úgy látszik megvan a legújabb kibúvó, a mitikus epilepsziás roham.

 

gafzhu

Well-Known Member
2019. június 15.
4 771
10 766
113
Úgy látszik megvan a legújabb kibúvó, a mitikus epilepsziás roham.

Igen, innentől nem fog kamiont vezetni soha. Autót is legfeljebb 2 év rohammentesség után.
 
  • Tetszik
Reactions: enzo

zolkas

Well-Known Member
2016. október 19.
5 510
14 132
113
ez egy kisodródós történetnek tünik előzés/ kisodródás a tábla alol kitépte az oszlopokat, autó elején az meg az árok látszik
 
  • Tetszik
Reactions: Veér Ispán

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 658
13 020
113
Úgy látszik megvan a legújabb kibúvó, a mitikus epilepsziás roham.


Párom egyik rokona epilepsziás; gyerekkorában agyműtétje volt a hetvenes években.
Tíz évvel ezelőttig-gyógyszerekig pokoli élete volt. Azóta tünetmentes, robogózik.
Magam pedig munkám során - szerencsére ritkán - találkoztam epilepsziás rohamot kapó beteggel.

Egyet kijelenthetek: Nem mitikus.

Bármikor beköszönhet bárkinél. Nálad is. (Utólag meg EEG-vel gyönyörűen lenyomozható, hogy kamuzhattál e rohamot kifogásként).
 
T

Törölt tag 1945

Guest
Ezer kilométeres hatótáv-rekord Toyota Mirai-jal

A hidrogénhajtású Toyotával egy tankolással 1003 km-t tettek meg: miután Orlyban megtankolták, végig közúton hajtva sikerült megtenni ezt a távolságot. A rekord azért is meglepetés, mert a Hyundai Nexo több hidrogént vihet magával – 6,3 kg-ot, a Mirai 5,6 kg-jával szemben – azaz a Miraival megtett hosszabb út egyértelműen jobb fogyasztást jelent.

38337065_f5d75369826712616ead98e00272aef7_wm.jpg
 
T

Törölt tag 1711

Guest
Ezer kilométeres hatótáv-rekord Toyota Mirai-jal

A hidrogénhajtású Toyotával egy tankolással 1003 km-t tettek meg: miután Orlyban megtankolták, végig közúton hajtva sikerült megtenni ezt a távolságot. A rekord azért is meglepetés, mert a Hyundai Nexo több hidrogént vihet magával – 6,3 kg-ot, a Mirai 5,6 kg-jával szemben – azaz a Miraival megtett hosszabb út egyértelműen jobb fogyasztást jelent.

38337065_f5d75369826712616ead98e00272aef7_wm.jpg
Az elég gyenge.
A Nikola kamion 0g hidrogénnel tett meg 6 mérföldet a reklámvideó kedvéért, csak megfelelő lejtő kellett.